0
powrót
 

diskuze k tématu: Dacia Duster - náš první dojem? Yeti, třes se!

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 17:56, Zlatý Yeti...
Zdravím všechny
Mě se tohle auto nelíbí, nehodlám posuzovat techniku apod, nevím jaký vůz je po téhle stránce. Designově je mi však toto auto až odporné, do mého vkusu se netrefili, ale někomu se může líbit, co člověk to jiný názor....

Co se týče zmíněného Yetiho, je pro mne mnohem líbivější, můj názor na Yetiho je takový, že jde o vzhledově originální vůz ve své kategorii, který ze současné záplavy SUVéček vyčnívá, přitom se nepodbízí extravagantím, kinetickým, sportovním a kdo ví jakým ještě designem. Oku příjemné auto (mému oku) :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 18:59, RE: Zlatý Yeti...
nokunoka napisał:
Zdravím všechny
Mě se tohle auto nelíbí, nehodlám posuzovat techniku apod, nevím jaký vůz je po téhle stránce. Designově je mi však toto auto až odporné, do mého vkusu se netrefili, ale někomu se může líbit, co člověk to jiný názor....

Co se týče zmíněného Yetiho, je pro mne mnohem líbivější, můj názor na Yetiho je takový, že jde o vzhledově originální vůz ve své kategorii, který ze současné záplavy SUVéček vyčnívá, přitom se nepodbízí extravagantím, kinetickým, sportovním a kdo ví jakým ještě...
Mě se nelíbí ani Yeti ani dacia. Navíc budou mít, dle mého názoru, rozdílnou cílovou skupinu zákazníků - Yeti je totiž se slušnou výbavou, považovanou v této kategorii za standard a s pohonem 4x4 nepěkně drahý.
Jiná věc je technika, která má u dacie původ v minulé generaci Nissanu x-trail - takže v jakémkoli terénu se může Yeti jít klouzat a na silnici budou zhruba stejné. Proto zde vidím cílovou skupinu zákazníků Dacie - to je lidi, kteří opravdu potřebují jezdit po nezpevněných cestách/necestách a nemají SUV jen na prezentaci ve městě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 20:55, Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
Ovšem hezký zevnějšek má Dacia a její případný motory není špatná volba.Nemám rád turbobenzíny 1,2 či 1,4 a ještě když k nim přidají kompresor.Vnitřek má Yeti lepší,ale taky je podstatně dražší.Službu udělají asi stejnou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 21:04, RE: Zlatý Yeti...
Pavlik napisał:
Mě se nelíbí ani Yeti ani dacia. Navíc budou mít, dle mého názoru, rozdílnou cílovou skupinu zákazníků - Yeti je totiž se slušnou výbavou, považovanou v této kategorii za standard a s pohonem 4x4 nepěkně drahý.
Jiná věc je technika, která má u dacie původ v minulé generaci Nissanu x-trail - takže v jakémkoli terénu se může Yeti jít klouzat a na silnici budou zhruba stejné. Proto zde vidím cílovou skupinu zákazníků Dacie - to je lidi, kteří opravdu potřebují jezdit po nezpevněných cestách/necestá...
Na základě čeho si troufáš na takováto odvážná tvrzení? Haldex současné generace je mnohem vyspělejší. Používají ji nejen Škoda Yet, ale i mnohem zvučnější modely... X-Trail by v terénu pavděpodobně dopadl o něco lépe, ale co z toho se dostalo do Dusteru?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 21:09, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
Kobyla napisał:
Ovšem hezký zevnějšek má Dacia a její případný motory není špatná volba.Nemám rád turbobenzíny 1,2 či 1,4 a ještě když k nim přidají kompresor.Vnitřek má Yeti lepší,ale taky je podstatně dražší.Službu udělají asi stejnou.
Službu udělají asi stejnou? S tímhle přístupem stejnou službu udělá možná i 20 let stará šáde ;)
Duster podle mě příliš zákazníků Yetimu nevezme. Stačí se podívat do interiéru. Ten je naprosto to stejné, co ostatní Dacie - tedy návrat tak 15 let zpět. Yeti je dnešní špička.
