0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký koupit kabriolet do 100 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, italská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 07:29, rada
Do 100 seženeš v německu pěknou e36 popřípadě i e30, která je sice stará ale podle mě nejhezčí z "dostupných" kabrioletů.
Je to věc vkusu. Jediné čemu bych se doporučil vyhnout jsou jakékoliv upravované kusy a vybíral bych pouze originál stav.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 09:14, rada
Díky redakci za zajímavý dotaz. Jinak souhlas s Valnohou. E30 v dobrém stavu už i začíná stoupat na ceně (nedávno jsem hledal dvoudvéř E30 325 v orig. a dobrém stavu a nestačil jsem se divit kolik za ně chtějí). Dával bych pozor hlavně na celkový stav a korozi. Běžné E30 a E36 celkem reznou, ale cabria mohly dostat lepší úpravu. Střecha by měla jít zatahovat lehce, u takového stáří doporučuji vybírat s manuálním ovládáním, elektromotory totiž budou odcházet a většinou je řešením pouze originální díl. Stejně tak by měly jít otevírat lehce všechny otevíratelné části karoserie, ale zase ne tak lehce, aby se při jízde otevíraly samy. Cabriolety se po těžších nehodách blbě opravují... Pokud ale chceš dvoumístný roadster do 100 000, doporučuji Mazdu MX-5. Výběr je široký, technika odolná a radosti nabídne kopec. Taky často mívá samosvor a s dvoulitrem nechá základní motorizace Z3 za sebou. Problém MX-5 může být u vysokých postav. Z3 je přece jen dělaná i pro urostlé Evropany a Amíky a ani se 190 cm a 100 kg v ní člověk nemá problém. V Mx-5 jsem se už s výškou 183 necítil zrovna pohodlně. No, chce to vyzkoušet, někdo má dlouhé nohy, jiný dlouhý trup....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 09:48, rada
...závidím studentovi co má kilo na fun car nebo to bude hlavní auto?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 09:50, rada
ZERVUS, TAK KABRIOLET DO 1oo TISIC UŽ MÁ S AUTEM PRA MÁLO SPOLEČNÉHO TUDIŽ BYCH ANI NAD CABRIOLETEM NEPŘEMÝŠLEL ABYCH SI NEUDĚLAL OSTUDU A RADŠI NEŽ CABRIOLET DO 1oo TISIC KUPIL BYCH V PŘÍPADĚ PISATELE BMW 32o D ROK o1 1ooKW TÍM SI RESPONDENT UDĚLÁ MENŠÍ OSTUDU NEŽ JEZDIT VE VYHRKANÉM CABRIU Z ROKU X-Y DO 1oo TISIC . S POZDRAVEM HEZKÉHO DNE
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 10:02, rada
No pane Kříž.Opět jste pěkně poradil
Jak jsem psal minule vlevo na klávesnici je Caps Lock,po stisknutí nebudete psát verzálkami,které normální člověk chápe jako křik.
Co se týká dotazu.
Z3 jsem chtěl když stála cca 300tis.kč Tehdy to bylo pěkný auto.No nakonec jsem si pořídil Mazdu MX5 NA koupil jsem ji srdcem,tak jak se tyto auta kupují,měl jsem ji dva roky a spokojenost+ spoustu zážitků.Kupte tedy MX5 NB a užijte si zbytek léta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 10:50, rada
Pane Kříž, je velká pravděpodobnost, že za 100 táců bude benzínové cabrio v daleko lepším stavu (i když třeba starší) než vámi doporučené vylítané 320d z 2001, které navíc hrozí poruchami za desetitisíce. A nemyslím si, že jde tazateli jen o frajeření, ale prostě si chce splnit sen o větru ve vlasech a zažít něco jiného.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 12:40, rada
