0
powrót
 

diskuze k tématu: Dacia Logan MCV 1.6 dCi: 15 malých překvapení

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Poniedziałek 27.10.2014 08:22, - Motor se musí držet nad 1 500 ot./min
Nerozumím tomuhle mínusu. Přijde mi normální u nafty držet otáčky nad 1500 ot./min. Na kolik by se mělo jezdit? 500 ot./min aby to byl jako plus?
reagować
Artemio2
ilość wystąpień1
data registracji07.04.2012
Poniedziałek 27.10.2014 09:10, děs
Vzpomínám na doby,kdy se články o automobilech daly číst.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 27.10.2014 10:45, Priplatky
Davat do Dacie priplatkovou vybavu je podle me nesmysl. Cena naroste do vysin, kde uz se ty ruzne blbosti nedaji akceptovat. Nebo lepe receno, pokud nekdo potrebuje zadni okna na elektriku, tak si nebudu kupovat Dacii.
Jinak proste nechapu, co vlastne vsichni (autonovinari) chcete. Jo, je to nejlevnejsi auto, ktere se da v EUstane koupit. Nekde to asi bude videt. Vtipne na tom je, ze je to videt tam, kde je to normalnimu cloveku uplne jedno. Ovladani oken vprostred? No a CO!? Volant stavitelny pouze vyskove? To neni otazka ceny, ale ciste koncernove politiky renaultu.
Tech smysluplnych vytek je opravdu minimum (napada me treba utopene nastavovani svetel). Vetsinou je to hledani uplnych kravin za kazdou cenu, abych ukazal, jak jsem to zas tomu lowcostu nandal a ze v tom jedu pouze kvuli vyzkumnym ucelum, jinak bych si o to neoprel ani klacek na zmije.
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Poniedziałek 27.10.2014 12:53, Dacia
Pamatuji si, jak mne na autosalonu už kdysi po uvedení na trh udělala Dacia dojem velkým vnitřním prostorem u MCV. Perfektní. Model po faceliftu se mi designově z venku hodně líbí, ale když jsme se potkali vedle sebe můj 10 let starý VW automobil, který denně pracuje a tento faceliftovaný model rok starý a vidíte, jak se u nového modelu odchlipují i lišty kolem oken nebo doslova spíš odpadávají, tak mi ten dojem teda hodně pokazil, a říkáte si jak je na tom s dílenským zpracováním asi zbytek auta. Pokud bych si nevybíral MCV tak bych nejspíš sáhnul v téhle cenové kategorii raději po P301/C-Elysée.
reagować
kancelarskakrysa
ilość wystąpień6
data registracji01.06.2010
Poniedziałek 27.10.2014 13:28, 1500
Nafťák nebo ne, dneska ti všechny ty auta ukazují pomalu už ve volnoběžkách, že máš řadit nahoru. A v patnácti stech otáčkách za minutu se musíš pohybovat ve městě prakticky furt, pokud nechceš neustále kvaltovat a točit motor jak formuli. Stačí zařadit při odbočování dvojku, před tebou pojede nějakej čepičář a pokud ti začne hrkat v 1500 turbo, tak by ses měl rychle rozhlížet, jestli tě nesmete nějaký projíždějící auto.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 27.10.2014 14:03, RE: Dacia
kamil321 napisał:
Pamatuji si, jak mne na autosalonu už kdysi po uvedení na trh udělala Dacia dojem velkým vnitřním prostorem u MCV. Perfektní. Model po faceliftu se mi designově z venku hodně líbí, ale když jsme se potkali vedle sebe můj 10 let starý VW automobil, který denně pracuje a tento faceliftovaný model rok starý a vidíte, jak se u nového modelu odchlipují i lišty kolem oken nebo doslova spíš odpadávají, tak mi ten dojem teda hodně pokazil, a říkáte si jak je na tom s dílenským zpracováním asi zbytek auta. Pokud bych si nevybíral MCV tak bych nejspíš sáhnul v téhle cenové kategorii raději po P301/C-Elysée.


