0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën Xantia - jak slouží po osmi letech?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 22:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
První polovina příspěvku je OK, ve druhé se ale projevuješ jako pěknej ču*ák.
Keď myslíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 22:40, podvozek
Autor ještě zapomněl na jednu velmi příjemnou vlastnost podvozku - umí se stabilizovat na třech kolech... na první pohled blbost, ale když se Vám např. při parkování podaří jedním předním kolem zapadnout do jámy, jako se to povedlo mně - jednou ve sněhu, tak citroen s aktivním podvozkem je IMHO jediné auto, které vyjede bez cizí pomoci... k čemu se to hodí posuďte sami. Xantie mám dvě a rozhlížím se po třetí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 23:02, RE: bez předmětu a co TUV
anonym napisał:
tak to bych si snad radši nechal hlučnýho golfa než tuhle krasavici poruchovou. známej to má a není měsíc, aby něco neřešil, zvlášť na tom super podvozku, to už řešil několikrát a bohužel to pořád není ono, jenom do toho rve tisíce a ovladače "automatické" klimy jsou taky hodně úsměvné... holt auto ze začátku 90.let
TUV není nic jiného než STK a nechápu proč si všichni myslí,že má kradit arbitra ohledne značek a spolehlivosti.Jsou jiné odborné testy na kvalitu a spolehlivost,ale určitě to nebudou ty německé.Pokud chci kvalitní svezení a komfort s kvalitním motorem tak francouz,pokud jsem masochysta tak tak si koupím něco od vw.Jiná kapitola je bmw,mb,lexus,cadillak,aston a maserati.Lovu zdar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 23:11, RE: bezpečnost
shutdown napisał:
ještě bych jako nevýhodu viděl poměrně slabý výsledek crashtestu, a to i s ohledem na konstrukční stáří
aNO TOMU VĚŘÍM OHLEDNĚ TVÉMU STÁŘÍ UŽ NIC NEVÝDRŽÍŠ.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 23:15, RE: bezpečnost
anonym napisał:
aNO TOMU VĚŘÍM OHLEDNĚ TVÉMU STÁŘÍ UŽ NIC NEVÝDRŽÍŠ.
no jak je vidět ,tak dnes má ne internet přístup kdekdo, můžeš mi sdělit co ten tvůj mentální zvratek měl znamenat? Nebylo by lepší kdybys pokračoval ve čmárání na veřejných wc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 23:27, RE: bezpečnost
shutdown napisał:
no jak je vidět ,tak dnes má ne internet přístup kdekdo, můžeš mi sdělit co ten tvůj mentální zvratek měl znamenat? Nebylo by lepší kdybys pokračoval ve čmárání na veřejných wc?
Vyššie som písal, že som čelne búral s Xantiou do Avie. Mal som cca 80-90 km/hod, bol som nepripútaný. Tá Avia nezastavila na STOPke a vošla mi do cesty. Dcéra mala dve hodiny spuchnutú tvár od airbagu, pretože mala na chrbte školskú tašku a sedela neprirodzene nahnutá príliš dopredu - veľmi blízko s tvárou pri palubovke. Mne airbag síce zastavil tvár a hruď, ale pretože som bol tiež nepripútaný, tak pri náraze šla panva dopredu a kolenami som rozbil čalúnenie pod volantom. Tie kolená som cítil ešte dva mesiace. A airbag mi ešte natrhol kožu na čele. Nič viac sa nám nestalo. Policajtka, z nehodovky už videla toho dosť. Keď som ju stretol po roku, len krútila hlavou, že to snáď nie je možné, pretože z takéhoto auta sa vychádza s nohami dopredu rovno do dreveného spacáka. Je pravda, že videla prvýkrát havarovanú Xantiu. Škodoviek videla desiatky, možno stovky. .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 01:56, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Asi máme rovnaké myslenie. Aj ja som mal Xantiu 1,9D, potom II. Activu 2,9i a teraz II.C5 Break 2,0i. Tú Activu som roztrieskal keď mala 270.000km. Čelný náraz do Avie bez brzdenia cca 80-90 km/hod. Nič sa mne ani dcére nestalo, a to sme neboli pripútaní. Tak neviem čo merali v NCAP. Už je tomu tri a pol roka a je mi za ňou stále viac a viac smutno. Dokonca uvažujem, že si nejakú ojazdenú kúpim. Fantastický motor, aktivný podvozok. Jazdné vlastnosti sa nedajú opísať. To treba zažiť za volantom....