Za sto tisíc koupíš opravdu pěknou MX-5 první nebo druhé generace, v obou případech jsou to zábavné autíčka,které mají oproti opravdovým nadupaným sporťákům jednu skvělou vlastnost - jsou spolehlivé a díly jsou poměrně dostupné...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 13:09, rada
Právě 320D 100kw je největší past na peníze. Není to common rail, ale pracuje s vysokotlakým čerpadlem Bosh VP44, které je známé svou nespolehlivostí. Jednoznačně nedoporučuji. Když staré kabrio, jednoznačně benzín. Tyto auta málo najezdí, tak nevidím důvod jít do nafty
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 13:36, rada
Takže bych tazateli doporučil bmw e-46 ka 2 litr benzin nebo 2,5 ku 141 kw -6válec ---------sedan rok 2OOO - 2OO1 . furt lepší bmw než mazda cabrio , vítr ve vlasech je hezký , ale ne v autě které je přílišně staré a mazda v cabriu je spiše už VETERAN , avšak 3 ka e-46 ka nedej bože v M-packetu je stále atraktivní auto než koli který cabrio do 1OO tisic . S pozdravem z Frydku - Mistku Marek Kříž .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 13:50, rada
A POKUD BY MĚL PISATEL PROBLÉM STÍM , ŽE BMW 32o I , ČI 325 I NEJEDE PODLE JEHO PŘEDSTAV A JE TO MAČKOVSKÝ OBSAH TAK BYCH STÁLE MISTO NAKÉHO CABRIA NA OSTUDU JAKO JE MX5 ČI JINÉ ŠUNTY TYPU ALFA ATD , , PEUGEOT DOPORUČIL BMW 54o IČKO DA SE SEHNAT CCA ZA 1oo TISIC S ROKEM VYROBY 2ooo A TO JE UŽ JINÝ HUKOT. PISATELI DOPORUČUJI AT OŽELÍ VÍTR VE VLASECH , AT OŽELÍ KABRIOLETY PRO HOMOSEXUÁLY A JINÉ PAKÁRNY A ŘEKNE SI RADŠI VO KVALITU KTEROU MU POSKYTNE SEDAN BMW 54o KA , POPŘÍPADĚ JAK JSEM ZMÍNIL 325 KA ČI 32o KA i , JE FAKTEM JAK PODOTKNUL JINÝ PISATEL 32o D BUDE VYHONĚNÝ MOTOR KTERÝ BUDE STÉNAT A OZÝVAT SE SE ZVUKY HU TU TU TU TU . PS : pokud je respondent vo cabrio slabší natury a nosí ve vlasech hodně gelu či melír , necht si to cabrio koupí .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 15:15, rada
To se mi líbí, používat velké O (ó) namísto 0 (nuly). To je nějaký místní zvyk na Ostravsku?
Jsem taky pro MX5, lepší fun car za ty peníze těžko seženete...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:05, rada
Ahoj, mám Saab 9-3 kabrio z roku 2000 a považuji to za solidní volbu.
Seženete ho za hubičku... Zkuste raději motor s turbem, varianta 2,0 i 96kw moc nejde (i když tam zase spousta věcí co by mohla kleknout není -))) Pro ostatní: opravdu ho mám už několik let doma, jezdím s ním ca 10 - 15 tis km za rok (je to asi 4.auto v rodině), mám zkušenosti s letním i zimním provozem, údržbou atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:06, rada
Já bych koupil pažouta 206ku cabrio a vedle sebe posadil pana Marka Kříže z Ostravska, který by neustálým tiskem CapsLocku se pokusil udělat z tohoto pažouta větší auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:07, rada
to Ouda: dlouho jsem premyslel, jake vybrat alternativy, Saab jsem nakonec nezahrnul do vyberu, ale verim, ze dela hodne radosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:26, rada
pane Kříž, vy jste hodně velkej kus pánského přirození. dotaz zní na kabrio a vy nabízíte sedan. no nic, komu není z hůry dáno...
