rohYpnol napisał:
Tak jsem si početl o úžasném motoru HDi, který je mnohem lepčí než trubkoidní TDi ;p no nic. Ale rýpnout jsem si musel. Moc jsem se toho tedy nedozvěděl. Xara a sportovní duch mi tedy nejde vůbec k sobě. To, že vozem jezdil Loeb (nemýlím-li se) z něj sporťáka neudělá. Ale jináč ať slouží (a ať startuje - to je základ ;))
Milý rohYpnole,
otázkou času JEN bylo, kdy se "potrefený" příznivec koncernu ozvat bude muset, aby si do mnohem modernějšího, pohodlnějšího a podle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik RÝPL. Xsara atraktivní "CUPka" je, oproti Vašemu slavnému TDi, které již v době vynálezu vznětového motoru zastaralé bylo by, i ve verzi 2,0 HDi NEporovnatelně KULTIvovanější chod nabízí, nemluvě o verzích 1,6 HDi a 2,2 HDi BIturbo, které se na "východ" NEvyvážely, protože se nevyráběly. Za zimní špatné starty tragická KVALITA české nafty může, žádné ZLEPŠUJÍCÍ trendy ČOI hlášené na tom NIC NEzmění.
Sám si můžete v čísle 3/2002 magazínu Der Autobesserwisser srovnání Xsary Break s Lidovým VOZEM Golf Cabrio přečíst a uvidíte, že francouzský premiant proti vašemu etalonu větší zavazadelník a lepší ochranu HLAV pasažérů při převrácení nabízí.
Pěkný den a Alles Gute
)