0
powrót
 

diskuze k tématu: Extrém downsizingu: 200 kW z litru

kategorie zaszeregowania tematu:
duch
ilość wystąpień57
data registracji16.12.2008
Środa 12.08.2015 12:28, Všudypřítomné turbo.
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 12.08.2015 12:50, 2,0 TCe
Relativne pouzitelne vypada Renault Megane v kombajnu GT 220. Ma to dvoulitr sice s turbem, ale nic jineho tam neni. Je to neprimovstrik a 162 kW z toho dela docela slusny sleeper. Mit zbytecnych 600 000, tak do toho du v bile barve.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 12.08.2015 15:19, RE: Všudypřítomné turbo.
duch napisał:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"


Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 12.08.2015 18:42, RE: Všudypřítomné turbo.
Koloss napisał:
duch napisał:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.


A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 12.08.2015 20:15, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napisał:
Koloss napisał:
duch napisał:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Četl jsi vůbec, na co jsem reagoval?
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 12.08.2015 23:48, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napisał:
Koloss napisał:
duch napisał:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.

MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 13.08.2015 09:43, RE: Všudypřítomné turbo.
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Koloss napisał:
duch napisał:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba


Naprosto přesně řečeno, co jsem měl na mysli. Dokonce i ten 2.5 v Mazdě 6 jsem uvažoval. Je to teda jen čtyřválec, ale výkon slušný. Neznám průběh krouťáku, ale při tom objemu to snad nebude v nízkých otáčkách mrtvola. A podle spritmonitor.de má i dost dobrou spotřebu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.