0
powrót
 

diskuze k tématu: Dacia Sandero LPG - koupě

kategorie zaszeregowania tematu: automobilky, francouzská vozidla
EnnieT
ilość wystąpień4
data registracji07.07.2016
Cztwartek 07.07.2016 16:38, Dacia Sandero LPG - koupě
Dobrý den,

mám dotaz ohledně koupě auta Dacia Sandero motorizace 1,2 16V 53 kW/72 k LPG, rok výroby 2014, plynová nádrž 35 litrů, najeto 45.000 km. Auto prodává prodejce za 170.000 kč. Auto chci pořídit na každodenní ježdění do práce tam a zpět celkem 70 km, jízda převážně po dálnici, částečně město. Myslíte že tato motorizace s LPG je dostatečně výkonná na takové dojíždění? Není to na LPG slabé, obzvlášť když budu používat zároveň klimatizaci? Případně jaký jiný vhodný typ auta by jste mi doporučili s tím, že bych si jej předělala na plyn? Bude to mé první auto. Žena věk 31 let, bezdětná a hlavní účel každodenní ježdění do práce 70 km tam a zpět. Děkuji
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 08.07.2016 05:49, RE: Dacia Sandero LPG
EnnieT napisał:
Dobrý den,mám dotaz ohledně koupě auta Dacia Sandero motorizace 1,2 16V 53 kW/72 k LPG, rok výroby 2014, plynová nádrž 35 litrů, najeto 45.000 km. Auto prodává prodejce za 170.000 kč. Auto chci pořídit na každodenní ježdění do práce tam a zpět celkem 70 km, jízda převážně po dálnici, částečně město. Myslíte že tato motorizace s LPG je dostatečně výkonná na takové dojíždění? Není to na LPG slabé, obzvlášť když budu používat zároveň klimatizaci? Případně jaký jiný vhodný typ auta by jste mi doporučili s tím, že bych si jej předělala na plyn? Bude to mé první auto. Žena věk 31 let, bezdětná a hlavní účel každodenní ježdění do práce 70 km tam a zpět. Děkuji


Stačit pro klidnou, neboli defenzivní, jízdu to bude. Ale nepočítejte s výkonovou rezervou, předjíždění si budete muset promyslet. Určitě auto nekupujte, aniž byste se s ním po dálnici projela aspoň několik kilometrů v plném tempu, protože určující pro vás bude tlumení nerovností (stav dálnic je v ČR různorodý) a hluk (zejména od motoru).

Alternativou stejné velikosti může být výběhový Fiat Punto (před posledním omlazením vzhledu také Fiat Punto Evo), kde se můžete spolehnout na "nesmrtelný" motor 1.4 8V s 57 kW (o něco vyšší výkon než u dacie). Ten může být továrně upraven na LPG nebo CNG a snese i dodatečnou přestavbu. Výhodou je dále lepší antikorozní úprava a odhlučnění + standardní záruka 5 let nebo 100 000 km, takže máte za svůj rozpočet šanci koupit auto s garancí.
reagować
EnnieT
ilość wystąpień4
data registracji07.07.2016
Piątek 08.07.2016 08:11, RE: Dacia Sandero LPG
Giorgio napisał:
EnnieT napisał:
Dobrý den,mám dotaz ohledně koupě auta Dacia Sandero motorizace 1,2 16V 53 kW/72 k LPG, rok výroby 2014, plynová nádrž 35 litrů, najeto 45.000 km. Auto prodává prodejce za 170.000 kč. Auto chci pořídit na každodenní ježdění do práce tam a zpět celkem 70 km, jízda převážně po dálnici, částečně město. Myslíte že tato motorizace s LPG je dostatečně výkonná na takové dojíždění? Není to na LPG slabé, obzvlášť když budu používat zároveň klimatizaci? Případně jaký jiný vhodný typ auta by jste mi doporučili s tím, že bych si jej předělala na plyn? Bude to mé první auto. Žena věk 31 let, bezdětná a hlavní účel každodenní ježdění do práce 70 km tam a zpět. Děkuji
Stačit pro klidnou, neboli defenzivní, jízdu to bude. Ale nepočítejte s výkonovou rezervou, předjíždění si budete muset promyslet. Určitě auto nekupujte, aniž byste se s ním po dálnici projela aspoň několik kilometrů v plném tempu, protože určující pro vás bude tlumení nerovností (stav dálnic je v ČR různorodý) a hluk (zejména od motoru).Alternativou stejné velikosti může být výběhový Fiat Punto (před posledním omlazením vzhledu také Fiat Punto Evo), kde se můžete spolehnout na "nesmrtelný" motor 1.4 8V s 57 kW (o něco vyšší výkon než u dacie). Ten může být továrně upraven na LPG nebo CNG a snese i dodatečnou přestavbu. Výhodou je dále lepší antikorozní úprava a odhlučnění + standardní záruka 5 let nebo 100 000 km, takže máte za svůj rozpočet šanci koupit auto s garancí.


