0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen Xsara Picasso

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 06:29, Nechápu !
Pane Vaculík, tak 1,6 /66 a 70kW/ chybí výkon na předjíždění a HDi 66 kW nechybí? to opravdu nechápu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 08:30, RE: Nechápu !
Jarek napisał:
Pane Vaculík, tak 1,6 /66 a 70kW/ chybí výkon na předjíždění a HDi 66 kW nechybí? to opravdu nechápu.
Naftový motor má podstatně vyšší točivý moment, který je daleko důležitější při předjíždění než papírový výkon. 1.6 měla točivý moment cca 135 Nm a 2.0 HDi má 205 Nm a to je rozdíl cca 35%. (pro srovnání 2.0 v benzinu ma 190 Nm) A to už je celkem dost - nemyslíte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 08:37, Motor 1.8 16V
Máme v rodině 2 roky staré Picasso 1.8 16V. Je pravda, že motor má záběr až od vyšších otáček, což se k MPV moc nehodí, ale výkonově je zcela dostatečný. Na dálnici dokáže v pohodě udržovat trvalou rychlost 170 Km/h. Spotřeba je dost závislá na tom kde a jak se jezdí. Při měststkém provozu a krátkých popojížďkách je spotředa sice něco nad 10 l, ale při dlouhých trasách při dodržování předpisů se dá jet kolem pod osum litrů. Loni jsme byly na dovolené v
Itálii - zapnutá klima 80% cesty po dálnicích, rychlost do 130 Km/h a výsledný průměr 6,8 l.
Na autě mi bvadí jedna drobnost - absence otáčkoměru, ale nechá se na to zvyknout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 11:21, RE: Nechápu !
Jarek napisał:
Pane Vaculík, tak 1,6 /66 a 70kW/ chybí výkon na předjíždění a HDi 66 kW nechybí? to opravdu nechápu.
A další rozdíl benzin versus diesel je v tom, že maximální hodnota točivého momentu je nejen vyšší u dieslu-dost podstatně, ale přichází také v podstatně nižších otáčkách, z čehož vyplívá úplně rozdílný styl jízdy.Osobně bych volil 2,0 HDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2006 14:35, RE: Nechápu !
Tomáš napisał:
A další rozdíl benzin versus diesel je v tom, že maximální hodnota točivého momentu je nejen vyšší u dieslu-dost podstatně, ale přichází také v podstatně nižších otáčkách, z čehož vyplívá úplně rozdílný styl jízdy.Osobně bych volil 2,0 HDI.
2,0 HDI je dobrá volba, motor je dost pružný a rychlost 150 km/h si pomalu ani neuvědomíte, akorát bych měl menší připomínku k digitálnímu tachometru a absenci otáčkoměru ale na to se dá rychle zvyknout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.08.2006 16:51, RE: Motor 1.8 16V
msifa napisał:
Máme v rodině 2 roky staré Picasso 1.8 16V. Je pravda, že motor má záběr až od vyšších otáček, což se k MPV moc nehodí, ale výkonově je zcela dostatečný. Na dálnici dokáže v pohodě udržovat trvalou rychlost 170 Km/h. Spotřeba je dost závislá na tom kde a jak se jezdí. Při měststkém provozu a krátkých popojížďkách je spotředa sice něco nad 10 l, ale při dlouhých trasách při dodržování předpisů se dá jet kolem pod osum litrů. Loni jsme byly na dovolené v
Itálii - zapnutá klima 80% cesty po dálnic...
Jo 1,8 16ventil není špatný motor, jen doporučuju kontrolovat hladinu oleje, protože tenhle motor může mít jeho vyšší spotřebu. Občas se stkám s vozy, které od výměny do výměny spotřebují skoro celou nápln (cca 4,5 L běhěm 20000 km). stane se to, když se motor moc vytáčí za studena. Osobně mi zde vadí příliš dlouhé převody, takže se motor pomalu vytáčí , čímž trpí dynamika, ale zase na dálnici má aspon nízké otáčky a malou hlučnost, což se k MPV hodí asi více. Rovněž čepy málo vydrží a k tomu se musí měnit celá ramena (jedno stojí cca 4500,-Kč). To však neplatí pro základní 1,6, která má ramena lisovaná a zde lze čep měnit samostatně.Jinak je Picasso dobré auto, na cesty skvělé, jen bych bral raději, jak jsem psal výše, HDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.03.2007 18:20, RE: Nechápu !
Jarek napisał:
Pane Vaculík, tak 1,6 /66 a 70kW/ chybí výkon na předjíždění a HDi 66 kW nechybí? to opravdu nechápu.
To si piste, ze chybi! Z vlastni zkusenosti vam mohu potvrdit, ze v dlouhych stoupanich na dalnici se uz nerozjedete a muzete se zaradit za ten kamion, co vas zpomalil. Pri bezne jizde po meste je vykon dostacujici, ale na dalnici chybi a pro akceleraci po prekroceni stovky budete muset jet s kopce a po vetru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.03.2007 18:37, Hodnoceni autora nechapu
S timhle autem jsem nejakou dobu jezdil a vzdy, kdyz ho potkam, tak se krizuju a lituju lidi, kteri v nem riskuji zivot. Mizerne, nepresne rizeni, nestabilni podvozek, problemy s elektronikou (auto behem prvnich 10 tisic kilometru dvakrat uplne umrelo a muselo byt odtazeno).

Pote, co jsem na nemecke dalnici ve 170 dupl na brzdy a auto se na te zcela rovne a suche dalnici zbesile rozkmitalo pres tri dalnicni pruhy, uz jsem v nem (stejne jako nekolik dalsich kolegu s podobnymi zkusenostmi) odmital jezdit. Podotykam, ze to auto melo v te dobe najeto asi 8 tisic kilometru...

Krome toho "inovativni" umisteni digitalniho tachometru nad stredovou konzoli odvadi pohled ridice z cesty, nemluve o tom, ze precist cislicove vyjadreni rychlosti vyzaduje mnohem vice "mysleni", nez normalni cifernik.

Z hlediska cestujicich je auto pomerne prostorne, ale zavazadlovy prostor je nepochopitelne maly a vzhledem k celkovym rozmerum auta je prosto spatne vyuzity.

K tomu si pripoctete priserny rejd (i oproti pomerne velkemu Mondeu v kombiku s timhle autem zatacite jak s autobusem) a o idylce poklidneho rodinneho cestovani si muzete nechat zdat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 09:47, RE: Hodnoceni autora nechapu
David Vorel napisał:
S timhle autem jsem nejakou dobu jezdil a vzdy, kdyz ho potkam, tak se krizuju a lituju lidi, kteri v nem riskuji zivot. Mizerne, nepresne rizeni, nestabilni podvozek, problemy s elektronikou (auto behem prvnich 10 tisic kilometru dvakrat uplne umrelo a muselo byt odtazeno).

Pote, co jsem na nemecke dalnici ve 170 dupl na brzdy a auto se na te zcela rovne a suche dalnici zbesile rozkmitalo pres tri dalnicni pruhy, uz jsem v nem (stejne jako nekolik dalsich kolegu s podobnymi zkusenostmi) odmit...
Jseš blázen,kup si škodovku a uži si to!!!!!!!!!!!!
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.