samozřejmě Z3 kabro je super, doporučeníhodné, ale!!! pozor na starší čtyřválce !!!, 1.8 a 1.9 jsou potenciálně problémové motory, nejlepší volba je dvoulitrový šestiválec, ale ten je k dispozici až po faceliftu v roce 2000. jinak spolehlivost a mechanická odolnost za jedna, ceny dílů-spotřebních-směšné. posměváčci říkali že BMW udělalo Z3 protože mělo plné sklady dílů z e30 a ze starého compactu . zadní náprava je skutečně z e30. šestiválce jsou špička, jenže do faceliftu neměli stabilizaci, proto je většina po bouračce. jedinej skutečně drahej díl je kapota, 20k min., jo a přední čelo, to je desítka, takže rána na předek je 50+. potom se vyplatí dovézt něco z UK, tam stojí od 1000 liber celé auto. jo a když už tak doporučuji koupit kus s hardtopem aby jsi ho mohl provozovat i v zimě a plátěná střecha netrpěla. na ceny které jsou v inzerci se moc nedívej, každý půjde s cenou dolů, i o dvacet procent.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:43, rada
PANE TOME, CHTĚL JSEM PŘESVĚDIČT TÁZAJÍCÍHO SE AT ZAPOMENE NA CABRIO PROTOŽE POŘÁDNÝ CABRIO JE JEN M3 NEBO SL 65 A NEŽ NAKÉ HOUŽVIČKY TYPU SAAB - KDE SERVIS NEBUDE ZROVNA LEVNOU ZÁLEŽITOSTÍ TAK SAMO PASÁCKÝ ŠTYL MAZDY MX, ČI OSTUDOU VYHLÍŽEJÍCÍ BMW Z3 CHCI PŘESVĚDČIT TÁZAJÍCÍHO AT SI ZAKOUPÍ SEDAN E-46 V OBSAHU 32o i NEBO 325 I A NEBO POKUD NATO BUDE MIT KURÁŽ PISATEL AT JDE DO SEDANU ALL INCLUSIVE DO 1oo TISIC A TOU JE BMW 54o i S KTEROU SI OSTUDU ROZHODNĚ NEUTROUSÍ VZHLEDEM K OBSAHU A VÝBAVĚ. PS: TAKŽE NEŽ NAKÝ SRÁCKÝ CABRIOLETY S OBSAHY NA LOV MOTÝLŮ RADÍM PISATELI POŘÁDNOU RAZANCI V PODOBĚ 22o KW RÁDNÉ 5 KOVÉ ŘADY E- 39. . S POZDRAVEM . MAREK KŘÍŽ .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 17:28, rada
Re: Tom, chtěl jsem se zeptat v čem jsou motory 1,8 a 1,9 potenciálně problémové? Znám je i z jiných modelů a ani jsem o nějakých problémech neslyšel, ale rád bych se něco nového dozvěděl. Konstrukčně jde o jednoduché motory, takže mě to překvapuje. Jinak souhlas, 2,0 R6 je daleko vhodnější. Taky je pravda, že hodně kousků bylo a je rozstřelených. Nedával bych to za vinu chybějící stabilizaci, ale neumětelům a idiotům, kteří přecenili své schopnosti. Auto je velmi dobře ovladatelné, vyvážené a i přes kratší rozvor předvídatelné a krizovka jde snad vyvolat jen prudkým zabrzděním v zatáčce nebo podobnou hovadinou. Navíc přes řízení perfektně komunikuje (jako u každého BMW té doby) a u opravdových řidičů i přes gyroskop v jejich zadcích. Při řízení s pomocí mozku není problém ani bez ESP ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 18:49, rada
Mám již 5 let 206 CC 1.6 16v je to nenákladné svižné cabrio( na dálnici se staženou střechou i 180km/h) s příjemnou spotřebou (dlouhodobě 5,8 l) v úpravě Roland Garros-luxus.
Chápu že to není Z3 ale pro studenta podle mého nejlepší volba a z diskotéky odvézeš i tři lidi což v Z3,mx5 nebo spiderovi neodvezeš:--))))) Za sto tisíc se dá sehnat ve slušném stavu což se o Z3 říct nedá (
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 20:40, rada
S tím Peugeotem souhlas, měli jsme ho v domě a jel jsem s ním se střechou dole 190!!! a nebyla to verze s turbem, ale atmosféra s automatem! A druhý den mně bolela hlava jak střep, protože jsem si nevzal beranici každopádně pažouty musím pochválit za to, jak měli vyřešené proudění vzduchu, při běžných rychlostech do 120 km/h nebyl sebemenší problém, zato v nové Z4 fouká už od padesáti naprosto nesnesitelně, i když má wind-schot... to je u toho auta velké zklamání. Každopádně tenhle pežotek je spíš pro ženské, chlap v tom moc parády neudělá... co staré SLko? Stačilo by pětikilo... ale to bude stát nejspíš pořádný ranec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 08:14, rada
pro Paula-měl jsem Z3 coupé 3.0, a když jsem ho sháněl, resp. když jsem sháněl Z3 jako srandawágen tak jsem delší dobu pročítal inzerci, a hodně často jsem se setkával s tím že nabízeli auta s motorschade, ať už jen klepal nebo byl po smrti. a vždy se jednalo pouze o 1.8 a 1.9. vzhledem k tomu že jsem chtěl R6 tak jsem příčinu nezjišťoval.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.