A co Suzuki Swift, to není ale asi vhodné co jsem četla na přestavbu na LPG že?
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 08.07.2016 10:01, RE: Dacia Sandero LPG
EnnieT napisał:
Giorgio napisał:
EnnieT napisał:
Dobrý den,mám dotaz ohledně koupě auta Dacia Sandero motorizace 1,2 16V 53 kW/72 k LPG, rok výroby 2014, plynová nádrž 35 litrů, najeto 45.000 km. Auto prodává prodejce za 170.000 kč. Auto chci pořídit na každodenní ježdění do práce tam a zpět celkem 70 km, jízda převážně po dálnici, částečně město. Myslíte že tato motorizace s LPG je dostatečně výkonná na takové dojíždění? Není to na LPG slabé, obzvlášť když budu používat zároveň klimatizaci? Případně jaký jiný vhodný typ auta by jste mi doporučili s tím, že bych si jej předělala na plyn? Bude to mé první auto. Žena věk 31 let, bezdětná a hlavní účel každodenní ježdění do práce 70 km tam a zpět. Děkuji
Stačit pro klidnou, neboli defenzivní, jízdu to bude. Ale nepočítejte s výkonovou rezervou, předjíždění si budete muset promyslet. Určitě auto nekupujte, aniž byste se s ním po dálnici projela aspoň několik kilometrů v plném tempu, protože určující pro vás bude tlumení nerovností (stav dálnic je v ČR různorodý) a hluk (zejména od motoru).Alternativou stejné velikosti může být výběhový Fiat Punto (před posledním omlazením vzhledu také Fiat Punto Evo), kde se můžete spolehnout na "nesmrtelný" motor 1.4 8V s 57 kW (o něco vyšší výkon než u dacie). Ten může být továrně upraven na LPG nebo CNG a snese i dodatečnou přestavbu. Výhodou je dále lepší antikorozní úprava a odhlučnění + standardní záruka 5 let nebo 100 000 km, takže máte za svůj rozpočet šanci koupit auto s garancí.
A co Suzuki Swift, to není ale asi vhodné co jsem četla na přestavbu na LPG že?


To nelze takto paušalizovat, ale obecně platí, že japonské motory se snaží ždímat spíše výkon, proto je nutné dbát na lepší servisní péči - viz třeba dnešní článek o Subaru Impreza. Člověk musí počítat, že provoz na LPG není kouzelný a přestavba motor více zatěžuje. Kolega má Subaru Legacy a věděl, že dlouhodobý provoz na LPG může znamenat nutnost generálky (a to se i stalo). Najezdí tolik, že se mu to vyplatí. Kdyby ale sehnal verzi, kterou na LPG připravila už automobilka, měl by v motoru odlišné (odolnější) komponenty a toto by řešit nemusel. V dnešní době, kdy každý včetně výrobců šetří, nemohou být součástky předimenzované. Proto je určitě lepší (z pohledu menší míry rizika) volit auta továrně připravená na alternativní paliva.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.