cytat:
reakce na: Pavlik, 09.02.2022 18:39 (Hlavní problém F500 je jinde - ...)
Tak s tím nesouhlasím, máme to auto 8 let, absolvovali jsme s ním i několik dovolených po Česku a jezdí se s ním velmi dobře, pokud má řidič na paměti jeho určení. Je to auto primárně do města na kvalitní asfalt (což samo o sobě se u nás hledá těžko), ale dá se s ním i cestovat, určitě to není motokára na vymetání rozbitých okresek.
Popsaný problém jsem rozhodně nezaregistroval, příčinu bych hledal u vymetené díry nebo špatného natlakování pneu u testovaného auta.
Znatelný rozdíl ovšem je, pokud má auto zadní stabilizátory (od podzimu 2009), jinak je uskákané, ale dá se na to zvyknout - srovnání mám s oběma verzemi. Při přesednutí s verze se stabilizátory (stejná verze podvozku jako má Ford Ka, respektive Abarth 500) do výchozí verze (shodné s Fiatem Panda druhé generace) jsem se taky necítil úplně jistý, to přiznávám. Roli hraje i velikost kol, optimální jsou 15", 16" už jsou moc a 14" s vysokým profilem pneu zase málo.
Navíc během životního cyklu podvozek zjevně prošel další evolucí - kamarád vyměnil manželčin ročník 2008 za 2020 a konstatoval, že zespod je to úplně jiné auto.