anonym napisał:
Tak dost... chlape neříkej že je usoplený východnář, naopak před týdnem jsem se vrátil ze Slovenska a byl jsem překvapen jak tam jsou přátelští lidé, daleko lepší nežli u nás. Ale s tou Avii to vážně přehnal, to bych chtěl vidět jestli by z toho vylezl, když nebyl připoutanej. To museli leda vylítat okénkama a tím si zachránit život. A že by tenhle francouzkej zázrak byl až o tolik stabilnější na vozovce než Golf to se mi taky nezdá.
Ak dáš adresu, pošlem foto búranej Xantie. A čo sa týka stability, tak každá Xantia mala natáčaciu zadnú nápravu. A Activa mala názov odvodený od slova aktívny, t.j. podvozok aktívne reagoval na množstvo vecí. Na štýl jazdy, na povrch a tvar vozovky, sledovala ako narábaš s plynom aj volantom a neviem čo ešte. Okrem toho Activa mala tlačítko športovej jazdy, keď ešte viac pritvrdila v bočnom naklánaní, pričom pozdlžne perovanie ostalo mäkké. Keď som ju kupoval, bol o nej na nete článok. Teraz ho bohužial už neviem nájsť, ale o.i.sa v ňom konštatovalo, že zvláda väčšie bočné preťaženie ako tuším Lamborgini. Naozaj treba zažiť toto auto za volantom.