Citroenak napisał:
Tak toto je trochu rozdiel. Tu ide o to, co udava europska unia a o to, ze vacsina zakaznikov ma naozaj rada tie male turbo ventilatory, lebo papierovo skoro vyrabaju benzin. Ale toto je kus historie citroenu. Toto vie ponuknut len tato automobilka, a aj keby to bolo ako u C5 volitelne, hned by to malo iny zvuk. Skoda, zda sa ze moja C5 bude moj posledny citroen...
Papírová spotřeba se dá vyladit i u atmosfér. Downsizing na to nemá až takový vliv. Viz. třeba:<br>
Superb 1.8 TSI 118 kW, spotřeba 7,2. <br>
Avensis 2.0L 112 kW, spotřeba 6,9. <br>
Mazda 6 2.0L 114 kW, spotřeba 6,9.<br>
Podobné kW, podobné průměrné papírové spotřeby, jedno jestli s turbem neno bez. Nemluvě o reálné spotřebě.