Koloss napisał:
Je to off topic, ale využívám příležitosti diskuze kolem HDi. Podle popisu, co jsem přečetl o novém motoru 2.2 v Mazdě 6, tak to nemá s PSA nic společného, je to doladěný původní motor Mazdy 2.0 se zvětšeným zdvihem o 8mm + nějaké vyvažovací hřídele a další úpravy. Tedy jak jste očekávala, že to bude váš oblíbeny 2.2 HDi, tak tedy ne-e, Mazda jde dál svou cestou.
Už vím, už jsem o něm slyšela (z těch tří výkonových verzí bych "vynechala" tu nejnižší, ty dvě "lepší" vypadají zajímavě ,-)
PS: Uvidíme jaký bude, zatímco 1.6 HDi v Mazdě 3 považuji za "černého koně" nižší střední třídy a vůz "tisíckrát lepší" (a přesně tolikrát "méně" v česku prodaný) než škoda octavia 1.9 TDi - u naftového dvoulitru v mazdě 6 bych byla "opatrnější" (tam bych - skoro JEDNOZNAČNĚ - volila benzín) - tak jsem zvědava JAK to dopadlo (nafta 2.2 v Hondě je skvostná, stejná nafta v Toyotě/Lexusu už toliko nee).
PS: Docela mne zaskočil srovnávací testík Accordu a C5 (s trošku podivným názvem "Každý vůz jiná ves") zde na stránkách, kde pan Hanke až "kritizuje" můj oblíbený 2.2 HDi Biturbo (že je snad až "moc" ... a pak "vtipně" považuje accord za "živější") - já tedy s jeho preferování "obyč." dvoulitru HDi před famózním Bitrubem 2.2 HDi tak nějak NAPROSTO NEchápu (2.0 HDi není nijak "problémový" motor, ale v celé nabídce citroën je to nejméně "výjimečný" motor - což ale "ví každý" - tak vskutku NEvím co si mám myslet). A i když jeho doporučení k automatu chápu (a souhlasím s ním), ne v kombinaci s dvoulitrem ale s dvěma turby "přikrmovaným" šestiválcem 2.7 HDi
PPS: A ještě jedna "drobnost" mne "překvapila/zaskočila" - pod článkem není ni JEDINÝ příspěvek do diskuze (také nechápu)
Pěkný den