anonym napisał:
Mohu také říci pár zkušeností přesně s tímto modelem, který měl navíc mech. klimatizaci. Při denodenním ježdění po třech letech, ročně cca 15.000 km. Slabé topení (i v mírné zimě prakticky pořád na doraz teplota a na 2-3 ventilátor, v létě nedostatečný výkon klimatizace. Při zapnuté klimě motor výrazně zeslábne-nelze bezpečně předjíždět. V otáčkách nad 3000/min. nárůst hluku v kabině, při rychlosti nad 100 km/hod. značný hluk od podvozku (totální absence zvukové izovalce). Velmi slabý podvoz...
No taky mám zkušenost. 1.5 r.v.98 základní výbava (tj. prakticky holé auto:)), kupováno jako nové. Za cenu ještě holejší fábie auto o třídu lepší. I v nižší střední třídě nadstandartní vnítřní prostor, dobrý motor (výkon, pružnost, jen spotřeba mohla být nižší). S topením problémy nebyly. Pohodlné (ovšem při delších cestách a 140km/h+ po nekvalitní dálnici se snižuje pohodlí pro řidiče vinou špatného podvozku - předjíždění resp. přejíždění z pruhu do pruhu tam kde jsou nerovnosti jako vyjeté koleje apod je nepříjemné a unaví, upozorňuji že mám na mysli zkutečně vyrubané úseky, ty normálně česky vyráglované "dálnice" jsou v poho ).
Souhlasím s tím, že lanos je citlivý na nekvalitní benzín. Jednoznačně největší slabina je podle mě podvozek, jestli ho autor recenze ještě "potunil" tak jak naznačil musí to být děs:(. Na druhou stranu auto bylo čitelné (bez posilovače), takže člověka jen štvalo, že motor má rozhodně navíc než podvozek dovolí.
Za 8 let provozu nebyly žádné problémy, zpětně musím (s podivem) říct, že šlo o dobrou koupi (cena/uživ.hodnota ve srovnání např s tehdy přibližně stejně drahou felicií). Pokud vím ostatní modely od Daewoo/chevrol byly a asi stále jsou už spíš problémové (typicky Nubira, kalos) Chevy navíc hodně zdražil, takže bych do něj nešel ani náhodou.