0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen Xsara - první dojmy z pohledu studenta

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 18:35, RE: Sporťák?
Rubal napisał:
Jestli má Xsara sportovní vzhled, to nevím, ale rozhodně to není sportovní auto a to ani trochu.
Ale je .-)
Ale na to tu je Xsara VTS ("amatéři" v německém Auto-moto sport to "bohdá" psali a "břídilové" v britském Autocar jí mezi .. 10 nejzábavnějších své doby zařadili a ... já to docela DŮKLADNĚ testovala a ... ale to už je VÍCE než deset let .-)
A k "hodnocení" bych dodala, že většinou samé "1*" mne překvapí, toto hodnocení asi jako jedno z mála "sedí", jen mne PŘEKVAPILA ta "4ka" za prostor, neb "dohledala" jsem a paměť NEklame: Hodnocení prostoru bylo (ve své době, v době "vzniku" - tj. 97/98) VELMi dobré až VYNIKAJíCí (zkuste vzpomenout na rozměry vozů nižší střední z druhé poloviny devadesátých ... klidně i octavia tour - tu máme "trvale" k dispozici ,-)
Pěkný den (a narazíte-li na "ostrou" verzi s vysokootáčkovým dvoulitrem 120 Kw - prodával se k tomu i "tovární kit" - lepší výfuk, sportovní filtr - přibyly "celé 3-4 kW", ale BYLO to znát - ROZHODNĚ doporučuji - alespoň k "vyzkoušení" - pro mnohé možná i dnes možná celkem "milé" překvapení ... 7000 ot. z jedničky na dvojku jste řadili někde těsně POD 100 km/h a tehdy MÁLOKDO/máloco vás dohnal/předehnal ...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 18:40, RE: Kvalita se pozná
Muroň napisał:
Milý rohYpnole,
otázkou času JEN bylo, kdy se "potrefený" příznivec koncernu ozvat bude muset, aby si do mnohem modernějšího, pohodlnějšího a podle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik RÝPL. Xsara atraktivní "CUPka" je, oproti Vašemu slavnému TDi, které již v době vynálezu vznětového motoru zastaralé bylo by, i ve verzi 2,0 HDi NEporovnatelně KULTIvovanější chod nabízí, nemluvě o verzích 1,6 HDi a 2,2 HDi BIturbo, které se na "východ" NEvyvážely, protože se nevyráběly. Za zim...
PERFECT napsáno (milý Rudlíku)!
PS: Já (už trochu "zkušenější"), takže bych řekla že Rudlík Muroň má kulky HODNĚ veliké - když už jste to zde "nanesli" ,-)
PPS: Ale JEDINÁ Xsara, která "za hřích" stojí, se jmenuje(-vala) VTS
(zkuste si představit 123 kW v celkem malém lehkém hbitém autě - to NEní NEzajímavé ani dnes ... .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 19:24, Kvalita se pozná - verze II.
Muroň napisał:
Milý rohYpnole,
otázkou času JEN bylo, kdy se "potrefený" příznivec koncernu ozvat bude muset, aby si do mnohem modernějšího, pohodlnějšího a podle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik RÝPL. Xsara atraktivní "CUPka" je, oproti Vašemu slavnému TDi, které již v době vynálezu vznětového motoru zastaralé bylo by, i ve verzi 2,0 HDi NEporovnatelně KULTIvovanější chod nabízí, nemluvě o verzích 1,6 HDi a 2,2 HDi BIturbo, které se na "východ" NEvyvážely, protože se nevyráběly. Za zim...
Rudlík noviny vzal a směr "místnost" odešel - mám tak jistojistě DOST času na PRAVDIVOU odpověď a NE samý "klam šal a mam" - byť to "taťka" PĚKNĚ napsal (a jsem na něj PYŠNÁ!) - je vidět že mne má za TY ROKY "přečtenou" - i PROTO ho tak RÁDA mám ,-)
Nuže tedy: Kvalita se pozná - verze 2.0
Milý rohYpnole,
otázkou ČASU bylo jen, kdy se PŘÍZNIVEC (jednoho) z koncrnů ozvati MUSEL, aby si "rýpl" a "skutečnosti a FAKTA" (dle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik) se ve "faleš" a "zmar" obrátit pokusil ...
