0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Citroën C5 (2004-2008)

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 09:41, Proč ne
Za mě ano, ovšem do chrochty bych nešel a do dvoulitru benzínu taky ne, tak by na mě zbyla ta V6.
A když jsem si přečetl poslední komentář na anonymní poradně od Zdenyho60, tak s ním jednoznačně souhlasím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 09:42, RE: OT
Reno napisał:
Psal tuto recenzi skutečně pan Zich? Mám za to, že se pod ni maximálně tak podepsal Nějak mi k jeho stylu nesedí rozplývání se nad "fantastickým zážitkem svezení v C5", toto ještě myslím u žádného automobilu nenapsal
Psal jsem to skutečně já a napsal jsem to proto, že to tak upřímně cítím. Citroëny jsou pro mne úžasná auta jak současná tak historická. Když někde potkám model DS, tak se mi vždycky rozbuší srdce a letím ho alespoň okukovat. Všechno co jsem v článku napsal je míněno velmi vážně a i když znám C5 nazpaměť, vznikal mnoho hodin.. Podepsaný jsem zde tedy protože jsem to napsal! Aleš Zich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 09:50, RE: Proč ne
David V napisał:
Za mě ano, ovšem do chrochty bych nešel a do dvoulitru benzínu taky ne, tak by na mě zbyla ta V6.
A když jsem si přečetl poslední komentář na anonymní poradně od Zdenyho60, tak s ním jednoznačně souhlasím.
Já bych také šel do třílitru V6, ale měli jsme ho v rodině několik let ve dvou modelch XM a prostě nás přestalo bavit stát tak často u pumpy (i když XM mělo 80l nádrž ).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 10:14, RE: Proč ne
AutoAZ napisał:
Já bych také šel do třílitru V6, ale měli jsme ho v rodině několik let ve dvou modelch XM a prostě nás přestalo bavit stát tak často u pumpy (i když XM mělo 80l nádrž ).
To Ti rozumím se svou 60-ti litrovou nádrží s mým 2,5 litrem ten akční rádius není kdoví co. Zas na druhou stranu jsem ještě na benzínce neplatil výrazně přes 1500
Na druhou stranu najezdím tak 1000 km/měsíc, takže tankuji 3x za 2 měsíce, což zas tak strašné není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 10:22, RE: Valnoha:
Zdeny60 napisał:
Já jsem tím chtěl jen POUKÁZAT na to, že v reakcích na dotaz se našla řada kecalů, kteří něco někdy zaslechli z doslechu v hospodě po 8. pivu a hned z tohot jinak velmi vyvedeného auta udělali vrak, který nestojí za vypálenou sirku. A tito kecalové právě majuí ty své modly ve formě e46. O nic jiného mi nešlo a aninejde. jde mi o to, aby se psalo to, co je pravda a ne kydy založené na řečech JPP.

kdekdo toto auto (konkrtně vozy pežot a Citroen) odsuzje, ale už málo z těch napsalo, když ne C5, ta...
Tak pro jistotu jsem si celotýdení diskuzi pročetl znovu a znovu musím konstatovat že první kdo dvakrát po sobě odbočil od tématu úplně jinam jsi byl TY a proto jsem se ozval. Až následně se začaly objevovat ony hesla které zmiňuješ.

