Ne321 napisał:
Obecne u francouzskych aut nedava smysl kupovat nic jineho nez diesely, protoze Francouzi nic jineho neumi a vicemene moc ani do jinych motoru neinvestuji. 1.6THP se nepovedl a treba dovozce Peugeot donutili jeho vlastni prodejci ho stahnout z nabidky, protoze se nechteli dale hadat se zakazniky pozadujicimi reklamaci.
Nesmysl. Stačí si na pár desítek či sto tisíc vyzkoušet, popř si alespoň něco přečíst o recenzích všech motorů typu XU (evoluce 1,8 a 2,0 pak EW) a TU s litinovým blokem 1,6 8V (106 Rallye a 306 XS)a pak všechny TU5J4 (106 S16) a TU5JP4 (1007, 206, 307, Partner, Partner Tepee) - vše příklady jentak co mě v minutě napadly.
Dnes mají najeto klidně 300-500000km a jedou bez jakéhokoli problému s těsněním po hlavou, s hydroštely, podpalováním ventilů, nadměrné spotřeby oleje, odcházení čidel, lambda sond, a čehokoliv dalšího. Pokud má někdo s čímkoliv jmenovaným problém, je to jen ukázka absolutně zanedbaného servisu, jinak jsou všechny jmenované motory na dnešní PSA poměry chloubou koncernu...
Dost možná i daleko větší než naftové DW, DV a hlavně korporace s FIAT/FORD/Mitsubishi....
Ale na závěr souhlasím - "vývoj" (= problém) s BMW na 1,6 THP, to je s minulostí úplně nesrovnatelné...