Citroën Xsara WRC v rukách MISTRA Seb(astiana) byl ROKY vynikající "nástroj zkázy" i hračka zároveň a NIKDO je (skoro)NIKDY NEporazil .... (předtím ještě jako "junior" vpodstatě STEJNĚ konkurenty v maličkém Saxo proháněl - ale i když to už opravdu HODNĚ let "stále dokola" dělá - minulý víkend mezi "dospěláky" po 50té ZVÍTĚZIL a opět VYHRÁL! - v česku to ale moc "populární" sport věru NEní ... .-(
... a pro "normální" řidiče a řidičky tu tehdy před 12ti lety vzhledově "běžná", prostorově (velmi) slušná, a jízdně ZAJÍMAVÁ a motor málem "fenomenální" - tak TAKová Xsara VTS byla - jinak řečeno: autíčko (za málo peněz) a "zábavnojízdně" za JEDNA!
Jinak jak prokázaly poslední paliv českých testy loni v létě a nedávno zimní - kvalita nafty v česku je stále TRAGICKÁ (dle měření je dnes lepší dokonce už i slovenská - kvalitu německých vzorků raději NEzmiňuji - ale naznačují PROČ v poslední době Aral TAK ráda mám ... ,-)
PS: A to něco málo co jsem z Alles Gute viděla, tomu skoro za "1*" dávám ,-)
Pěkný den (všem ... a těm co Xsaru VTS /a ŽÁDNOU jinou"/ ozkouší těm DVAkrát .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 20:45, RE: Sporťák?
Kylie napisał:
Ale je .-)
Ale na to tu je Xsara VTS ("amatéři" v německém Auto-moto sport to "bohdá" psali a "břídilové" v britském Autocar jí mezi .. 10 nejzábavnějších své doby zařadili a ... já to docela DŮKLADNĚ testovala a ... ale to už je VÍCE než deset let .-)
A k "hodnocení" bych dodala, že většinou samé "1*" mne překvapí, toto hodnocení asi jako jedno z mála "sedí", jen mne PŘEKVAPILA ta "4ka" za prostor, neb "dohledala" jsem a paměť NEklame: Hodnocení prostoru bylo (ve své době, v době "vzn...
Asi uz vas trochu klame pamet, kolem 100kmh se radi v one Xsare ze 2 na 3, z 1 na 2 opravdu tezko :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 20:56, RE: Kvalita se pozná - verze II.
Kylie napisał:
Rudlík noviny vzal a směr "místnost" odešel - mám tak jistojistě DOST času na PRAVDIVOU odpověď a NE samý "klam šal a mam" - byť to "taťka" PĚKNĚ napsal (a jsem na něj PYŠNÁ!) - je vidět že mne má za TY ROKY "přečtenou" - i PROTO ho tak RÁDA mám ,-)
Nuže tedy: Kvalita se pozná - verze 2.0
Milý rohYpnole,
otázkou ČASU bylo jen, kdy se PŘÍZNIVEC (jednoho) z koncrnů ozvati MUSEL, aby si "rýpl" a "skutečnosti a FAKTA" (dle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik) se ve "fale...
Muzu vedet ktery cesky test paliv prokazal trakvalitnejsi pgickou kvalitu ceske nafty? A srovnani s DE a SK naftou? Uz jsem se vas na to ptal jinde a odpoved zadna (pokud nemate na mysli ten odkaz na test v MfD, ktery rika ze vsechny vzorky ceske nafty jsou ok a vyhovuji normam). Celkem by me to zajimalo kdyz je to tak jasne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 21:07, RE: Kvalita se pozná - verze II.
