0
powrót
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu Fiatů?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 12:33, RE: Kvalita vozu Fiat
Jura napisał:
Zamýšlí se někdo nad tím co vlastně TUV testy říkají? Jedná se o statistiky německých STK - pokud se k autu člověk chová slušně, jezdí na pravidelné servisní prohlídky do kvalitního servisu, pak u STK snad žádné nedostatky nemá ne? Podle mě údaje TUV o vlastní spolehlivosti aut neříkají nic. Opravdu reálné údaje mají jen autorizované servisy a to vlastně jen po dobu záruky. Data od ADAC či OAMTC o výjezdech k poruchám jsou reálnější, ale opět neúplná. Můžete koupit spolehlivého fiata stejně jako...
Takže majitelé Fiatů jsou prasata, která se o auta nestarají?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 17:17, RE: Kvalita vozu Fiat
Martin napisał:
Takže majitelé Fiatů jsou prasata, která se o auta nestarají?
Ne. Píšu něco takového? Jde snad spíš o důslednost majitele i servisu. Pokud chci aby auto bylo na STK o.k. tak do toho servisu napřed zajedu. A takové poznámky jako "strčím dvě kila do techničáku a mám klid" je česká specialita. Je-li auto řádně servisované pak nemůže mít na STK (TUV et all) žádné problémy charakteru středně závažné až závažné poruchy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 17:59, RE: Kvalita vozu Fiat
anonym napisał:
Ne. Píšu něco takového? Jde snad spíš o důslednost majitele i servisu. Pokud chci aby auto bylo na STK o.k. tak do toho servisu napřed zajedu. A takové poznámky jako "strčím dvě kila do techničáku a mám klid" je česká specialita. Je-li auto řádně servisované pak nemůže mít na STK (TUV et all) žádné problémy charakteru středně závažné až závažné poruchy.
OK. Takže pokud budeme brát, že majitelé různých značek se chovají k autům obdobně (vzhledem ke třídě a ceně vozu), pak můžeme statistiky TUV a ADAC brát (s určitými specifiky) za směrodatné co se týče poruchovosti. Jinak musí platit co jsem psal výše, že majitelé aut, které okupují spodní místa žebříčků se ke svým vozům chovají dosti "nehezky".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 10:28, MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Pred dvema roky jsem koupil fiata bravo z roku 1996.... jsem student, takze jsem nemel moc penez, ale pote co jsem prodal 2ku.golfa a 2motorky, dal jsem dohromady 100 000kc. V te dobe se pohybovaly brava 1,6ky kolem 120 000.... sehnal jsem jednu popelnici za 100 s tim, ze tepla nesla nastartovat a vytocit pres 5000ot.min-1, ale rekl jsem si, ze jako letecky mechanik bude vse ok..... udelal jsem rozvody, dal nove vacky a promazal starter... jezdilo to, ale melo to divny zvuk a na volnobeh svitila kontrolka mazani....asi po ujeti 30tis kilometru se motor zadrel...asi na klice..koupil jsem motor na vrakaci, ke kteremu jsem dostal technicak a vysel na 12 000Kc, prendal jsem ho a kdyz jsem to poprve nastartoval, melo to super zvuk....od te doby jsem najel 15 000km a naprosto bez problemu a mavam octaviim i s motorem 81kw, ted jsem daval sprint s oplem astra bertone, to bylo tak na stejno, o trosku mi fiat jel lip.

Objektivni srovnani.. i kdyz zezacatku jsem na to auto nadaval, tak bych sel do fiata znovu...proste clovek, ktery mel auto prede mnou byl dobytek a asi nedaval do motoru olej a na dobry olej je fiat zavisly, takze pokud se o fiata budete starat, plnou syntetiku kazdych tak 12 000km, tak to auto nemuze byt spatny...

