0
powrót
 

diskuze k tématu: Druhý ročník závodu elektromobilů e-miglia se blíží

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.07.2011 12:51, ach jo
Jedinné smysluplné auto na elektřinu je TROLEJBUS! Kdy už to pochopíte
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.07.2011 14:03, RE: ach jo
ivan2 napisał:
Jedinné smysluplné auto na elektřinu je TROLEJBUS! Kdy už to pochopíte
S takovýmhle přístupem by sis do dneška svítil po večerech leštěním ebonitové tyče :))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.07.2011 18:01, RE: ach jo
Dolly napisał:
S takovýmhle přístupem by sis do dneška svítil po večerech leštěním ebonitové tyče :))))
Vůbec nejsem proti výzkumu, naopak. Ale to, že lidstvo dodnes hojně používá přes 100 let starý princip kyselinových aku a jen o málo lepší lithium iontové baterie, je fakt. Ani kdyby byla kapacita dvojnásobná, nebo trojnásobná, je to furt málo. A to nemluvě o tom, že ta elektřina se musí z něčeho vyrobit. Jedinný smysluplný projekt mi přijde má audi. Ti chtějí zkusit získávat elektřinu z větru z moře, z elektřiny a CO2 získat methan a auta nechat jezdit na ten.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.07.2011 21:17, RE: ach jo
ivan2 napisał:
Vůbec nejsem proti výzkumu, naopak. Ale to, že lidstvo dodnes hojně používá přes 100 let starý princip kyselinových aku a jen o málo lepší lithium iontové baterie, je fakt. Ani kdyby byla kapacita dvojnásobná, nebo trojnásobná, je to furt málo. A to nemluvě o tom, že ta elektřina se musí z něčeho vyrobit. Jedinný smysluplný projekt mi přijde má audi. Ti chtějí zkusit získávat elektřinu z větru z moře, z elektřiny a CO2 získat methan a auta nechat jezdit na ten.
Jelikož bydlím v centru Prahy, tak bych malý auta na el. uvítal. Při stávce jeli autem jen ti kteří museli a kvalita životního prostoru byla úplně někde jinde. Bez hluku a smradu. Myslím že polovina lidí v Praze denně najezdí míň jak 60 km a to je pro elektromobil akorátní. A nabíjecí stanice můžou vypadat jako parkovací automaty a nikoho srát nebudou. A na dlouhý štreky vodík, bez emisí, bez nabíjení, no to je sen. Tam bych směřoval. Výroba alternativních paliv mi ve finále přijde dražší něž fosilní paliva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.07.2011 22:42, RE: ach jo
Dolly napisał:
Jelikož bydlím v centru Prahy, tak bych malý auta na el. uvítal. Při stávce jeli autem jen ti kteří museli a kvalita životního prostoru byla úplně někde jinde. Bez hluku a smradu. Myslím že polovina lidí v Praze denně najezdí míň jak 60 km a to je pro elektromobil akorátní. A nabíjecí stanice můžou vypadat jako parkovací automaty a nikoho srát nebudou. A na dlouhý štreky vodík, bez emisí, bez nabíjení, no to je sen. Tam bych směřoval. Výroba alternativních paliv mi ve finále přijde dražší něž fosilní paliva.
Nedávno jsem byl v lese na houbách a viděl tam pestřenky (vosičky) jak se vznáší na jednom místě (místo aby odpočívaly na větvi) a dělají občas ty prudké manévry. To je musí stát dost energie. Při jejich malé váze musí mít v sobě akumulované obrovské množství energie. Kam se na tu hustotu uložené energie asi hrabe ropa a tím spíš akumulátory. Pestřenka s akumulátorem by toho asi fakt moc nenalítala... Trochu mimo téma, ale ne zas tak moc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.07.2011 10:43, RE: ach jo
Petr S napisał:
Nedávno jsem byl v lese na houbách a viděl tam pestřenky (vosičky) jak se vznáší na jednom místě (místo aby odpočívaly na větvi) a dělají občas ty prudké manévry. To je musí stát dost energie. Při jejich malé váze musí mít v sobě akumulované obrovské množství energie. Kam se na tu hustotu uložené energie asi hrabe ropa a tím spíš akumulátory. Pestřenka s akumulátorem by toho asi fakt moc nenalítala... Trochu mimo téma, ale ne zas tak moc
pestřenka s akumulátorem ). Jo hmyz to má dobře promakaný, třeba taková moucha, je vzhledem k velikosti suveréně nejrychleší tvor. I když ono to s tou velikostí nejde moc srovnávat, když jsem si jako malej hrál s angličákama, vrtalo mi hlavou, jaktože když ho shodim ze stolu na zem, proč se mu nic nestane a doopravdický auto při pádu z velké výšky je na šrot . No nic, abych se vrátil k tématu, do těch měst, já bych tam jezdil na kolech a ne autama, k tomu naše společnost zatím moc nedospěla. A kde by byly třeba auta, ten methan jako palivo má právě emise skoro nula! Protože ten CO2, který vypouští, z toho se právě zase methan vyrobí! Odpad celého cyklu je jen kyslík a voda. To neni špatný což? Auta na elektriku jsou v současnosti podle mě se svými komplikovanými a drahými bateriemi ekonomický a ekologický nesmysl.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.