Kylie napisał:
Rudlík noviny vzal a směr "místnost" odešel - mám tak jistojistě DOST času na PRAVDIVOU odpověď a NE samý "klam šal a mam" - byť to "taťka" PĚKNĚ napsal (a jsem na něj PYŠNÁ!) - je vidět že mne má za TY ROKY "přečtenou" - i PROTO ho tak RÁDA mám ,-)
Nuže tedy: Kvalita se pozná - verze 2.0
Milý rohYpnole,
otázkou ČASU bylo jen, kdy se PŘÍZNIVEC (jednoho) z koncrnů ozvati MUSEL, aby si "rýpl" a "skutečnosti a FAKTA" (dle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik) se ve "fale...
Snad si nemyslíte, že jsem to mínil vážně ;DDD? Podle toho, že jeden vůz špatně chytá v zimě...
Xara VTS se mi vzhledově velmi líbila, obvzláště v modté metle s koly OZ (myslím) u nás jedna jezdila a velmi ji to slušilo. Ale pěkně se to tu v diskusi rozjelo :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 21:24, RE: Kvalita se pozná - verze II.
mikes napisał:
Muzu vedet ktery cesky test paliv prokazal trakvalitnejsi pgickou kvalitu ceske nafty? A srovnani s DE a SK naftou? Uz jsem se vas na to ptal jinde a odpoved zadna (pokud nemate na mysli ten odkaz na test v MfD, ktery rika ze vsechny vzorky ceske nafty jsou ok a vyhovuji normam). Celkem by me to zajimalo kdyz je to tak jasne.
Chybka se vloudila, prvni veta mela znit "Muzu vedet ktery cesky test paliv prokazal tak tragickou kvalitu ceske nafty?"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 21:44, Milý mikes(i)!
mikes napisał:
Asi uz vas trochu klame pamet, kolem 100kmh se radi v one Xsare ze 2 na 3, z 1 na 2 opravdu tezko :o)))
NEnapsala jsem "kolem", ale "POD" (někde MEZi 90-100 km/h)
Ostatně: mrkněte na YOU TUBE na "zrychlovací" závod honda integra Type-R x Xsara VTS (ale POZOR! "přístupné" jen těm co NEmají "problém" s ffffrancouzskými auty ,-)
TAKŽE: s xsarou VTS jste od semaforů DUPL na plyn a (skoro)nikdo NEměl šanci, neb když jste nechal "drnknout" otáčky v těch 7mi tisících o omezovač, tak na tachometru bylo ... (ehm, a navíc "lehko")
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 22:05, RE: Kvalita se pozná - verze II.
mikes napisał:
Chybka se vloudila, prvni veta mela znit "Muzu vedet ktery cesky test paliv prokazal tak tragickou kvalitu ceske nafty?"
Správnější formulace bude asi ta co použil ČESKÝ Ústav paliv a maziv (u kterého testy probíhají) a ať je jednou zadal časopis AutoDiesel či MFDnes výsledky dopadají (už roky) stále "stejně"
"Jakoby" stejné vzorky zahraničních paliv jsou (někdy i VÝRAZNĚ) lepší než to co je nabráno na českých čerpacích stanicích.
Celkem smutné je, že letos v zimě byl lepší i vzorek slovenský ..