To nema cenu....
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Poniedziałek 27.10.2014 14:46, motor 1,6
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 27.10.2014 17:44, RE: motor 1,6
Roman AX napisał:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.


Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 27.10.2014 20:04, RE: motor 1,6
bitner napisał:
Roman AX napisał:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.


Logan MCV není reálně nástupce starého Logana MCV, tím je model Lodgy který stále motor 1.6 nabízí a dokonce legálně umožňuje kombinaci 7 míst/LPG.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 27.10.2014 20:46, RE: motor 1,6
tomaskrtek napisał:
bitner napisał:
Roman AX napisał:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.
Logan MCV není reálně nástupce starého Logana MCV, tím je model Lodgy který stále motor 1.6 nabízí a dokonce legálně umožňuje kombinaci 7 míst/LPG.

Me je uplne jedno, ci to je nebo neni nastupce. V sanderu I mam 1,6 8V a na to auto je ten motor tak akorat. V Rumunsku se dokonce dalo koupit Sandero 1,6 16V a to uz muselo byt docela pekne svezeni. Na Lodgy je ta 1,6 8V uz taky dost slaba, o Dokkeru nemluve.
V Loganu II MCV je bohuzel misto nesmrtelne a na LPG snadno prevrtatelne 1,6 trivalec 0,9 Tce. Za tu 1,6 8V jsem si oproti zakladni 1,1 16V priplacel 10000, 0,9 je oproti 1,1 16V drazsi o 28000.
I kdyz... mam Euro 5 verzi toho motoru a s tim LPG si to obcas moc neumi poradit. On je ten motor natolik odolny, ze s nim nic moc nezmuze ani ta elektronika, ale obcas to proste cuka ve vyssich otackach.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 29.10.2014 15:39, RE: motor 1,6
bitner napisał:
tomaskrtek napisał:
bitner napisał:
Roman AX napisał:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.
Logan MCV není reálně nástupce starého Logana MCV, tím je model Lodgy který stále motor 1.6 nabízí a dokonce legálně umožňuje kombinaci 7 míst/LPG.
Me je uplne jedno, ci to je nebo neni nastupce. V sanderu I mam 1,6 8V a na to auto je ten motor tak akorat. V Rumunsku se dokonce dalo koupit Sandero 1,6 16V a to uz muselo byt docela pekne svezeni. Na Lodgy je ta 1,6 8V uz taky dost slaba, o Dokkeru nemluve. V Loganu II MCV je bohuzel misto nesmrtelne a na LPG snadno prevrtatelne 1,6 trivalec 0,9 Tce. Za tu 1,6 8V jsem si oproti zakladni 1,1 16V priplacel 10000, 0,9 je oproti 1,1 16V drazsi o 28000. I kdyz... mam Euro 5 verzi toho motoru a s tim LPG si to obcas moc neumi poradit. On je ten motor natolik odolny, ze s nim nic moc nezmuze ani ta elektronika, ale obcas to proste cuka ve vyssich otackach.

??? ta poslední věta resp. dvě jsou hodně velká blbost. to ti nakukal ten co ti tam LPG montoval?
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 29.10.2014 17:34, RE: motor 1,6
tomaskrtek napisał:
bitner napisał:
tomaskrtek napisał:
bitner napisał:
Roman AX napisał:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.
Logan MCV není reálně nástupce starého Logana MCV, tím je model Lodgy který stále motor 1.6 nabízí a dokonce legálně umožňuje kombinaci 7 míst/LPG.
Me je uplne jedno, ci to je nebo neni nastupce. V sanderu I mam 1,6 8V a na to auto je ten motor tak akorat. V Rumunsku se dokonce dalo koupit Sandero 1,6 16V a to uz muselo byt docela pekne svezeni. Na Lodgy je ta 1,6 8V uz taky dost slaba, o Dokkeru nemluve. V Loganu II MCV je bohuzel misto nesmrtelne a na LPG snadno prevrtatelne 1,6 trivalec 0,9 Tce. Za tu 1,6 8V jsem si oproti zakladni 1,1 16V priplacel 10000, 0,9 je oproti 1,1 16V drazsi o 28000. I kdyz... mam Euro 5 verzi toho motoru a s tim LPG si to obcas moc neumi poradit. On je ten motor natolik odolny, ze s nim nic moc nezmuze ani ta elektronika, ale obcas to proste cuka ve vyssich otackach.
??? ta poslední věta resp. dvě jsou hodně velká blbost. to ti nakukal ten co ti tam LPG montoval?

