driver111 napisał:
KoobaS napisał:
driver111 napisał:
Jo, v ten moment pokud by měl tu 1.6, tak bych o něm v této variantě taky uvažoval a stačilo by mi to.
A to je právě ono, Dacia by tak mohla kanibalizovat prodeje Meganu, kde ta 1,6 je.... A pozor, do loganu 1,2 sice jde, ale pouze atmosféra, a ta se teď pouze doprodává... Nahradí ji litrová atmosféra...1,2 TCe je vyhrazena větším autům Dacie a v katogirii malých aut ji má pouze Renault v Cliu...
..Aha, toho jsem si ani nevšiml s tou 1.2, takže když nechceš diesel, tak to auto nemá normální motor. A nemyslím si, že by to ubíralo prodeje meganovi, protože dacia se bere jako lowcost a renault je přece jen výš. Prostě mi tam chybí u tohoto modelu motor, ale to je můj problém
Já na to mám stejnej názor jako ty. Ale pokud se podíváš na paletu motorů pro Mégane, tak mi tam výkonnější motory taky chybí... Nějaká benzínová 1,5 s turbem je podle mě pro takový auto ideální motorizace... A pokud se podíváš třeba na názor našich spoluobčanů, tak Renda je taky řazen spíš mezi lowocst - i když o patro výš než dáčka... I když nový modely Renaultu se tak vůbec netváří...
Jinak pokud je dci v loganu dobře odhlučněná, je to fajn motor. Pokud má ovšem podobný zvukový zvukový projev jako v Cliu, tak je to docela rachot. Ovšem s cliem ten motor cvičí parádně - a to jsem měl půjčenou variantu s 55kW...
Jinak i to kanibalizování prodejů je sporný... Víc než renaultu by dačka kradla prodeje korejcům, Rapidu arůzným poloužitkovým pracantům... A prachy za ty kanibalizovaný megany by zůstaly ve skupině... To je ovšem můj názor a manažeři nadnárodních skupin ho moc nesdílí - sám v jedné skupině pracuju...