MHr napisał:
Přesně tak, jako v předchozím článku to funguje na evidenci v Berouně. Tato situace tam je letitě neměnná. Vím, že je výrazně horší než na evidencích v okolí. Většina lidí nadává těm ženským za okýnky, ty jsou sice řádně nepříjemné ( jistě to jsou bývalé "příslušnice" ), ale nejsou svými pány. Nadřízený těchto evidencí je referát dopravy příslušného městského úřadu. Tam jsem poslal e-mailem dotaz panu vedoucímu tohoto referátu proč to v Berouně vypadá tak zoufale, ale pan vedoucí ( přestože MÚ n...
Souhlasím, v menších městech je to opravdu lepší. Je to logické, menší město, méně aut, menší počet prodejů... Větší problém vidím v tom, že agenda není zdaleka sjednocená. Někde chtějí notářsky ověřenou plnou moc, někde ne, někde chtějí originál výpisu z OR, někde ne, někde vám řeknou, že evidenční kontrola platí 7 pracovních dní, někde, že je platnost neomezená. A ty fronty od 6 hod, to mi trošku zavání středověkem, nechápu tu míru arogance, když takový stav kompetentní úředníci dopustí. Jednoduše řečeno si s námi za naše vlastní peníze vytírají pr... Účinně si stěžovat snad ani nelze, nikdy vám nikdo neodpoví. Trošku si za to můžeme sami, necháme se sebou vorat a jsme nedůsledný ve vymáhání svých práv. Napište rovnou na Ministerstvo dopravy (je to jejich bordel) a když vám neodpoví, rozmazejte to všude kde se dá. Platíme si všichni ze svých daní celý státní aparát a za to dostáváme fronty, aroganci, vysoké poplatky atd. Když státní úředník udělá chybu, jede se dál, téměř jistá práce, když uděláte chybu vy, v soukromé firmě, letíte. Možná by pomohlo veškerou dopravní agendu zprivatizovat, pak by to konečně fungovalo.