Vlastními "praxotesty" jsem v blízském okolí kde jsem v posledních letech voz(y)em byla došla k tomu, že NEJlépe mi vyhovuje (a profíkům dle "číslíček" též) Aral Ultimate ... (a opravdu jsem v poslední době "testovala" v ... 7mi státech - co natankujete prostě poznáte, jedno zda jde o slabší či silnější vůz - ostatně "upozornění" na NEkvalitu českých paliv najdete i v testech na 100 či 200 t. km a po kompletním rozebrání aut a motorů ... prostě to NEní tajemství - pokud já vím ROKY se k tématu periodicky vrací i běžný český denní tisk a výsledkem je .. NULA - já když v česku tankovat musím, našla jsem si malou čerpací stanici Benzina, kde asiskorourčitě NEšidí a jejich 100 oktanový benzín je maličko, ale opravdu jen "maliličko" slabší než jeden německý 98oktanový co občas kousíček před hranicemi tankuji a ... prostě je "ok" - takže i v česku tankovat "lze")
PS: K tématu testu paliv jsem se zde zmiňovala i v létě a shodou okolností po pár dnech test zveřejnila ona MFDnes - "podrobnější" vezrzi (s podrobnějšími komentáři a "souvislostmi") většinou najdete v AutoDiesel a dalších odborných časopisech (doporučuji ale ten VLASTNí test - je to docela "síla" - větší výkon/zátah motoru, často tižší chod a "bonus(em" je menší spotřeba .... já své kočce kupuji Whiskas a kdyby to šlo, svému autu bych kupovala JEN Aral Ultimate 100)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 23:52, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napisał:
NEnapsala jsem "kolem", ale "POD" (někde MEZi 90-100 km/h)
Ostatně: mrkněte na YOU TUBE na "zrychlovací" závod honda integra Type-R x Xsara VTS (ale POZOR! "přístupné" jen těm co NEmají "problém" s ffffrancouzskými auty ,-)
TAKŽE: s xsarou VTS jste od semaforů DUPL na plyn a (skoro)nikdo NEměl šanci, neb když jste nechal "drnknout" otáčky v těch 7mi tisících o omezovač, tak na tachometru bylo ... (ehm, a navíc "lehko")
Pěkný den
To video s Integrou jsem nasel, podobne video jsem videl i s Porsche vs. Lada, Lada vyhrala, asi tolik k relevanci testu :o))) Videi jsem s Xsarou videl vice, zajimave ze Xsara-boys to umi rozkoulet vzdy jen na rovince, zatacky jim nejak nejdou, cim to bude :o)
Co se tyka toho razeni, podivejte se treba sem http://www.youtube.com/watch?v=nJmjvbrlTRo&feature=related. Slysite to razeni pri cca 38mph (=60kmh)? To je razeni z 1 na 2. A slysite (a vidite) to razeni ze 2 na 3 pri 58mph (=90kmh)? Pokud je to druhe razeni podle vas razeni z 1 na 2, tak pri te sedesatce predtim podle vas asi radi z neutralu na jedna, ze? :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.03.2009 23:57, RE: Kvalita se pozná - verze II.
Kylie napisał:
Správnější formulace bude asi ta co použil ČESKÝ Ústav paliv a maziv (u kterého testy probíhají) a ať je jednou zadal časopis AutoDiesel či MFDnes výsledky dopadají (už roky) stále "stejně"
"Jakoby" stejné vzorky zahraničních paliv jsou (někdy i VÝRAZNĚ) lepší než to co je nabráno na českých čerpacích stanicích.
Celkem smutné je, že letos v zimě byl lepší i vzorek slovenský ..
Vlastními "praxotesty" jsem v blízském okolí kde jsem v posledních letech voz(y)em byla došla k tomu, že NEJlépe mi vyho...
Jak dopadnul test v MfD uz jsem napsal, vsechny vzorky vyhovuji, tak me zajima jake mate dalsi relevantni vysledky ohledne zavadnosti ceske nafty k dispozici. Co napsal nekde nejaky Autodiesel pred x mesici budu asi tezko hledat. Priste radeji bez informaci JPP.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 01:36, student
...co proboha studuje? ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 09:59, RE: Kvalita se pozná - verze II.
mikes napisał:
Jak dopadnul test v MfD uz jsem napsal, vsechny vzorky vyhovuji, tak me zajima jake mate dalsi relevantni vysledky ohledne zavadnosti ceske nafty k dispozici. Co napsal nekde nejaky Autodiesel pred x mesici budu asi tezko hledat. Priste radeji bez informaci JPP.