UŽ To CHÁPEŠ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 10:31, RE: OT
AutoAZ napisał:
Psal jsem to skutečně já a napsal jsem to proto, že to tak upřímně cítím. Citroëny jsou pro mne úžasná auta jak současná tak historická. Když někde potkám model DS, tak se mi vždycky rozbuší srdce a letím ho alespoň okukovat. Všechno co jsem v článku napsal je míněno velmi vážně a i když znám C5 nazpaměť, vznikal mnoho hodin.. Podepsaný jsem zde tedy protože jsem to napsal! Aleš Zich
V pořádku, vysvětlení přijímám. I Marek Eben jezdí citrónem /i když upřímně řečeno, jeho smýšlení je tomu mému velmi vzdálené
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 10:34, slibna recenze
tak tadle recenze vypada opravdu luxusne. uz se tesim, az si k ni vecer otevru pivecko a v klidu si ji celou proctu. autorovi predem dekuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 10:54, Reakce od Kylie
Bohužel již není na fóru registrovaná a odmítá sem cokoli napsat, nickémě jí tento článek nedal a poslala mi mailem svůj příspěvek ke zveřejnění:
Konečně OBJEKTivní recenze od ODBORníka, který se NEnechá strhnout předsudky a "zavedenými" klišé - a skutečné KVALITY tohoto MIMOřádně povedeného vozu ocení .-)
POdobné hodnocení "bylo" v AutoBild (11/2007) a AutoMoto und Sport (04/2005), kde autoři ZNALÍ věci, po stránce komfortu, "užitné" hodnoty a výhodnosti koupě ojetého vozu konkurenci NEnašli ,-)
Já měla na Brumlu 5 let a 150.000 km záruku (a také mi to "vnucovali" když si za zvýhodněnou cenu koupím současnou C5 V6 2.7 HDi Biturbo) - a myslím, že - jak to bývá - to mají "spočítané" aby NEprodalali (minulý vůz - také C5ku - jsem prodávala se 150 + něco kilometry a krom pár "bubostí" ...). Testovaný motor mezi NEJpovedenější commonraily patří a u všech aut, co "znám", "ohne Problem" jezdí .-)
Snad se hodnoty - a postoje - čtenářů TIPCars konečně "mění" a zadostiučinění cítit MOHU, že moje "úsilí" zbytečné NEbylo .-)
Pěkný den
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 11:04, RE: Reakce od Kylie
Muron napisał:
Bohužel již není na fóru registrovaná a odmítá sem cokoli napsat, nickémě jí tento článek nedal a poslala mi mailem svůj příspěvek ke zveřejnění:
Konečně OBJEKTivní recenze od ODBORníka, který se NEnechá strhnout předsudky a "zavedenými" klišé - a skutečné KVALITY tohoto MIMOřádně povedeného vozu ocení .-)
POdobné hodnocení "bylo" v AutoBild (11/2007) a AutoMoto und Sport (04/2005), kde autoři ZNALÍ věci, po stránce komfortu, "užitné" hodnoty a výhodnosti koupě ojetého vozu konkurenci NEnašli ,-...
Muroň má VŽDYCKY pravdu .-)
Pěkný den (a s Citroën C5 tedy opravdu je
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 11:09, Milý Aleš(i) Zích(u)
AutoAZ napisał:
Psal jsem to skutečně já a napsal jsem to proto, že to tak upřímně cítím. Citroëny jsou pro mne úžasná auta jak současná tak historická. Když někde potkám model DS, tak se mi vždycky rozbuší srdce a letím ho alespoň okukovat. Všechno co jsem v článku napsal je míněno velmi vážně a i když znám C5 nazpaměť, vznikal mnoho hodin.. Podepsaný jsem zde tedy protože jsem to napsal! Aleš Zich
Sama bych to nenapsala lépe ,-)
PS: A možná by stálo za zmínku, že tak jako je VELKÝ rozdíl jet (obyč) autem a CITROËNem C5, dalším SKOKem je jízda s C6 - co do "plavnosti" a "nadřazenosti" jedním z nejlepších aut VŮBEC!
Pěkný den (v nějakém hydraulickém CITROËNu přeji .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 11:44, RE: OT
AutoAZ napisał:
Psal jsem to skutečně já a napsal jsem to proto, že to tak upřímně cítím. Citroëny jsou pro mne úžasná auta jak současná tak historická. Když někde potkám model DS, tak se mi vždycky rozbuší srdce a letím ho alespoň okukovat. Všechno co jsem v článku napsal je míněno velmi vážně a i když znám C5 nazpaměť, vznikal mnoho hodin.. Podepsaný jsem zde tedy protože jsem to napsal! Aleš Zich
Mám s tímto "citrónem" zkušenost cca 10 km jako pasažer po rozmlácené cestě ve Francii, kde jsme na dovo trochu zatměli a stopli jsme právě C5, se kterou nás řidič dovezl k našemu autu. Tím jsme doljeli zpět pro naše drahé polovičky. No co budu povídat, ačkoliv Vectra A nebyla vyloženě tvrdé vozidlo a měl jsem ji podvozkově v pořádku, rozdíl byl propastný!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 11:44, RE: Reakce od Kylie
Muron napisał:
Bohužel již není na fóru registrovaná a odmítá sem cokoli napsat, nickémě jí tento článek nedal a poslala mi mailem svůj příspěvek ke zveřejnění:
Konečně OBJEKTivní recenze od ODBORníka, který se NEnechá strhnout předsudky a "zavedenými" klišé - a skutečné KVALITY tohoto MIMOřádně povedeného vozu ocení .-)
POdobné hodnocení "bylo" v AutoBild (11/2007) a AutoMoto und Sport (04/2005), kde autoři ZNALÍ věci, po stránce komfortu, "užitné" hodnoty a výhodnosti koupě ojetého vozu konkurenci NEnašli ,-...