Duster může být maximálně alternativou k bazarovým Grand-Vitarám apod... Ale do terénu bych raději bazarovou Vitaru ;)
Každopádně pro mě zajímavý počin, místo na trhu si určitě najde. Auto službu splní. To jistě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 21:27, RE: Zlatý Yeti...
rohYpnol napisał:
Na základě čeho si troufáš na takováto odvážná tvrzení? Haldex současné generace je mnohem vyspělejší. Používají ji nejen Škoda Yet, ale i mnohem zvučnější modely... X-Trail by v terénu pavděpodobně dopadl o něco lépe, ale co z toho se dostalo do Dusteru?
Troufám si říct, že X-Trail není o moc lepší. Vše související s pohonem 4x4 je taktéž řešené elektronicky, tudíž to také nebude terénní dravec a Dacia už vůbec ne. Jen není nabitá výbavou. X-Trail není špatný, ale je to vůz převážně ne silnici a lehký terén je jen malý bombonek a zrovna to samé platí u Yetiho. Poslední Haldex není špatný. Ale nezapomínejme, že to nejsou terénní vozy, nýbrž jen SUVčka, která jsou primárně určena na silnici a občasný výletík mimo, někam na palouček, k chatce apod.
Opravdu schopné SUVčko začíná a končí Subaru Foresterem...
Dacia je prostě jen SUV a nic víc, žádný teréňák, kterým se bude moci jezdit na dřevo do hloubi lesa až na samý konec všech cest. To, že působí laciněji než X-Trail, o něco robustněji a že má stejnou techniku z něho nedělá vůz na tvrdou práci...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 22:20, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
rohYpnol napisał:
Službu udělají asi stejnou? S tímhle přístupem stejnou službu udělá možná i 20 let stará šáde ;)
Duster podle mě příliš zákazníků Yetimu nevezme. Stačí se podívat do interiéru. Ten je naprosto to stejné, co ostatní Dacie - tedy návrat tak 15 let zpět. Yeti je dnešní špička.
Duster může být maximálně alternativou k bazarovým Grand-Vitarám apod... Ale do terénu bych raději bazarovou Vitaru ;)
Každopádně pro mě zajímavý počin, místo na trhu si určitě najde. Auto službu splní. To jistě.
Ja si naopak myslim ze s tema prehnanyma cenama se skodovka muze jit zahrabat, yeti je osklivej tohle uplne stejne, a pokud se tyhle auta budou spis pouzivat na praci tak si myslim ze dacia bude lepsi volba, nvm proc mit nacincanyho yetiho kdyz je to takovy nic moc auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 14:35, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
Majklord napisał:
Ja si naopak myslim ze s tema prehnanyma cenama se skodovka muze jit zahrabat, yeti je osklivej tohle uplne stejne, a pokud se tyhle auta budou spis pouzivat na praci tak si myslim ze dacia bude lepsi volba, nvm proc mit nacincanyho yetiho kdyz je to takovy nic moc auto
Yeti je špička dnešních SUV. Přeplňované motory TSI, dvouspojková převodovka DSG, vyspělý haldex... Auto není ničím ošizené. Pravda ani cenou. Stále ale zůstává levnější než o něco větší konkutenti typu Tiguan...
Opravdu si někdo myslí, že se bude někdo rozhodovat mezi Dusterem a Yetim? Já si nemyslím, že tato skupina bude velká.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 15:41,
Jety se mi hnusí toto mi příjde celkem v pohodě!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 17:55, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
rohYpnol napisał:
Yeti je špička dnešních SUV. Přeplňované motory TSI, dvouspojková převodovka DSG, vyspělý haldex... Auto není ničím ošizené. Pravda ani cenou. Stále ale zůstává levnější než o něco větší konkutenti typu Tiguan...
Opravdu si někdo myslí, že se bude někdo rozhodovat mezi Dusterem a Yetim? Já si nemyslím, že tato skupina bude velká.
Ja jen nechapu jaka je cilovka ten Yeti, vysoky to neni , hezky taky ne a do prace drahy. Mozna nejakej silenec co chce bachraty auto podobny roomsteru a ktery ma 4x4 , jsou takovy cesi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 08:19, Yety má problém
Kozař napisał:
Jety se mi hnusí toto mi příjde celkem v pohodě!!!