Ve srovnani s konkurenci... chtel jsem nejprve golfa 3, 1,6ku ale po svezeni nekolika golfy jsem nevidel oproti 2golfu zadny pokrok....auto ma fakt trapnej podvozek, nesedi, vynasi, naklani se jak MBcko, nevede stopu, to Bravo me zaujalo hlavne tim podvozkem.... kazdy kdo jel s mojim bravem, tak rekne, ze pekne drepi.
Design fiatu bravo asi nemel v roce 1996 konkurenta, proste super vzhled.... jinak co se tyce prostornosti... ma o cm vetsi rozvor kol, nez podvozek a3,octavie, toledo atd... a jizdni vlastnosti oproti a3 mi prijdou taky lepsi.....

ja jsem ted se svym bravem spokojen a pristi auto je kazdopadne fiat stilo... samozrejme 3dverovy Jira
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 17:47, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
JIRIK napisał:
Pred dvema roky jsem koupil fiata bravo z roku 1996.... jsem student, takze jsem nemel moc penez, ale pote co jsem prodal 2ku.golfa a 2motorky, dal jsem dohromady 100 000kc. V te dobe se pohybovaly brava 1,6ky kolem 120 000.... sehnal jsem jednu popelnici za 100 s tim, ze tepla nesla nastartovat a vytocit pres 5000ot.min-1, ale rekl jsem si, ze jako letecky mechanik bude vse ok..... udelal jsem rozvody, dal nove vacky a promazal starter... jezdilo to, ale melo to divny zvuk a na volnobeh svitila...
Tak nevím, kdybys napsal na Golf 3 cokoliv,ale že špatně sedí, to jsi vedle jak ta jedle. Auto s tak nízkým těžištěm nemůže špatně sedět a v zatáčkách se naklánět. Pokud teda neměl totálně oddělaný tlumiče. Design je věc vkusu, mě se Bravo zase vůbec nelíbí. Divím se, že půjdeš do Stila - hodně mi ze přededu připomíná německý auta a ze zadu Fabii. A hlavně to není objektivní srovnání, jsou to jen tvé pocity - tudíž ryze subjektivní. A jak víš, že to byl dobytek, třeba je to u toho motoru normální? Do mého kepla lili ten nejhorší minerální Mogul za cca 70,- Kč. Motor má najeto na tacho 185 000, ale vzhledem ke stáří (14 let- ) bude jistě mít podstatně více - a motor nemá žádný problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 18:46, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Martin napisał:
Tak nevím, kdybys napsal na Golf 3 cokoliv,ale že špatně sedí, to jsi vedle jak ta jedle. Auto s tak nízkým těžištěm nemůže špatně sedět a v zatáčkách se naklánět. Pokud teda neměl totálně oddělaný tlumiče. Design je věc vkusu, mě se Bravo zase vůbec nelíbí. Divím se, že půjdeš do Stila - hodně mi ze přededu připomíná německý auta a ze zadu Fabii. A hlavně to není objektivní srovnání, jsou to jen tvé pocity - tudíž ryze subjektivní. A jak víš, že to byl dobytek, třeba je to u toho motoru normáln...