Ach málem bych ZAPOMNĚLA - před pár týdny německý ADAC zveřejnil nejspolehlivější vozy/značky, které nejméně zůstavají "viset" na cestách ...
... věřte nevěřte, v "prémiové" trojici je i CITROËN ,-)
PS: Proč si o něm v česku hodně lidí myslí pravý OPAK, opravdu TĚŽKO ŘÍCi
Tak Pěkný den (v nějakém spolehlivém voze Citroën - nejlépe s hydraulikou ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 11:57, RE: Reakce od Kylie
Kylie napisał:
Ach málem bych ZAPOMNĚLA - před pár týdny německý ADAC zveřejnil nejspolehlivější vozy/značky, které nejméně zůstavají "viset" na cestách ...
... věřte nevěřte, v "prémiové" trojici je i CITROËN ,-)
PS: Proč si o něm v česku hodně lidí myslí pravý OPAK, opravdu TĚŽKO ŘÍCi
Tak Pěkný den (v nějakém spolehlivém voze Citroën - nejlépe s hydraulikou ,-)
Ahoj, můžeš prosím dát odkaz na statistiku spolehlivosti od ADAC. Díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 12:40, Milý artsvec(u)!
artsvec napisał:
Ahoj, můžeš prosím dát odkaz na statistiku spolehlivosti od ADAC. Díky
Sránky jsou "normálně" www.adac.de, dáte-li přednost češtině, tak na idnes v sekci "Auto" naleznete článek s názvem "Spolehlivost aut: o pomoc nejméně volají mercedes, citroën a BMW" - včetně připojených (téměř)kompletních tabulek dle kategorií automobilů
PS: Co se týče spolehlivosti konkrétně této C5 - myslím že velmi "komplexní" materiál (na 12? či kolika stránkách) vyšel vloni v magazínu OJETINY (s mým "maličkým" komentářem ,-)
ZÁKLADní "zkušenost" s C5 je, že když už "zlobí" jsou to většinou "drobnosti", které NEmají (až tak/víceméně) vliv na jízdu vozu (mně tedy nejvíce pozlobily ostřikovače světlometů, které sice fungovaly, ale NEzajížděly zpět - nebo jen částečně .. vyřešila to až jejich výměna). Co se týče např. motoru, převodovky, podvozku - jednoznačně (nadpůrměrná) spokojenost. A to byly u Brumly (C5 V6 3.0) servisní prohlídky (včetně výměny oleje) "až" po 30ti tisících kilometrech (navíc jsou cenově docela rozumné, jediná dražší je ve /resp. každých/ 120 000 km).
Pěkný den (s C5 s motorem V6, no možná i 2.2 HDi Biturbo, určitě byl, je a bude ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 13:09, RE: Proč ne
David V napisał:
To Ti rozumím se svou 60-ti litrovou nádrží s mým 2,5 litrem ten akční rádius není kdoví co. Zas na druhou stranu jsem ještě na benzínce neplatil výrazně přes 1500
Na druhou stranu najezdím tak 1000 km/měsíc, takže tankuji 3x za 2 měsíce, což zas tak strašné není.
Mondeo 2.5 V6 má větší nádrž než dvoulitr? Ten má 58 litrů, první generace měla 61. Zkus nabrat tu 98 od Globusu, zajímalo by mě, co ti to udělá se spotřebou. Já tam tankoval už potřetí a v nádrži už asi žádná 95 nezbyla a spotřeba klesla o víc než půl litru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 13:13, RE: Milý artsvec(u)!
Kylie napisał:
Sránky jsou "normálně" www.adac.de, dáte-li přednost češtině, tak na idnes v sekci "Auto" naleznete článek s názvem "Spolehlivost aut: o pomoc nejméně volají mercedes, citroën a BMW" - včetně připojených (téměř)kompletních tabulek dle kategorií automobilů
PS: Co se týče spolehlivosti konkrétně této C5 - myslím že velmi "komplexní" materiál (na 12? či kolika stránkách) vyšel vloni v magazínu OJETINY (s mým "maličkým" komentářem ,-)
ZÁKLADní "zkušenost" s C5 je, že když už "zlobí" jsou to většinou...