Nikdo mi nic nenakukal, nikdo nevi, co s tim. Nekdy to jede jak pila, jindy to blbne. Driv jsem to prikladal okolni teplote, rozstelovanym ventilum, nekvaltinimu LPG. Ovsem projevuje se naprosto nahodile. Tankuju furt u stejne pumpy (EuroOil). Neni to svickama, nepomuze ujet par km na benzin, nepomohlo serizeni ventilu, nic. Proto mi zbyva pripsat to na vrub zmagorene RJ. Proste nevim, cim to je a proc to dela.

reagować
Muroň
ilość wystąpień71
data registracji10.06.2008
Poniedziałek 03.11.2014 17:52, Opožděná reakce na recenzi
Recenze Loganů a Sander obyvkle končí závěrem, že je to auto pro lidi, co nechtějí ojetinu a nemají na nic lepšího. To mi trochu vadí, protože Dacie nepovažuji jen za znouzecnost, nýbrž za jednoduché a nenáročná auta, jež mohou plně vyhovovat motoristům, co si umí definovat, co od auta chtějí a potřebují.
Z těch 15ti překvapení jsou jen 4 příjemné: plynová vzpěra víka kapoty (což je zbytečnost, pokud pod kapotu nelezu každý den), testované motorizaci (dlouhé kvalty a nízká spotřeba) a záruce (v testech spolehlivosti Dacia nepropadá, naopak se umisťuje vysoko v hodnocení spokojenosti majitelů a TUV reporty souvisí spíš se schopností připravit auto na technickou než se spolehlivostí, na kastli dává Dacia 6 let, což je už nezvyklé).
Z negativních překvapení jsou většina detaily vyplývající z lowcostu jako takového nebo to až takové podivnosti nejsou: anténa (ta vadí jen v myčce, kam majitelé Dacií moc nejezdí a rakvi, kterou u Logana nepotřebují), nízko umístěné lišty na dveřích nemá jen Logan, ovladače oken (vepředu spíš než umístění vadí titěrnost a absence automatického dojezdu, vzadu jsou opravdu nemyslně umístěny, ale tak to má i P301 a Elysee - je to holt levnější řešení, navíc vždy příplatkové), šipky na isofix (to vadí jen při první montáži), volant jen výškově stavitelný (u levných aut téměř standard), ovladače (oproti minulé generaci Loganu obrovský pokrok), u medianav neni CD (to mi přijde obvyklé), hluk a šplouchání nádrže (na odhlučnění se u levných aut šetří), otevírání víka kufru (u většiny combi se neotevře do pravého úhlu se střechou). Jako jediná opodstatněná výtka mi přijde nízká hrana nárazníku u auta s vyšší světlou výškou. Potenciálním zákazníkům Dacie spíše vadí měkké plechy, absence silnější benzínové atmosféry (zřejmě kvůli pokutám za emisnější motory), příliš ustrašené ESP či nemožnost (když už na to přijde) kombinovat nižší výbavové verze se dalšími motory. Jinak má Dacia velice transparentní cenovou politiku.
Zkrátka a dobře, Logan není nutné zlo, ale upřímný automobil, který může majiteli vyhovovat a plnit to, co od něj očekává.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.