Motor ve Fiatu Brava,Bravo,r.v.1996-1998,1,6 16v 76 KW opravdu trpěl na kvalitu oleje.Vyžaduje minimálně polosynt.10W-40 a lepší a pravidelné výměny max.po 15tis.ani tuk víc!!Jde o to,že bylo špatně vyřešené mázání hlavy motoru,konkrétně jen jeden mazací kanálek malého průměru!Ten se velice snadno zanášel a přestávaly být mazaný vačky a přidíraly se,čímž následně mohl prasknout rozvodák.První příznaky tohoto průseru na motoru jsou,že začnou klepat hydr.nadzvihátka ventilů(hydroštely),motor špatně startuje a nemá výkon.Pokud naučíte motor papat dobrej olej a nekašlete na ůdržbu,což by mělo platit u každého auta,a Fiaty jsou opravdu citlivé na kvalitu oleje,tak tento motor šlape,jak hodinky.Italové věděli o tomto průseru na tomhle motoru a vyřešili to novým systémem mazání hlavy a tvrzenýma vačkama.Od roku 1998 motory 1,6 16v na blatníku už označené 100 a s černým plastovým sáním motoru(ty problémový 1,6 měly kovový sání) pracují naprosto spolehlivě,přesto však doporučuji měnit rozvodák a obě kladky už při 90tis.km a ne podle Fiatu ve 105tis.,je to odzkoušený!Jinak podvozek na 2 a 3 Golfu je známej svojí nestabilitou a kachním nakláněním v zatáčkách a nemám s ním dobrý zkušenosti. Podle chlubení se olejem za 70kč a nízkým těžištěm na 3 Golfzajímavej postřeh) tě tipuju na nějakýho kolchozáka(sorry JZD)Zdarec
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 20:46, RE: bez předmětu
Tom napisał:
Kdo čte příspěvky tak ví ,že se Fiat kvalitou výrazně polepšil a to od roku 2000 opravdu netrpí už korozí a řadou kuriozních závad.... :o))
A kdo čte příspěvky tak taky ví to ,že VW který tu má hodně zastánců taky není žadný zázrak.. Navíc některá TDi jsou opravdu hanbou ve VW.. A myslím si ,že o VW chvalí jen někdo kdo ještě nejel v žadném solidním japonském autě která jsou kvalitativně někde jinde....
Ty Pako od r.v.2000 ,,netrpí korozí,,- to by bylo dnes opravdu na pováženou ne? ukaž mi auto r.v.2000 které už koroduje
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 21:07, RE: Kvalita vozu Fiat
Dan napisał:
Italové v životě nevyrobili nic kloudnýho a bude to takhle pořád.Jako automechanik mám právě nejhorší zkušenosti s Fiatem co se týče jeho zpracování a obdobně je na tom Ford.Obě dvě značky se drží hesla "Proč to dělat jednoduše,když to jde složitě.S kvalitou a zpracováním jsou tyto dvě značky pro mně nepřijatelné.
Ty jsi nikdy nedělal na žabožroutech? ty jsou dle mého nazoru ještě horší,ale co na druhou stranu nebejt těchto šitů (oblíbený výraz v této diskuzi)neměli bychom co dělat ne?
PS:( vysledovaný průměr vozů s mech.závadami na mém dvoře cca 20 aut denně) 1.Žabožrout i relativně zánovní 35%, 2.starší vozy škoda 25% ,3.Taloši i relativně zánovní 15-20%,SRN 15% a zbytek jsou ostatní
samozřejmě je nutné přihlédnout na množství vozů od jednolivých výrobců jezdících na našich silnicích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.06.2006 13:48, RE: Kvalita vozu Fiat
Honza napisał:
To je teda pěkná blbost vidím že autům asi moc nerozumíte. Ve firmě máme dva VW model Toareg jeden benzít a druhý TDI a můžu říct že to jsou dělané pěkně na kolení. Každou chvíli s jedním nebo s druhým jezdím do servisu buď s elektronikou, ventilací nebo řídící jednotkou, která se již mimochodem musela měnit. A podotýkám že u obou vozů se jedná o zánovní auta. Tak bych se primitivních výrazů jakou jsou "Shit" apod. na adresu jiných aut raději zdržel když autům nerozumím a preferuji něco o čem vím houby!!!!!!!
Co od Touaregov cakas , ked sa robia na slovensku ??? :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.06.2006 21:07, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Mííra napisał:
Motor ve Fiatu Brava,Bravo,r.v.1996-1998,1,6 16v 76 KW opravdu trpěl na kvalitu oleje.Vyžaduje minimálně polosynt.10W-40 a lepší a pravidelné výměny max.po 15tis.ani tuk víc!!Jde o to,že bylo špatně vyřešené mázání hlavy motoru,konkrétně jen jeden mazací kanálek malého průměru!Ten se velice snadno zanášel a přestávaly být mazaný vačky a přidíraly se,čímž následně mohl prasknout rozvodák.První příznaky tohoto průseru na motoru jsou,že začnou klepat hydr.nadzvihátka ventilů(hydroštely),motor špatn...