Díky za odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 13:46, RE: Proč ne
Koloss napisał:
Mondeo 2.5 V6 má větší nádrž než dvoulitr? Ten má 58 litrů, první generace měla 61. Zkus nabrat tu 98 od Globusu, zajímalo by mě, co ti to udělá se spotřebou. Já tam tankoval už potřetí a v nádrži už asi žádná 95 nezbyla a spotřeba klesla o víc než půl litru.
Tato C5ka má "rozumnou" nádrž 66 l, takže dojezd je i s třílitrem celkem solidní (s HDi lze atakovat 1000 kilometrovou vzdálenost)
Kvalita paliva má (dle mne) až OBROVSKÝ vliv,víceoktanové (-cetanové) aditivované palivo krom klidnějšího chodu motoru URČITĚ/jednoznačně zajistí i NIŽŠí SPOTŘEBu. Já osobně mám NEJraději Aral Ultimate (již nějakou dobu asi NEJlepší benzín i nafta na evropském kontinentu), velmi dobrý je i BP Ultimate (byť "jen" 95ti oktanový, když ho ale "zkombinujete" s nějakým "zvyšovačem" oktanového čísla - třeba Sonax = výsledek je až NEskutečný, vůz doslova "letí")
Pěkný den (s víceoktanovými/-cetanovými palivy ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 13:47, RE: Proč ne
Koloss napisał:
Mondeo 2.5 V6 má větší nádrž než dvoulitr? Ten má 58 litrů, první generace měla 61. Zkus nabrat tu 98 od Globusu, zajímalo by mě, co ti to udělá se spotřebou. Já tam tankoval už potřetí a v nádrži už asi žádná 95 nezbyla a spotřeba klesla o víc než půl litru.
Já to trochu zaokrouhlil, mám 58,5 ltr.
A finančně to vychází líp? 1/2 litru ušetřeného benzínu je nějakých cca 16 Kč, což dělá 2 Kč na litr v případě, že jezdíš za 8. Takže pokud je 98 dražší o 2 Kč a méně , tak se Ti to vyplatí, jinak to asi nemá smysl. Jo beru, že auto bude ochotněji reagovat na plyn a snese i vyšší zátěž v nízkých otáčkách, což možná stojí za to i v případě, že se to nerentuje.
Ovšem já si na záběr motoru v nízkých otáčkách ztěžovat nemůžu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 15:05, RE: Proč ne
David V napisał:
Já to trochu zaokrouhlil, mám 58,5 ltr.
A finančně to vychází líp? 1/2 litru ušetřeného benzínu je nějakých cca 16 Kč, což dělá 2 Kč na litr v případě, že jezdíš za 8. Takže pokud je 98 dražší o 2 Kč a méně , tak se Ti to vyplatí, jinak to asi nemá smysl. Jo beru, že auto bude ochotněji reagovat na plyn a snese i vyšší zátěž v nízkých otáčkách, což možná stojí za to i v případě, že se to nerentuje.
Ovšem já si na záběr motoru v nízkých otáčkách ztěžovat nemůžu.
Já ho prvně vzal víceméně z hecu, když jsem po nákupu dostal slevu korunu na litr, tak jsem si řekl, že když už tankuju takovej noname, tak ať se snaží a vzal jsem 98. Postupně jsem už z nádrže vyjezdil původní OMV a teď tam mám už vlastně čistej Globus. A ta 98 u Globusu je i bez té slevy levnější než 95 u Shellu nebo OMV. Jinak motor zbytečně netrápím v nízkých otáčkách, tedy ve městě se málokdy dostanu nad 3000 otáček, jen občas zrychlím na 50 na dvojku (to jsou 4000), abych vyfoukal pavouky, jezdím pořád stejně a stejné trasy do práce, takže mě ta úspora příjemně překvapila.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 15:08, RE: Proč ne
Koloss napisał:
Já ho prvně vzal víceméně z hecu, když jsem po nákupu dostal slevu korunu na litr, tak jsem si řekl, že když už tankuju takovej noname, tak ať se snaží a vzal jsem 98. Postupně jsem už z nádrže vyjezdil původní OMV a teď tam mám už vlastně čistej Globus. A ta 98 u Globusu je i bez té slevy levnější než 95 u Shellu nebo OMV. Jinak motor zbytečně netrápím v nízkých otáčkách, tedy ve městě se málokdy dostanu nad 3000 otáček, jen občas zrychlím na 50 na dvojku (to jsou 4000), abych vyfoukal pavouky,...
Tak já to někdy vyzkouším, až budu mít sucho, abych to dlouho neředil.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.