Tak v tom testu dopadly špatně vzorky "vylepšených" paliv, zejména nafty. Pod stejným jménem, jako se prodávají v D, ale s parametry obyč. Takže se srovnaly vzorky z D a od nás, speciálně česká nafta byla "vylepšená" jen cenově, kdežto ta německá měla deklarované parametry. Špatně dopadl Shell a tuším OMV, jediný, kdo "nešidil", byla Benzina...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 12:00, Doporučuji ...
rohYpnol napisał:
Tak jsem si početl o úžasném motoru HDi, který je mnohem lepčí než trubkoidní TDi ;p no nic. Ale rýpnout jsem si musel. Moc jsem se toho tedy nedozvěděl. Xara a sportovní duch mi tedy nejde vůbec k sobě. To, že vozem jezdil Loeb (nemýlím-li se) z něj sporťáka neudělá. Ale jináč ať slouží (a ať startuje - to je základ ;))
... si půjčit/vyzkoušet i "obyč" současnou C4 VTS 130 kW - již NENí tak "zábavná" jak před těmi 11-12ti lety Xsara VTS, ale stále "mile" překvapí (viz testík na AutoRevue.cz - Loeb by nepohrdl).
Nechte "předsudky" a "představy" stranou a testík si přečtěte a nejlépe si i projeďte a PAK "suďte"
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 12:11, RE: Sporťák?
Kylie napisał:
Ale je .-)
Ale na to tu je Xsara VTS ("amatéři" v německém Auto-moto sport to "bohdá" psali a "břídilové" v britském Autocar jí mezi .. 10 nejzábavnějších své doby zařadili a ... já to docela DŮKLADNĚ testovala a ... ale to už je VÍCE než deset let .-)
A k "hodnocení" bych dodala, že většinou samé "1*" mne překvapí, toto hodnocení asi jako jedno z mála "sedí", jen mne PŘEKVAPILA ta "4ka" za prostor, neb "dohledala" jsem a paměť NEklame: Hodnocení prostoru bylo (ve své době, v době "vzn...
s tim razenim se nenechte vysmat a s tim vasim porovnanim seriove vts s ITR rovnez. jo kdyz nekomu fouka turbo.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 12:15, RE: Kvalita se pozná - verze II.
mikes napisał:
Jak dopadnul test v MfD uz jsem napsal, vsechny vzorky vyhovuji, tak me zajima jake mate dalsi relevantni vysledky ohledne zavadnosti ceske nafty k dispozici. Co napsal nekde nejaky Autodiesel pred x mesici budu asi tezko hledat. Priste radeji bez informaci JPP.
Myslím že (NE)kvalitě českých paliv (zde konkrétně nafty) se věnuje i POSLEDNí (aktuální) číslo onoho AutoDIESEL - jen tak "mimochodem"
"Hrát" si na "normy" opravdu "miluji" - občas zahlédnu na ČT v 25 let staré tehdejší zprávy ... a vím jak to tu před 20ti lety pro TRVALÉM plnění na 110% vypadalo ,-)
Celkem PRAVIDELNĚ zmínky o místních palivech najdete i v zahraničním tisku (je chválené "podobně" jako místní "cech taxikářský") - TOHLE NE"hrajte" - s tím se "smiřte" - česká paliva prostě "nic/moc" - TAK to prostě je (nebo opravdu chcete TVRDIT, že s nimi "spokojen" jste?)
BEZ přehánění, jedno zda tankuji na cestě z Berlin, Nürnberg, Wien či Bratislava - palivo bývá LEPŠí než to co se zde prodává - a NEmám z toho radost, ale NEbudu před tím "strkat" hlavu v písek a "hrát" si na normy ..... ČESKÉ PALIVO "většinou" bývá HORŠí, než to "zahraniční" (i "povedená" 100 oktanová Benzina se NEvyrovná, 98 oktanovému např. ESSO a o srovnání s Aral Ultimate už NEmuže být VŮBEC řeč - ale to (skoro)jediné asi "projde" MOJí "kvalitativní normou" - a TA je pro mne důležitá) - rozumíme si?