Já ho tam neliji, píši, že tam byl lit mým předchůdcem. Ješte tvrdil, že ho mění co 20 000 km. Já dávám polosyntetiku (taky levnou) Essolube co 12 000 km. To, že je Golf 3 nestabilní slyším poprvé a vzhledem k mým zkušenostem vím, že je to blbost. Mohu porovnat s Xsarou, která byla vyhlášena svými jízdními vlastnostmi a opravdu výraznější rozdíl oproti Golfu 3 jsem nezaznamenal. Ale Brava bude asi jiné kafe, jistě má ty nejlepší jízdní vlastnosti. Jako ostatně všechno. Nevím co se ti nezdá na nízkém těžišti - pokud tedy víš co je těžiště.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.06.2006 21:20, RE: Kvalita vozu Fiat
Bléza napisał:
Ty jsi nikdy nedělal na žabožroutech? ty jsou dle mého nazoru ještě horší,ale co na druhou stranu nebejt těchto šitů (oblíbený výraz v této diskuzi)neměli bychom co dělat ne?
PS:( vysledovaný průměr vozů s mech.závadami na mém dvoře cca 20 aut denně) 1.Žabožrout i relativně zánovní 35%, 2.starší vozy škoda 25% ,3.Taloši i relativně zánovní 15-20%,SRN 15% a zbytek jsou ostatní
samozřejmě je nutné přihlédnout na množství vozů od jednolivých výrobců jezdících na našich silnicích.
Něco podobného říkala i většina mechaniků, se kterými jsem mluvil. A že jich díky fáru mého bratra (R19) bylo! Navíc jake je pošušňáníčko Francouze opravovat - všude bomba přístup! Všichni doporučovali Japonce, v dieselu i Němce (kromě Opelu). A všichni v Japoncích, popř. "lepších" Němcích jezdili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.06.2006 22:08, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Martin napisał:
Já ho tam neliji, píši, že tam byl lit mým předchůdcem. Ješte tvrdil, že ho mění co 20 000 km. Já dávám polosyntetiku (taky levnou) Essolube co 12 000 km. To, že je Golf 3 nestabilní slyším poprvé a vzhledem k mým zkušenostem vím, že je to blbost. Mohu porovnat s Xsarou, která byla vyhlášena svými jízdními vlastnostmi a opravdu výraznější rozdíl oproti Golfu 3 jsem nezaznamenal. Ale Brava bude asi jiné kafe, jistě má ty nejlepší jízdní vlastnosti. Jako ostatně všechno. Nevím co se ti nezdá na ní...
Na docela hodně Golfech jsem se navyměnoval silenbloků předních ramen,jsou velice měkké a unavují se nebo vytrhávají z pouzder.Tím je daná i ta nestabilita v zatáčkách a ne nerovnostech.Docela dost odcházejí čepy spodních ramen a zadní tlumiče(víc než je zdrávo)!Spálené přední kotouče a desky a tím dané vadnoucí brzdy-u Golfu normální!Ale debata je o Fiatech a jízdní vlastnosti těchto aut jsou bezpochyby lepší,možná by bylo dobrý,zkusit si to ostrou jízdou.Ono dělat mechanickou v chronoservisu a vidět 20 aut denně,je jako vidět 20 pacientů v ordinaci s 20ti nemocema.A když ti přijede na geošku náprav 20 Golfů,tak se vsad,že jich 15 neprojde s vymačkanýma př.ramenama.A mimochodem Xsara je docela držák,co se týká poruchovostí př.nápravy!Sorry,ale nemůžu s tebou souhlasit,a i ten Fiat není bezporuchovej,neboj!





reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.06.2006 22:11, RE: Kvalita vozu Fiat
Bléza napisał:
Ty jsi nikdy nedělal na žabožroutech? ty jsou dle mého nazoru ještě horší,ale co na druhou stranu nebejt těchto šitů (oblíbený výraz v této diskuzi)neměli bychom co dělat ne?
PS:( vysledovaný průměr vozů s mech.závadami na mém dvoře cca 20 aut denně) 1.Žabožrout i relativně zánovní 35%, 2.starší vozy škoda 25% ,3.Taloši i relativně zánovní 15-20%,SRN 15% a zbytek jsou ostatní
samozřejmě je nutné přihlédnout na množství vozů od jednolivých výrobců jezdících na našich silnicích.
Nějakej stodolovej servis s parkovištěm v kopřivách,ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 07:48, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso napisał:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Jseš dobra guma!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 11:54, RE: Kvalita vozu Fiat
Bléza napisał:
Ty jsi nikdy nedělal na žabožroutech? ty jsou dle mého nazoru ještě horší,ale co na druhou stranu nebejt těchto šitů (oblíbený výraz v této diskuzi)neměli bychom co dělat ne?
PS:( vysledovaný průměr vozů s mech.závadami na mém dvoře cca 20 aut denně) 1.Žabožrout i relativně zánovní 35%, 2.starší vozy škoda 25% ,3.Taloši i relativně zánovní 15-20%,SRN 15% a zbytek jsou ostatní
samozřejmě je nutné přihlédnout na množství vozů od jednolivých výrobců jezdících na našich silnicích.
jak je vidět, japonci servis nepotřebují u nás jsou docela nedocenění, řekl bych. Mám accorda, za 3 roky přes 120tis km neprosto bez problému, jen spotřeb. materiál a super svezení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 12:41, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso napisał:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Seš idiot . Fiat jsou designem totálně odlišný ( ne jako tuctový VW ) a v poslední době se skutečně zlepšili i s kvalitou . Mám Fiátka Brávu 1,4 12V , i když tuto motorizaci provází špatná pověst mne drží a to ho nijak nešetřím a úfržbě taky moc nedávám !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 15:55, kvalita fiatů
Zdravím, myslím, že názor na kvalitu vychází z velmi subjektivních dojmů. Aby člověk objektivně kvalitu auta posoudil, musel by stanovit podmínky a kalkulovat cenu provozu třeba na ujetý kilometr. Co se týče antikorozní ochrany - systémy používané v automobilkách se liší v detailech a z tohoto hlediska lze nové vozy považovat za rovnocenné. Kvalita motorů je z pohledu uživatele dána zpravidla poměrem výkonu ke spotřebě. Při rozhodování o motoru, je potřeba odhadnout roční kilometrový průběh a zakalkulovat povinné ručení. Ostatní součásti automobiilů jsou vyráběné v závodech mimo automobilky a jedna továrna dodává díly více značkám. O rozdílné kvalitě lze mluvit tedy pouze v souvislosti s použitým materiálem. Ovšem zpět k původnímu tématu. Vystřídal jsem několik aut a značek - soukromé vozy: Lancia Dedra ´91; Lancia Dedra ´96; Audi A6 ´02; Lancia Lybra ´03 - služebně jezdním Škodou Octavia 1,9 TDI Laurin&Klement. První Dedru jsem koupil chvíli po revoluci a jezdila naprosto bez problémů 5 let - prodával jsem ji pouze z preventivních důvodů (měla 230 000 km). Druhá Dedra má v současné době 180 000 km a je po výměně tlumičů, předních ramen, zadních ložisek a spojky - dnes s ní jezdí sestra. Koupě půl roku staré Audi byla záležitost designu - velmi solidně působící vůz, bohužel s řadou drobných nedostatků zejména na podvozku (problémy se silentbloky) - po necelých 15 000 km selhala řídící