0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Citroën C5 (2004-2008)

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 06:57, rada
simply never !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 07:29, rada
Odpoved na otazku, zda koupit C5: NE. Ani zade jine francouzske auto, protoze akorat zaplevelujete nase silnice sracoautama od zabozroutu. Citoena/Peugeota/Renaulta si kupiji lide, co chteji za hodne za malo, bohuzel to "hodne" je jen ve smyslu elektronickych picovin, ketere stejne casem selzou a podvozku, ktere mi zpusobuji morskou nemoc. Takze pokud se chcete pohupovat v neskutecne hnusnem aute ale byt obklopen spoustou udelatek, ktera vas casem financne vydoji, kupte si francouze. Pokud jste normalni, kupte si normalni auto, jakekoli. Francouze muze koupit akorat vidlak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 08:58, rada
To XX:
Ámen...

to je zase kydů. Jasně, radší nechť pán koupí traktoroidní Oktávku nebo Pasáta fTDI a fmetle na hlínách A nebo 10let starou e46. Tam si rozhodně pomůže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 10:46, rada
Zdeny60: srovnáváš C5 a e46? pane joooo!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 12:06, rada
Souhlas s Valnohou. C5 je o třídu výš. Tyto dvě auta moc společného nemají...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 14:23, rada
Namísto C5 bych si vybral Volvo V70. Pohodlné a prostorné auto, které je dobrým společníkem na dlouhá léta a člověk už jen kvůli těm sedačkám nechce přesedlat jinakm, pokud samozřejmě není na sporťáky ;o) ale ten, kdo chce C5, bude jistě preferovat raději pohodlí a nějaký ten komfort a toho má "Sedmdesátka" přebytek. Toť můj názor, zřejmě bych volil takto a mám také jednu v oku. Po vyzkoušení několika vozů a po zvážení několika variant, jsem nakonec dospěl k tomuto. Vyhrál prostor, robustnost, bytelnost, konzervativnost, pohodlí a samozřejmě nějaká ta náklonnost ke značce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 14:31, rada
Ne, nesrovnávám e46 s C5. Chtěl jsem tím jen poukázat na "zaslepenost" některých radilů.
Šlo a jde mi o to, aby se na věc hledělo nezávisle a bez předsudků. proto jsem zvolil záměrně e46 coby modlu našich pomladších řidičů, ale c5 je auto pro jinou skupinu lidí - rodinný vůz, co odveze cokoliv kamkoliv a to vše s minimálními nároky na servis, ceny ND a úsporný provoz.
A to vše c5 splňuje. Nic víc a nic míň tím nesleduji.
Jinak souhlasím s Pepem, raději bych tedy taky preferoval V70, pokud by mi nevadil o dost dražší servis u Volva než o PSA obecně a taky některé jejeich vychytávky typu driveru na každou kravinu. Ale komfort,pohodlí a další, co jmenoval pepe, pod to se podepisuji, maje řadu zkušenostáí s S60 2,4D5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 14:46, rada
Pořád nějak nechápu to zmínění modly e46 ve článku o C5. To si jako maj mladý klucí rozlepit oči a místo nějakýho sportovněji zaměřeného vozítka koupit konzervativní, nudnej, houpající se (kvalitu C5 zmiňovat neudu) koráb?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.05.2010 16:36, rada
TIP: Kupujete auto a nevíte si rady? Nechte si poradit zdarma a již teď napiště svůj dotaz na http://www.facebook.com/pages/Auto-AZ-Consulting/109304045769141 Ve čtvrtek 20.5 od 14:00 vám poradí redaktor TipCars.com pan Aleš Zich.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.05.2010 14:15, rada
sry za OT,ale proc si lidi kupuji e46 a ne c5??????????? 75procent lidi,kupuje auto na prvni pohled,zbytek co umi a co se spolehlivosti tyce.C5,nezlobte se na me je opravdu hnusny auto a proto i kdyz je ,,mozna¨dobry pro nekoho,ostim se nelibi a proto je odepsane pro lidi hned na prvni pohled.e46 je krasne a dlouho krasne zustane,tak jako vetsina bawecu.VW,skoda,seat... to lidi chteji a zadny priznivci francouzu jim to nikdy nevymluvi,tak jako oni jim. PS:Nemec je nemec)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.05.2010 16:04, rada
Valnoh +VendY:
Tak jinak: v původním zadání byl dotaz na C5 kombi z let XY, to už nevím, ale tuším že nějak 2004-5+/-.
Bylo tu řada (téměř naddevadesátiprocentní) většina těch, kteří jen plivali špínu na C5, protže to někde slyšeli, a že od fotra známej známýho od švagra měl kdysi nějaký problé a tito "odborníci" to zbagatelizovali do jednoznačné odpovědi-když využiji citít jednoho takového experta z této diskuze - do podpoby SIMPLY NEVER.
