frupo napisał:
Kylie, je to o teoreii a praxi. Na jedné straně přečtené testíky z Německa, na druhé straně 7 letý denní provoz. Vůz je pravidelně servisován, koupen byl nový a má najeto cca 110 tkm, tedy, není důvod jej "dávat do pořádku". Pro názornost, několik let jsem sedlal "dědka" Nissan Primeru s úplně jiným podvozkem, což je sice neporovnatelné, ale s Xsarou jsem si něco perných chvil užil a znovu podtrhuji, že podvozek má mizerný a v krizových situacích při nečekaných manévrech až nebezpečný. Na tom n...
VELMi zajímavý příspěvek! Trošičku mi ty, co se tu shodou okolností po mém článku o Citroën C5 objevily a HANILI a KRITIZOVALI své ŠPATNÉ zkušenosti, připomíná.
Samozřejmě NEvím zda "bajkaříte", či opravdu 7 let ŠPATNÉ zkušenosti máte, ale dovolím si "poradit" a dát TIP: "Pořiďte si něco JINÉHO a NEčekejte (dalších) 7 let"
Pěkný den (a Primera bývala docela podvozková "hvězda" střední třídy, to Xsara před těmi lety jen "normální" vůz třídy NIŽŠí střední (mrkněte na tehdejší konkureci - NEtuším z jakého roku model máte a kdy/v jakém stavu jste ho kupoval, nicméně těch 110 t. km a 7 let - to z pohledu evropského spíše nepatrně PODprůměrně jezdíte)
Nu já "normální" verzí jezdila s C4 1.6 HDi 80 kW a proti Brumlovi opravdu "slabota", ale jinak "normální" vůz se slušným motorem bych ho nazvala a VTS verze Xsary dokonce DOST povedená byla ...
PS: A že v česku (v praxi počtem vozů) takovém JEDNOM větším německém městě skoro VŠE "jinak" je a JEDNO zda jsou to testy, Gebrauchtwagen katalogy (tabulky přehledy rady poruchovost ojetin) či COKOLIV - prostě (dle "některých") je to v česku prostě JINAK (tak mne mrzí že TAK ŠPATNĚ až NEbezpečně jste si vůz vybral ,-)
A protože vám to asi ještě NIKDO NEporadil, pro jistotu to zopakuji ještě jednou: "Vy ten vůz můžete PRODAT!" .... Věřte mi! A neb já BLONDýna, tak tomu co na papíře napsáno je (a v televizi vidím .-) VĚŘíM, takže STÁLE si myslím že poněkud "dramatizujete" či spíše BAJKAŘÍTE (= vymýšlíte si ,-)
I tak - pěkný den