jednotka motoru - v záruce vyměněna, ale problém se opakoval ještě dvakrát. Současný soukromý vůz byl návratem k "první porevoluční značce" - za velmi solidní peníze, velmi solidně vybavené auto. Při bližším pohledu lze v porovnání s Dedrou konstatovat o poznání pečlivější izolace (nic se neuvolňuje, nic nevřže a nerezonuje apod.) a slícování, na druhou stranu je patrná snaha o minimalizování nákladů šetření např. s barvou na místech, kam není vidět atd. Opět se ale jedná o záležitost všech automobilek a není na závadu celkové kvalitě. Vadou na kráse je u benzínového motoru poněkud vyšší spotřeba, která se u dvoulitru pohybuje v průměru kolem 10,3l /100 km. Poslední poznámku ještě k Octávce - byla koupena nová. Je to střední TDI a kromě podle mého názoru poměrně vysoké spotřeby oleje (cca 1,5 litru na 10 000 km) s ním nejsou výraznější problémy. Auto působí velmi solidním zpracováním, které kazí výskyt místní koroze zejména na pátých dvěřích pod sklem a fakt, že v rámci záruky již byla vyměněna obě přední ložiska (při 95 000 km). Osobně si myslím, že člověk musí mít při koupi auto prostě štěstí. E
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 17:50, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso napisał:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
ty si debil,SHIT seš ty a ostatní kdo tvrdí takový kraviny,radši se nad sebou zamysli-dřív mysli a pak mluv.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 18:14, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Mííra napisał:
Na docela hodně Golfech jsem se navyměnoval silenbloků předních ramen,jsou velice měkké a unavují se nebo vytrhávají z pouzder.Tím je daná i ta nestabilita v zatáčkách a ne nerovnostech.Docela dost odcházejí čepy spodních ramen a zadní tlumiče(víc než je zdrávo)!Spálené přední kotouče a desky a tím dané vadnoucí brzdy-u Golfu normální!Ale debata je o Fiatech a jízdní vlastnosti těchto aut jsou bezpochyby lepší,možná by bylo dobrý,zkusit si to ostrou jízdou.Ono dělat mechanickou v chronoservisu a...
Tvé zkušenosti jsou jiné než 90 % mmechaniků, ale budiž. Ono i srovnávat Golf 3 s modelově o 5 let novějším autem je docala síla, ale budiž (srovnání dle ceny ojetiny). Jen mi přijde úsměvné dělat z celkově maximálně průměrného auta něco extra. Něco jiného je poměr užitná hodnota/cena, zde si už Fiat obecně vede možná o mnoho lépe a uživatel mu je schopen, vzhledem k ceně, lecos odpustit. Optimismus chápu u uživatelů, kteří nedávno přestoupili ze starých Škodovek, Trabantů atd (a že se majitelé Fiatů většinou právě z těchto uživatelů "rekrutují"). Pokud ti projde rukama 20 aut denně (a nejsou to samí Italové či Franzouzi), pak tě opravdu nechápu. Japonce koupíš jen o něco málo dražšího, ale je to celkově o něčem jiném (jen musíš zkousnout poněkud "jiný" design). Dobře, jsi "srdcař", který se na Italech vyučil a nedá na ně dopustit, ale Fiaty jsou jen opravdu průměrná auta za podprůměrnou cenu - nic víc a nic míň.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.06.2006 18:22, FIAT
Měli sme Fiata Tipo 1,6 DOHC,nikdy se nam tam nic nevysralo,je pravda ze byl trochu nachylnější ke korozi-měnili sme zadní blatník(500kč).Rušili sme ho v 250000km,ještě pořád jezdí-bez závad.Když to srovnám s auty od VW group,který můžu sledovat v mým okolí,tak nevím nevím co je kvalitnější.Všechno je ale o údržbě,když se o auto dobře postarám,tak se nemá co vysrat-ať je to jakákoli značka.
reagować
  1 ... 6 7 8 ... 20


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.