Ale že by někdo napsal - až na jednu výjimku či dvě, alternativu, tak to se nenašel nikdo. A o těch si právě myslím já svoje - to jsou ti, co jdou zaslepeně za 10ti letou vylítanou e46, která je pro ně modlou. A troufám si tvrdit, že z těch, kteří o té e46 v noci sní a budí seproto, že ji ještě nemají, má řada špónu v uchu, bambuli v nose a na sobě 3xAdidas.
Snad jen jeden či dva smysluplné přípsvěkdy tu byly - na téma Xantie a kolega, co navrhoval Volvo V70. Ostatní jste jen mleli nesmysly v podobě hospodskejch kydů.
Kydat dokáže kdekdo, ale dát radu (i když ono je fakt, že záporná rada je taky rada), to už moc z vás nikdo nedokázal.
A protože vím, jak stará e46 s 300.000km od Helmuta dokáže lidi rozrajcovat, aniž by byli ochotni uznat, že jde jen a pouze o mrňavý modýlek bez jakékoliv ambice převézt např. kočárek či 5 dospělýchg chlpaů z A do B, jsem ji úmyslně vybral. Buďte trochu soudní a snažte se reagovat na pravý doatz dle zadání. A ten byl C5-zkušenosti či doporučení a varianty k ní. Je celkem jasné a logicky vyvoditelné, že když se někdo ptá po kombi typu C5, asi neshání pseudsportovní auto jako je e46.
Jenže jelikož jsem národ dost zaslepených lidí, tak hned na všechno jiné než německé odpovídáme právě tím, že to německé cpeme vždy a všude i tam, kde se o tom mluvit nemá. To je už náš národní zvyk, či spíše blbost.
Takže ještě jednou k té C5:
za mě ano, a varianty k ní:
Mazda 6 jak benzín tak nafta
Toyota Avensis jak benzín tak nafta
Volvo V70, spíše benzín, a nebo prověřenou D5
Subaru Legacy či Outback MY2006+
Ford Modeo 2,0benzín (nebo prověřenou 2,0TDCI)
Pežot 407SW 1,6HDI nebo 2,0HDI klidně bez rizika, je li v dobrém stavu
A pak ty další:
dejme tomu že i Pasát 1,9TDI (ne 2,0PD 103kW)
A možná že i ta e46 kombi, pkud se na to pán cítí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.05.2010 19:57, rada
nenechte si nakecat jak sou citroeny nespolehlive vetsinou to tady pisou ochcavisti a podobna individua s citroenem mam dlouholetou zkusenost a nemuzu mu nic vycitat pohodli spotreba minimalni hluk vybava ............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.05.2010 19:59, rada
podle mého citroen není ani tak špatné auto, jak ho tady mnozí líčí, ale ani tak dobré, jak se zítra dozvíme))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.05.2010 22:07, rada
Kdo nezkusil - neuvěří). Koupil jsem C5 2,2HDi (125kW) 6M FAP Break Exclusiv v 05/2007 jako následný krok - přechod z Xsary Break 2,0HDi (80kW) Exclusiv (2002). Asi nemá cenu tady na tomto malém prostoru se nějak dalekosáhle rozepisovat o všech kladech a záporech tohoto vozu, ale stačí říci jen že je to už třetí Citroen v řadě, který vlastním - a kdybych neby s auty tohoto výrobce spokojen, tak si je kupovat nebudu. Nepotrpím si na hru na image, proto upřednostňuji spíše užitnou hodnotu - vypovídající hodnotu - poměr cena/výkon a ten je u Citroena neoddiskutovatelný. Za stejné peníze nedostanete takový "kus" auta ve slušné výbavě s progresivní technikou, v solidní kvalitě zpracování hned tak od jiného výrobce. Domnívám se, že značka Citroen na našem trhu je značkou nedoceněnou a že z důvodu vlastního špatného marketingu nedokáže prodat úspěchy, jichž dosáhla v posledních šesti letech v seriálu WRC. Ještě bych to završil tí, že CITROEN C5 - JE AUTO S KOULEMA ) a to doslova a do písmeme, protože právě "koule" mají hlavní podíl na komfortu cestování s tímto báječným vozem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 07:08, OT
Zdeny60: ještě k té celotýdení diskuzi a soudnosti kterou zmiňuješ ve svém posledním příspěvku. Nebyl si to náhodou ty kdo první a dokonce 2x odbočil od C5 k e46. Až po té to mě a ještě někomu nedalo na toto nezareagovat.
Takže jak píšeš: Buďme soudní!!!!
Psát do článku o C5 že v e46 nepřevezeš kočár..........o něčem vypovídá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 07:12, RE: OT
Valnoha napisał:
Zdeny60: ještě k té celotýdení diskuzi a soudnosti kterou zmiňuješ ve svém posledním příspěvku. Nebyl si to náhodou ty kdo první a dokonce 2x odbočil od C5 k e46. Až po té to mě a ještě někomu nedalo na toto nezareagovat.
Takže jak píšeš: Buďme soudní!!!!
Psát do článku o C5 že v e46 nepřevezeš kočár..........o něčem vypovídá
Škoda, než jsem se přihlásil, byl jis rychlejší. CHtěl jsem napsat a píši:

KONEČNĚ NAPSAL PAN ZICH PRAVDU O C5! je to výborné vozidlo s levným provozem ( o čemž se e46 ani nesní, myslím nákladově a komfortem). To jsem myslel Valnoho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 07:21, RE: OT
Zdeny60 napisał:
Škoda, než jsem se přihlásil, byl jis rychlejší. CHtěl jsem napsat a píši:

KONEČNĚ NAPSAL PAN ZICH PRAVDU O C5! je to výborné vozidlo s levným provozem ( o čemž se e46 ani nesní, myslím nákladově a komfortem). To jsem myslel Valnoho.
Já vůůůůůbec nězmiňoval kvality C5. Nikdy jsem jí neměl ani jsem s ní nejel a nemám s ní jiné zkušenosti. Navíc nepatřím mezi ty kteří šíří keci typu jedna paní povídala. Když nevím držím radši hubu.
Mě zvedlo ze židle že začneš psát do článku o C5 o nějaké modle e46. To je jak psát v debatě o rodinných domech o Garsonce. Ale ty to evidentně pořád nechápeš o co šlo. Jinak by sis pořád dokola nemlel tu svou že C5 je lepší než e46......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 07:35, RE: OT
Zdeny60 napisał:
Škoda, než jsem se přihlásil, byl jis rychlejší. CHtěl jsem napsat a píši:

KONEČNĚ NAPSAL PAN ZICH PRAVDU O C5! je to výborné vozidlo s levným provozem ( o čemž se e46 ani nesní, myslím nákladově a komfortem). To jsem myslel Valnoho.
A když už máme porovnávat diskutovaný model C5 tak diskuze byla o modelu 2004-2008. e 46 byla vyráběná 1998-2005. Těch 6 let ve vývoji je dnes obrovská doba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 08:05, RE: OT
Valnoha napisał:
A když už máme porovnávat diskutovaný model C5 tak diskuze byla o modelu 2004-2008. e 46 byla vyráběná 1998-2005. Těch 6 let ve vývoji je dnes obrovská doba.
Psal tuto recenzi skutečně pan Zich? Mám za to, že se pod ni maximálně tak podepsal Nějak mi k jeho stylu nesedí rozplývání se nad "fantastickým zážitkem svezení v C5", toto ještě myslím u žádného automobilu nenapsal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.05.2010 09:06, Valnoha:
Já jsem tím chtěl jen POUKÁZAT na to, že v reakcích na dotaz se našla řada kecalů, kteří něco někdy zaslechli z doslechu v hospodě po 8. pivu a hned z tohot jinak velmi vyvedeného auta udělali vrak, který nestojí za vypálenou sirku. A tito kecalové právě majuí ty své modly ve formě e46. O nic jiného mi nešlo a aninejde. jde mi o to, aby se psalo to, co je pravda a ne kydy založené na řečech JPP.

kdekdo toto auto (konkrtně vozy pežot a Citroen) odsuzje, ale už málo z těch napsalo, když ne C5, tak tedy CO? Já to napsal, čímž jsem aspoň tazateli dal jakýs takýs prostor pro jinou alternativu, na rozdíl od těch kydalů, co tam napsali jen 2 slova - a to "simply never" . Chápš, o co mi jde? To jsou přesně ti, co napíši heslo, jemuž možná ani nerozumí a domy v noci se tetelí při pomyšlení, že by si někdy rádi koupili právě tu modlu 10 let starou v podobě e46, která dle nich představuje puipek automobilismu. jenže, ono to tak není, snad jen u nás mezi teenagery.

JE TI TO UŽ JASNÉ??
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.