Cely prispevek je kravina na n-tou - staci si precist o celnim narazu do Avie v 90kmh bez pripoutani :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 06:09, RE: bezpečnost
anonym napisał:
aNO TOMU VĚŘÍM OHLEDNĚ TVÉMU STÁŘÍ UŽ NIC NEVÝDRŽÍŠ.
Ten test sa týkal Xantie I a preto u Xantie II pribudli bočné ABG a 100 kilo výstuží (hlavne vo dverách - bočný náraz). Xantia II nebola nikdy podrobená crash testu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 06:52, RE: bez předmětu
mikes napisał:
Cely prispevek je kravina na n-tou - staci si precist o celnim narazu do Avie v 90kmh bez pripoutani :o)))
Co bys cekal od usopleneho vychodnara :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 06:55, RE: nevýhodná Xantia
anonym napisał:
Není. Mám to vyzkoušeno i u benzínu. Dražší palivo (Shell) = dál dojedeš a levnější palivo (no name) = kratší dojezd. Výsledek je ten, že cena za kilometr je stejná, ale když taknuješ třeba Shell, tak víš co tam leješ, ale tankuj někde v bývalém JZD za o 2 koruny nižší cenu.... Jenom problémy za ušetřených 100 Kč na nadrži? Nestojí to za to.
Ja jsem mel stejnou zkusenost - na Shell jsem mel mensi spotrebu a mirne vetsi hlucnost. Esso, OMV - tissi, ale vetsi spotreba.

Mazel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:26, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Než-li koncernovou sračku, tak raději francouze.
Plácáš píčoviny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
zas jim tolik nezáviď
není co závidět, ale vsadím se že je to ta samá pakáž co se sere do recenzí Škodovek a VW, takže jim to tu trochu oplácím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:30, jizda se zvednutým podvozkem
pozor na jizdu s uplne zvednutou Xantií, tato poloha je vlastně jen servisní pro kontrolu koulí, auto prestava pružit a vsechny razy jdou do karoserie, coz vyrazne snizuje odolnost zaveseni a uchycení v kastli. V techto chvilich se muze stat, ze praskne drzak nad prednim kolem a udela bouli do kapoty. Neni to a priori na jizdu terenem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:35, RE: bezpečnost
anonym napisał:
Vyššie som písal, že som čelne búral s Xantiou do Avie. Mal som cca 80-90 km/hod, bol som nepripútaný. Tá Avia nezastavila na STOPke a vošla mi do cesty. Dcéra mala dve hodiny spuchnutú tvár od airbagu, pretože mala na chrbte školskú tašku a sedela neprirodzene nahnutá príliš dopredu - veľmi blízko s tvárou pri palubovke. Mne airbag síce zastavil tvár a hruď, ale pretože som bol tiež nepripútaný, tak pri náraze šla panva dopredu a kolenami som rozbil čalúnenie pod volantom. Tie kolená som cítil ...
Odmítám věřit tomu, že jste jeli nepřípoutaní 90 km/h, proti vám vystrřelil rychlostí 700 km/h airbag a vy jste čelní srážku přežili. Něco tam nehraje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:36, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Co bys cekal od usopleneho vychodnara :o)
Tak dost... chlape neříkej že je usoplený východnář, naopak před týdnem jsem se vrátil ze Slovenska a byl jsem překvapen jak tam jsou přátelští lidé, daleko lepší nežli u nás. Ale s tou Avii to vážně přehnal, to bych chtěl vidět jestli by z toho vylezl, když nebyl připoutanej. To museli leda vylítat okénkama a tím si zachránit život. A že by tenhle francouzkej zázrak byl až o tolik stabilnější na vozovce než Golf to se mi taky nezdá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 08:46, RE: podvozek
anonym napisał:
Autor ještě zapomněl na jednu velmi příjemnou vlastnost podvozku - umí se stabilizovat na třech kolech... na první pohled blbost, ale když se Vám např. při parkování podaří jedním předním kolem zapadnout do jámy, jako se to povedlo mně - jednou ve sněhu, tak citroen s aktivním podvozkem je IMHO jediné auto, které vyjede bez cizí pomoci... k čemu se to hodí posuďte sami. Xantie mám dvě a rozhlížím se po třetí
Tenhle podvozek byl dobrej u Xantie co jsem měl, ale hrozně poruchovej... pořád jsem to měl k vůli tomu v servisu a pak jsem si řekl že mi to za to nestojí a prodal jsem jí. Dneska se vozím Octavii 1.8 T a jsem maximálně spokojen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak dost... chlape neříkej že je usoplený východnář, naopak před týdnem jsem se vrátil ze Slovenska a byl jsem překvapen jak tam jsou přátelští lidé, daleko lepší nežli u nás. Ale s tou Avii to vážně přehnal, to bych chtěl vidět jestli by z toho vylezl, když nebyl připoutanej. To museli leda vylítat okénkama a tím si zachránit život. A že by tenhle francouzkej zázrak byl až o tolik stabilnější na vozovce než Golf to se mi taky nezdá.
