dagoš napisał:
a koukám,žádná reakce na XM???Taky se měl několik XM,už je to dlouho,rád na ně vzpomínám!!očekávat servisní historii od auta které se dělalo do roku 2000 a to už je kumšt sehnat mě připadne komické!!Pokud ale chcete dá se koupit na Mobile za 6000Euro a více!!!To už musíte opravdu XM milovat,když se podívám na prodejnost u nás!!!Jinak prostornost super,nerezaví teda pokud není opraveno po větší ráně a hydraulika pokud není opravdu zanedbaná tak se taky dá udržet funkční!!!Celkově si ale myslím že...
Kde jste přišel na to,že XM nerezaví.Pokud vím o prvních ročnících XM se poměrně dost často (a občas i právem) říkalo,že hnijou již na výrobním pásu.O dalších ročnících se zase tvrdilo,že se rozpadají na díly už na parkovišti za továrnou.
Nemyslím,že by něco z toho byla zase naprosto zaručená pravda,ale je fakt,že XM mělo (jako vlajková loď Citroenu) spoustu vychytávek a některé jak už to skoro u všech automobilek a jejich vlajkových lodí chodí prostě fungovali na dobré slovo.
XM mělo dvě fatální chyby,tou první byl právě hydraulický systém,který až velmi často selhával,jeho úkolem bylo v XM totiž i to,že měl zpevňovat tlumiče na jedné straně auta aby v zatáčkách nedocházelo k naklánění a při vyšších rychlostech zpevňovat celý podvozek aby se auto nehoupalo.
Spíš než s nefunkčností celé hydrauliky se majitel u ojetiny setkává s nefunkčností těchto doplňků,pokud ovšem předchozí majitel vyřadil čidla která tohle zajišťovala,tak nový majitel ani nemusí vědět,že má tohle auto dělat a možná se taky setká s poměrně malou životností tzv. koulí,když jsou čidla sledující tlaky v nich vyřazena nebo úplně odstraněna.
Další problém bylo řízení DIRAVI nepojené právě na hydrauliku,které velmi rádo teče a cenu za jeho opravu je astronomická v porovnání s cenou auta