Takže JÁ má na věc PODOBNÝ/stejný pohled/názor jako profíci z AutoDiesel a naposledy jsem o tom četla v německém AutoTip a "běžně" vám to řekne/vysvětlí i kdejaký ČESKÝ automechanik (mnohé automobilky sem z toho důvodu některé motory ani NEvozily - to jste nikdy NEčetl?) - prostě tady NEní "prostor" pro diskuzi (na normy/NEnormy - místní palivo bývá "sh*t" - až TAKhle bych byla "konkrétní"
Pěkný den (maličko NEstíhám - možná ještě neco "dodám" ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 17:08, RE: Doporučuji ...
Kylie napisał:
... si půjčit/vyzkoušet i "obyč" současnou C4 VTS 130 kW - již NENí tak "zábavná" jak před těmi 11-12ti lety Xsara VTS, ale stále "mile" překvapí (viz testík na AutoRevue.cz - Loeb by nepohrdl).
Nechte "předsudky" a "představy" stranou a testík si přečtěte a nejlépe si i projeďte a PAK "suďte"
Pěkný den ,-)
Citoeny NEsoudím, Citroenům se VYhýbám. (To byl žert ;)) Citroen je v mých očích mnohem výš než Pažout, a dokonce i než Rendl. Fakt je, že Francouzskou školu nemusím a preferuji jiné. Tím ale netvrdím, že to jsou špatné vozy. Byť o spolehlivosti si stále myslím své. Stačí se podívat mnohdy pod kapotu - u francouzů většinou chaoz panuje, u japonců vše uklizené je. Už jen výměna žárovek v předních světlometech - u francouzů občas velmi komplikovaná - svědčí o NEschopnosti konstruktérů vše inteligentně poskládat.
Obecně - u Italů si cením vzhledu. Pokud se italům vůz nepovede po vzhledové stránce, je podle mě naprosto mimo. Protože vzhled jaksi vyžaduji. Japonců si cením pro spolehlivost. Lexusy dokazují, že podle mě dělají možná i nejlepší sériové masové (nikoliv konzumní) vozy. Němci podle mě dělají nejpoužitelnější mix a nejhezčí vozy (italové dělají spíš takové šperky na kolech - teda podle mě). Vše co jsem napsal, jsem myslel v obecné rovině. Vyjímky se vždy najdou.
Každopádně Citroenu docela fandím, obvzláště s avizovanou změnou přístupu k zákazníkům. Takže asi tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 20:39, RE: Milý mikes(i)!
mikes napisał:
To video s Integrou jsem nasel, podobne video jsem videl i s Porsche vs. Lada, Lada vyhrala, asi tolik k relevanci testu :o))) Videi jsem s Xsarou videl vice, zajimave ze Xsara-boys to umi rozkoulet vzdy jen na rovince, zatacky jim nejak nejdou, cim to bude :o)
Co se tyka toho razeni, podivejte se treba sem http://www.youtube.com/watch?v=nJmjvbrlTRo&feature=related. Slysite to razeni pri cca 38mph (=60kmh)? To je razeni z 1 na 2. A slysite (a vidite) to razeni ze 2 na 3 pri 58mph (=90kmh)? Pokud...
Tak tentokrát se OMLOUVÁM - to NEměla být nějaká "demagogie" či něco podobného, to spíše "zkrat" a "špatné spojení" - ano na DRUHÝ řadící stupeň jste (skoro) ťukl o 100 km/h - na 1čku opravdu "těžko" ,-)
Tak YouTube NENí "seriózní zdroj"? To mne ale "muzí" ,-)
Ale jinak to spíše "sedí" a ani se NEdivím že vy spíše k tomu YouTube se vyjádřil, než třeba k tomu Autocar či Auto-moto und sport - NIC to ale NEmění na faktu, že má praxe spíše těm testům (i "YouTubeobrázkům") odpovídá - že je v česku na vůz maličko "jinak" pohlíženo (než třeba v tom Deutschland či Great Britain) - těžko říci proč (a VíM!).