Ak dáš adresu, pošlem foto búranej Xantie. A čo sa týka stability, tak každá Xantia mala natáčaciu zadnú nápravu. A Activa mala názov odvodený od slova aktívny, t.j. podvozok aktívne reagoval na množstvo vecí. Na štýl jazdy, na povrch a tvar vozovky, sledovala ako narábaš s plynom aj volantom a neviem čo ešte. Okrem toho Activa mala tlačítko športovej jazdy, keď ešte viac pritvrdila v bočnom naklánaní, pričom pozdlžne perovanie ostalo mäkké. Keď som ju kupoval, bol o nej na nete článok. Teraz ho bohužial už neviem nájsť, ale o.i.sa v ňom konštatovalo, že zvláda väčšie bočné preťaženie ako tuším Lamborgini. Naozaj treba zažiť toto auto za volantom.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:31, RE: bezpečnost
David V napisał:
Odmítám věřit tomu, že jste jeli nepřípoutaní 90 km/h, proti vám vystrřelil rychlostí 700 km/h airbag a vy jste čelní srážku přežili. Něco tam nehraje.
Neboj, nejses jedinej. Kdyz jsem videl fotky z NCap, tak v 90km/h uz to auto nebude existovat az k B sloupku. A nepripoutanej v 90km/h a jeste airbag=nesmysl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:35, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Asi máme rovnaké myslenie. Aj ja som mal Xantiu 1,9D, potom II. Activu 2,9i a teraz II.C5 Break 2,0i. Tú Activu som roztrieskal keď mala 270.000km. Čelný náraz do Avie bez brzdenia cca 80-90 km/hod. Nič sa mne ani dcére nestalo, a to sme neboli pripútaní. Tak neviem čo merali v NCAP. Už je tomu tri a pol roka a je mi za ňou stále viac a viac smutno. Dokonca uvažujem, že si nejakú ojazdenú kúpim. Fantastický motor, aktivný podvozok. Jazdné vlastnosti sa nedajú opísať. To treba zažiť za volantom....
Šmarja ty máš v hlave asi fakt volno, nie? Najprv rozstreliť káru o áviu, byť nepripútaný a prežiť to? By si nemal mať deti, než sám dospeješ...na a s tými policajtami..čo dodať, dúfam, že ďalší náraz, čo na svojom super cintroene zažiješ neprežiješ len ty a nezabiješ pri tom niekoho iného, napríklad dcéru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:39, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ak dáš adresu, pošlem foto búranej Xantie. A čo sa týka stability, tak každá Xantia mala natáčaciu zadnú nápravu. A Activa mala názov odvodený od slova aktívny, t.j. podvozok aktívne reagoval na množstvo vecí. Na štýl jazdy, na povrch a tvar vozovky, sledovala ako narábaš s plynom aj volantom a neviem čo ešte. Okrem toho Activa mala tlačítko športovej jazdy, keď ešte viac pritvrdila v bočnom naklánaní, pričom pozdlžne perovanie ostalo mäkké. Keď som ju kupoval, bol o nej na nete článok. Teraz ho...
že se člověk v autě nepřipoutá, no budiž. ale že nechá svoje dítě jet nepřipoutané... no to je něco. zbytek nemá smysl komentovat, to bych tipoval na 15-letého puber´táka...
reagować
  1 2 3 ... 5


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.