Osobně si myslím,že duster ve čtyřkolce bude vzhledem k ceně výborná volba a navíc se s ním člověk nebude muset bát do většího terénu,jelikož má i slušný nájezdový úhly a lze navolit "natvrdo" 4x4.Navíc se bude výrábět i tzv. pro třetí svět a tím bude zajištěna i bytelnost auta.Yety se mu v terénu nemůže rovnat,protože je to auto dělané primárně na silnice.Na mě dělá dojem baletky,která si občas nazuje pohorky a za to si škodovka ještě nechá až nechutně zaplatit.Děkuji,ale kavku škodovce dělat nehodlám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 23:30, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
Majklord napisał:
Ja jen nechapu jaka je cilovka ten Yeti, vysoky to neni , hezky taky ne a do prace drahy. Mozna nejakej silenec co chce bachraty auto podobny roomsteru a ktery ma 4x4 , jsou takovy cesi?
Vysokyto neni??? Koukni na rozměry a pak brblej. Je dokonce vyšší než Tigi jestli si to dobře pamatuju.
A na koho cílí? Vzhled pominu - subjektivní věc (mě se líbí, někomu zas ne...). Ale pokud to vezmu se 4x4, pak ideální auto na vše - na vodu, ke kempům, na kola, na lyže, na houby, na pole, i do města, na ryby, na vysočinu na zimu... Do terénu s tím pojede jedině blb. Ale z cesty sjet dokáže. Navíc se dokáže pak vyhrabat i zpět na ni. Navíc bez rizika poškození vozu. Lesní cestu lze jet třeba i ve Focusu či Octavii, jenže riziko poškození vozu nebo uvíznutí je značné.
A když někdo nepotřebuje až tak velké auto jak Tigi/Kuga/Ravka, tak zbývá dnes prakticky jen Yeti, no a pak Mini Countryman - ten ale bude cenově výš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.03.2010 08:07, RE: Zlatý Yeti...
rohYpnol napisał:
Na základě čeho si troufáš na takováto odvážná tvrzení? Haldex současné generace je mnohem vyspělejší. Používají ji nejen Škoda Yet, ale i mnohem zvučnější modely... X-Trail by v terénu pavděpodobně dopadl o něco lépe, ale co z toho se dostalo do Dusteru?
Na svá tvrzení si troufám na základě vlastních zkušeností s x-trailem minulé a současné generace. S yetim jsem nejel, znám ale VW tiguan a ten se na nissan dívá z hodně velkého odstupu - nemyslím si, že yeti bude lepší nežli tiguan. U celého VW je totiž jen haldex bez možnosti ovlivnění řidičem, kdežto nissan umožňuje zapnout 4x4 ještě před terénem (před problémy). Na silnici je tiguan obratnější, je také o značný kus menší - a to jak zvenčí tak uvnitř. A co z toho má dacia? Pokud vím (a to se zatím můžeme dohadovat všichni, protože reálně ji nikdo z nás neviděl), má dacia kompletní podvozek a pohon x-trailu minulé generace - tudíž by měla být velmi dobrá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.03.2010 13:18, RE: Kdo z nich?Ani jeden,protože je nepotřebuju.
rohYpnol napisał:
Vysokyto neni??? Koukni na rozměry a pak brblej. Je dokonce vyšší než Tigi jestli si to dobře pamatuju.
A na koho cílí? Vzhled pominu - subjektivní věc (mě se líbí, někomu zas ne...). Ale pokud to vezmu se 4x4, pak ideální auto na vše - na vodu, ke kempům, na kola, na lyže, na houby, na pole, i do města, na ryby, na vysočinu na zimu... Do terénu s tím pojede jedině blb. Ale z cesty sjet dokáže. Navíc se dokáže pak vyhrabat i zpět na ni. Navíc bez rizika poškození vozu. Lesní cestu lze jet třeba ...
No ja jezdil vsude kam ty rikas normalnim autem, na to nepotrebujes divny auto a 4x4
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.