0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën ZX - s jakým motorem je nejlepší?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:26,
a zítra by mohlo být BX, ať to máme kompletní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:42,
ZX 1.9TD AC, ABS jsem měl, až na vzlet super kára, bylo to moje první zahraniční auto, kupoval jsem ho při 60000km a prodával jsem při 300000km, zažilo se mnou mnoho, můj synovec má 1.4 3dv,originál křídla a prahy, manželce jsem koupil 5dv, měsíčně najede 130km.Za ty kačky zajímavá kára.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:37, RE: bez predmetu
anonym napisał:
ZX 1.9TD AC, ABS jsem měl, až na vzlet super kára, bylo to moje první zahraniční auto, kupoval jsem ho při 60000km a prodával jsem při 300000km, zažilo se mnou mnoho, můj synovec má 1.4 3dv,originál křídla a prahy, manželce jsem koupil 5dv, měsíčně najede 130km.Za ty kačky zajímavá kára.
ak mate este vystavacne aj pre mna, to by bolo fajn, lebo mi moje auto manzel za chrbtom predal a teraz mi zostal len bycikel, berte to prosim s humorom
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 15:39,
samý vymačkaný citróny tady
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 18:37, RE: bez předmětu
anonym napisał:
samý vymačkaný citróny tady
Když už tak jehlová ložiska jsou na zadní nápravě a né na přední, a navíc 1,9 vznětový motor nemá 88kw (jedná se o překlep)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 18:42, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Když už tak jehlová ložiska jsou na zadní nápravě a né na přední, a navíc 1,9 vznětový motor nemá 88kw (jedná se o překlep)
ještě bych upřesnil u té 1,9d se dělali dvě verze 47kW s egr ventilem a 51kW bez. dále pak 1,9td 66kw s katem a 68kw bez katu. Chtělo by to při psaní článků více pozornosti!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 19:25, Spolehlivý auto
Máme v rodině 1,6 r.v.93 absolutně bez problémů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 21:08, RE: Spolehlivý auto
anonym napisał:
Máme v rodině 1,6 r.v.93 absolutně bez problémů.
Tak to je dobře. To vám přeji mi museli naši 1.4 prodat jelikož se sypala jak písek. Taky rok výroby 1993 a už ji více jak sedm let nemáme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 23:32, spekulant
Tche to se mi vždycky líbí ty spekulace, zda pojistka je o 1000 Kč vyšší nebo to žere o půl litru víc. ...Jednou vyměníš svíčky a olej, koupíš dvě pneumatiky a hned je výhodnější ten druhej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:33, RE: spekulant
Ráďa napisał:
Tche to se mi vždycky líbí ty spekulace, zda pojistka je o 1000 Kč vyšší nebo to žere o půl litru víc. ...Jednou vyměníš svíčky a olej, koupíš dvě pneumatiky a hned je výhodnější ten druhej.
Jo to je přesný. U ojetiny člověk ušetří tak zásadní peníze, že není problém si klidně dopřát větší motor, kvůli pohodlí a aktivnímu bezpečí. Mám teď 1.8-ku, ale další motor bude přinejmenším 2.2 nebo raději 2.5 V6. Ty 2 tisíce na pojistce a litr na spotřebě (jestli vůbec, protože jezdím spíše mimo město) se mě určitě nezrujnuje. A navíc větší obsahy bývají jako ojeté levnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:59,
Auto jsem měl 3 roky - 1.4i 5dv. rv 93. Za tu dobu - jako student - jsem najel cca 40 tkm. Když jsem ho kupoval, spousta lidí mě zrazovala od Citroena - já si nemohl stěžovat. Nikdy mě nikde nenechalo, žádná větší závada, pouze servis a řekl bych běžné opravy - přední brzdy, oprava sklonu světlometů, repase zadní nápravy, výměna silentbloků na zadní nápravě, tyčka stabilizátoru. Náhradní díly za hubičku. Spotřeba cca 6 litrů. Prostoru nadbytek, dobrá antikorozní ochrana. Za ty peníze a cenu údržby mohu doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.07.2008 17:13, zx 1.9 d
Je to super auto. Mám 1.9 kombi asi 4 roky je to veľmi spoľahlivé auto najazdil som cca. 122000 km .Ak sa tomu dá čo treba teda riadna údržba tak to proste ide ak sa na to .... tak sa to vypomstí najme vtedy keď to človek najmenej čaká a vtedy sa nadáva na citroen a nie na seba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.07.2008 21:13, RE: Spolehlivý auto
anonym napisał:
Tak to je dobře. To vám přeji mi museli naši 1.4 prodat jelikož se sypala jak písek. Taky rok výroby 1993 a už ji více jak sedm let nemáme.
Již 12 let vlastním ZX 1,4i, 92 a podle toho, kolik sypou peněz do oprav aut ostatní, tak si pískám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.07.2008 09:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Auto jsem měl 3 roky - 1.4i 5dv. rv 93. Za tu dobu - jako student - jsem najel cca 40 tkm. Když jsem ho kupoval, spousta lidí mě zrazovala od Citroena - já si nemohl stěžovat. Nikdy mě nikde nenechalo, žádná větší závada, pouze servis a řekl bych běžné opravy - přední brzdy, oprava sklonu světlometů, repase zadní nápravy, výměna silentbloků na zadní nápravě, tyčka stabilizátoru. Náhradní díly za hubičku. Spotřeba cca 6 litrů. Prostoru nadbytek, dobrá antikorozní ochrana. Za ty peníze a cenu údržby mohu doporučit.
Jestli za běžné opravy a za hubičku počítáš repasi zadní nápravy, což je okolo 12-ti tis., tak potěž pánbůh. Holt asi je hodnota peněz pro každýho jiná ) Jinak měl jsem taky 1,4 Break 1996 a nemůžu referovat ani kladné ani záporné. Snad jenom vypíchnout velmi pohodlné sedačky s výborným bočním vedením u modelu Tonic ( nevím, jestli to byly origo ) a velmi líný a hlučný motor. Ale na normální ježdění do práce dobrý. Já jsem ho teda totálně zničil taháním karavanu, spojka převody, motor, ohlá zadní náprava.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.08.2008 17:01, Ber kupé se 120 kW
Absolutní bomba za pár peněz je třídvéřová verze z posledních dvou let výroby s vysokootáčkovým dvoulitrem s výkonem 120kW/163 koní. S lehoučkou ZX si pohazuje jak vítr, zrychlení pod 8 vteřin, maximálka 220 km/h.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 23:39, ZX
Nejprve jsem měl ZX 1,4 Reflex 55 kW a super. Výborné jízdní vlastnosti, pohodlné řízení i jízda, pozinkovaná karoserie. Koupil jsem ji s najetými 2 500 km (předváděčka prodejce) a prodával se 100 000 km. Servisoval jsem pouze ve značkovém servise a každá garančka stála astronomických cca 10 000,- Kč. Potom jsem měl ojetý ZX 1,6 Aura a to už byla pohroma. Původní majitel mi asi něco zatajil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 23:41, RE: Ber kupé se 120 kW
anonym napisał:
Absolutní bomba za pár peněz je třídvéřová verze z posledních dvou let výroby s vysokootáčkovým dvoulitrem s výkonem 120kW/163 koní. S lehoučkou ZX si pohazuje jak vítr, zrychlení pod 8 vteřin, maximálka 220 km/h.
... a když havaruješ, tak z tebe nic nezbude. Bezpečnost odpovídá době vzniku vozidla...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.