Vojta - TipCars.com napisał:
Dovolím si poopravit pár věcí v příspěvku od Martina. Volkswagen nemá vstřikování CR, nicméně přechod na common rail už VW ohlásilo, tuším, že to bude cca za 2 roky. K hlučnosti TDI - nejhlučnější jsou právě ty nejnovější TDI, které mají vstřikování systémem čerpadlo - tryska (pumpe-düse - PD), konstrukčně starší TDI jsou hlučné jen za studena, ale to se týká více méně všech dieselů. Co se týče spolehlivosti - nejspolejhlivější turbodiesely pocházejí z japonska - 2,2 i-CTDi (Honda), 2,0 D-4D (To...
Pokud mohu pánové, pouze pár slov..
Patřím mezi ty, co za 2 roky najezdili na 1,9tdi 66kw 2004 Oktávia 110tis. km. S paní tomu autu říkáme traktůrek, ale spíš v dobrém slova smyslu - od vyjetí z autosalonu jsem s tím autem (až na pořád dokola měněné kotouče), neměl ani jeden problém. Mám to od domu kilometr po polňačce k "normální" cestě a na tom autě se ještě nedělali ani čepy, silentbloky.... Prostě nic.
Paní jezdí utéž cestu denně s fábiíí a kosti jsme dělali už 2krát. A také je pravda (1,4 55), že když s tím autem občas jedu, připadá mi, že neslyším motor a má daleko tužší kastli (žádné vrzání zadních dveří...). Pokud bych si ale teď kupoval nové auto, jedině 1,9 - 2 - 2,5 TDI.
Známý kupuje Primeru 3 roky starou 2l turbodiesel kombi. To auto má člověk, který se o něj stará tak, že je jako vyjeté z fabriky a má nejeto 40tisíc.., navíc za něj chce 290tisíc. Včera jsem s ním jezdil, poté ten můj známý. Je do toho auta zamilovanej a po včerejším seznámení bych si také zvykl. Ale stejně mi včera řekl - čoveče i když to tdi je hlučnější, přece jenom je dost jiný než ti japonci a francouzi, víš takovy čitelnější, líp reagující, pružnější........