0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën DS5 2.0 HDi: Extravagance pro náročné

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 08:26, Hydraulika
Nepochopim, ako Citroen moze nieco taketo zacat predavat. Kazdy sa snazi odlisit, ako to len ide, a hydrauliku veru nema hocikto. K tomu to auto vyzera trochu aj ako suv. Tak preco preboha nema hydrauliku? Pytaju sa to na skoro vsetkych forach na citroeny. DS4 to iste. Skoro to vyzera, akoby chcel citroen niekto sabotovat. Neverim ze v dobe, ked vsetci pozeraju na to, co chcu zakaznici, citroen ide opacnym smerom.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 10:11, RE: Hydraulika
Citroenak napisał:
Nepochopim, ako Citroen moze nieco taketo zacat predavat. Kazdy sa snazi odlisit, ako to len ide, a hydrauliku veru nema hocikto. K tomu to auto vyzera trochu aj ako suv. Tak preco preboha nema hydrauliku? Pytaju sa to na skoro vsetkych forach na citroeny. DS4 to iste. Skoro to vyzera, akoby chcel citroen niekto sabotovat. Neverim ze v dobe, ked vsetci pozeraju na to, co chcu zakaznici, citroen ide opacnym smerom.
Ano je to od Citroenu trestuhodná ignorace, ale prosím Tě řekni mi, kdo se dívá na to, co chtějí zákazníci. Nikdo! Všichni se tak akorát snaží srazit náklady. A platí to všude nejen v automobilizmu.
Zákazníci prostě musí chtít to, co ostatní nabízejí. Chceš do auta atmosférický 2-litr. Ke komu ho půjdeš koupit? Kdo Ti jako zákazníkovi dnes nabídne ještě nedávno nejběžnější motorizaci, kterou měl v nabídce úplně každý?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 10:53, RE: Hydraulika
David V napisał:
Ano je to od Citroenu trestuhodná ignorace, ale prosím Tě řekni mi, kdo se dívá na to, co chtějí zákazníci. Nikdo! Všichni se tak akorát snaží srazit náklady. A platí to všude nejen v automobilizmu.
Zákazníci prostě musí chtít to, co ostatní nabízejí. Chceš do auta atmosférický 2-litr. Ke komu ho půjdeš koupit? Kdo Ti jako zákazníkovi dnes nabídne ještě nedávno nejběžnější motorizaci, kterou měl v nabídce úplně každý?
Tak toto je trochu rozdiel. Tu ide o to, co udava europska unia a o to, ze vacsina zakaznikov ma naozaj rada tie male turbo ventilatory, lebo papierovo skoro vyrabaju benzin. Ale toto je kus historie citroenu. Toto vie ponuknut len tato automobilka, a aj keby to bolo ako u C5 volitelne, hned by to malo iny zvuk. Skoda, zda sa ze moja C5 bude moj posledny citroen...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 11:50, RE: Hydraulika
David V napisał:
Ano je to od Citroenu trestuhodná ignorace, ale prosím Tě řekni mi, kdo se dívá na to, co chtějí zákazníci. Nikdo! Všichni se tak akorát snaží srazit náklady. A platí to všude nejen v automobilizmu.
Zákazníci prostě musí chtít to, co ostatní nabízejí. Chceš do auta atmosférický 2-litr. Ke komu ho půjdeš koupit? Kdo Ti jako zákazníkovi dnes nabídne ještě nedávno nejběžnější motorizaci, kterou měl v nabídce úplně každý?
Jde o to, že celé kouzlo Citroenu bylo postaveno na hydroactivu, spec. u DS. Kam jinam by ho už měli dávat? U C5 je na výběr, u nové DS ne - a tu zrovna kupují lidi, kteří nekupují auta jen hlavou, ale nějaký to euro rádi pustí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 13:05, RE: Hydraulika
Citroenak napisał:
Tak toto je trochu rozdiel. Tu ide o to, co udava europska unia a o to, ze vacsina zakaznikov ma naozaj rada tie male turbo ventilatory, lebo papierovo skoro vyrabaju benzin. Ale toto je kus historie citroenu. Toto vie ponuknut len tato automobilka, a aj keby to bolo ako u C5 volitelne, hned by to malo iny zvuk. Skoda, zda sa ze moja C5 bude moj posledny citroen...
Papírová spotřeba se dá vyladit i u atmosfér. Downsizing na to nemá až takový vliv. Viz. třeba:<br>
Superb 1.8 TSI 118 kW, spotřeba 7,2. <br>
Avensis 2.0L 112 kW, spotřeba 6,9. <br>
Mazda 6 2.0L 114 kW, spotřeba 6,9.<br>
Podobné kW, podobné průměrné papírové spotřeby, jedno jestli s turbem neno bez. Nemluvě o reálné spotřebě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 13:10, RE: Hydraulika
Petr S napisał:
Papírová spotřeba se dá vyladit i u atmosfér. Downsizing na to nemá až takový vliv. Viz. třeba:<br>
Superb 1.8 TSI 118 kW, spotřeba 7,2. <br>
Avensis 2.0L 112 kW, spotřeba 6,9. <br>
Mazda 6 2.0L 114 kW, spotřeba 6,9.<br>
Podobné kW, podobné průměrné papírové spotřeby, jedno jestli s turbem neno bez. Nemluvě o reálné spotřebě.
Dokonce i o dost slabší 1.4 TSi 92 kW má v Superbu průměrnou spotřebu 6,8. Takže mal0 oturbené motory opravdu benzín nevyrábí
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.