kotas napisał:
no jo, dneska už pod to auto nelehne a nestříkne dutiny a lemy...i když pravda je, že dnes se tohle má dělat ve výrobě, ale při té ceně - no někde se ušetřit musí a tyhle místa vidět nejsou
Logan rozčeřil klidné vody a rozpoutal cenový boj v hladině do 200tis. Ale dobrá invesice to není v případě, že ho člověk bude chtít prodat. To ví i majitelé Loganů. Diskutující na Dacia foru jsou náhodou vtipní a s nadhledem. Nikomu se neposmívají, neurážejí nikoho, dělají si ze sebe legraci.
Vymysleli si ftipné klubové heslo: " Lepsi shnila Dacie, nez ukradena Fabie". Namátkou jsem vybral úryvky z příspěvků:
"Vím, že Logan není uplně dokonalé auto (zinkování, hlučnost), ale je to spotřební věc."
"To ze za 3 roky bude stat 40-50 tisic, s tim sem treba ja osobne pocital, protoze to bude tak dobry na akontacku na novy. Zkratka Logana odjezdit do konce a pak vymenit za znovu novy vuz."
"Je dost dobre mozny, ze nejaky pozinkovany plechy maji navic treba jen Logany s metalizou. Preci jen je tam ten priplatek za metalizu, tak treba se do te sumy vlezl i nejakej ten pozink nejohrozenejsich dilu."
"Mám nápad, až bude pršet, nechám se zavřít do kufru a budu baterkou sledovat, sledovat, sledovat, sledovat, až příjde vodička"
"Nevím co je špatného na jízdě po dálnici v 85 km/h."
atd.
Nelíbí se mi, že se lidé Loganistům posmívají. Kdo si může dovolit Logana, bude mít i na 5 let starý kompakt renomované značky. Ten kompakt sice bude vyžadovat větší průběžné investice než nový Logan, ale po 5ti letech na tom budou podobně (Logan asi i hůře) a ten kompakt toho nabídne po všech stránkách více.