Zdeny60 napisał:
1. havárie neřešit = HAVPOJ2. hydropneutlumení - 1x za 200tkm investovat cca 30tCZK - kdo chce luxus, musí s tím počítat3. turbo neřešit = dnes spotřebka = repase, cena kolem 10tCZK. Jinak pochybuji, že na tomto motoru 2,2 je atpy, takže jich bude všude dost.Z čeho bych měl trochu obavy, tak o elektriku - auto je celkem komplikovaný a nabitý ŘJ.
Přesně tak, většina věcí jako turbo, havárie atd se dá řešit za podobné peníze. Já vlastním C5 2011, takže taky už dost složité auto, i když ve srovnání s C6 je to stále o dost méně komplikované, ale i tak, nejlepší rada je, najít si člověka, co dělá citroeny, a to hlavně kdo se specializuje na C5, protože ten bude schopen vyřešit hodně problému. Mě samotnému se to osvědčilo a servisuji pouze u dvou mechaniků. Jeden je specialista jen na C5 všech generací, ale dělá jen a pouze C5 a pouze naftaky. Jiné Citroeny neopravuje. A druhy dele obecne Citroeny a bavi ho to, takze podle toho vypada i jeho práce když nechodi do práce si jen odsedet 8 hodin. Všechny naftove motory se davali i do C5, takze druhovyroba nebude tak nedostupna a bude i par dilu na vrakacich. Samozrejmne na V6 HDI toho seženete méně nez na 2,2HDI. Takze pokud chcete C6, jste pripraven, ze občas bude nejaky servis drazsi nez na C5 tak do toho jdete, ale rozhodne si předem najdete mechanika, co ma zkusenosti s C6 nebo minimalne který servisuje pravidelne C5. Pomuze vam s vyberem auta a zhodnocenim stavu a hlavne origo diagnostikou LEXIA, se kterou zjistite o aute mnohem vic nez s nejakou univerzalni diagnostikou, kde pulku věci nenactete ani nenastavite, ale hlavne vam pak pomuze se servisem a resim věci, které by ostatní nedokazali opravit a nebo velmi draze vymenit celou součástku, která lze třeba opravit mnohem levneji.