Skoro HURÓNSKOU legraci už málem mám z toho ULTRA"klišé" o zatáčkách (tady bych DOPORUČILA právě ten britský Autocar a jeho ZDŮVODNĚNí proč Xsaru VTS do "top ten" vybral ,-)
Mimochodem, když řiditelnou/samo-při-zatáčející ("připomáhající") zadní nápravu u Xsary VTS NE"berete" - co na podobné přístupy/konstrukce u hondy již v letech 80tých a dnes u Renault Laguna cupka či bmw 7 říkáte? U těch "jiných/ostatních" značek to hodnotíte/vnímáte jak? Ach a jak hodnotíte tlumiče Bilstein? V Xsaře VTS "nic/moc", jinkde "excellent"? ,-)
PS: Teď si skoro legraci NEdělám - mám občas pocit, že si spoustu místních autofandů myslí/představuje/domnívá, že např. pro Citroën se vyvíjí ZCELA/ÚPLNĚ JINÉ díly a součástky než pro .... a nebo alespoň je nějak NE"šikovně" používají/kombinují ,-)
Takže tu Xsaru co zde popisována jest - NE děkuji - ani tu ani po tom motoru NEtouším, ale některá JINÁ HDi byla jsou (a budou? .-) "lépe" hodnocena, než zde TOLIK "milované" 1.9 TDi a na xsarušku zlatíčko VTS z minulého tisíciletí mi NEsahejte, ta prostě docela POVEDENÁ byla (NEvím jak jí hodnotil český Svět motorů, ale na severojihozápad od české kotliny to "za rozumný peníz docela DIVOKÉ autíčko bylo" - a MÁLOco ho "dohonilo" (na okresce, v zatáčce či dálnici) - jesli tomu mikeš jeho botky či klobou věří/NEvěří - na tom až tak NEzáleží .... "létala" jsem s ním evropou JÁ (a ehm, na DVOUJKU skrorostovkou jezdila - a jsem zvědava co MIKES řekne na ta česká paliva - já z nich "happy" prostě NEbývám ,-(
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 20:51, RE: Sporťák?
metaux napisał:
s tim razenim se nenechte vysmat a s tim vasim porovnanim seriove vts s ITR rovnez. jo kdyz nekomu fouka turbo.....
Ano i verzi VTS Turbo znám a tam naprosto "šílená" číslíčka na grafu výkonu/točivého momentu vyskočila, ale i běžná dvoulitrová vysokootáčková verze VTS si "vystačila" (a nejen v MÉM hodnocení, ale i dle těch britských Autocar a německých Auto moto und sport - JÁ s nimi "jen" SOUHLASím)
Ostatně VZPOMEŇTE čím jste v druhé polovině/koncem let devadesátých jezdil vy a jedno zda zrovna Citroën Honda či kdokoliv - dvoulitrový vysokootáčkový motor NEzdušený emisemi v tehdy ještě lehké (rozhodně LEHČÍM než dnes) cupce (ano-jistě, "správně" třídvéřovém hatchbacku) bylo ... no docela HODNĚ.
Už jsem se tu před časem ptala - moc "lepších" návrhů než tehdejší VTS se tu NEobjevilo .... ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.03.2009 20:53, Milý rohYpnole ...
rohYpnol napisał:
Citoeny NEsoudím, Citroenům se VYhýbám. (To byl žert ;)) Citroen je v mých očích mnohem výš než Pažout, a dokonce i než Rendl. Fakt je, že Francouzskou školu nemusím a preferuji jiné. Tím ale netvrdím, že to jsou špatné vozy. Byť o spolehlivosti si stále myslím své. Stačí se podívat mnohdy pod kapotu - u francouzů většinou chaoz panuje, u japonců vše uklizené je. Už jen výměna žárovek v předních světlometech - u francouzů občas velmi komplikovaná - svědčí o NEschopnosti konstruktérů vše intelige...
... ach tak ... ,-)
PS: Vpodstatě a víceméně s vámi SOUHLASím, takže jen "dodám"
Pěkný den
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.