Michal Žďárský - TipCars.com napisał:
Časté srovnávání s Octavií může být sice již pomalu ohrané, avšak alespoň máme daný jeden bod, ke kterému můžeme vztahovat ostatní a všichni si dokážeme takovéto srovnání představit. A pokud to bude u kombíků octávie s nadstandardním úložným prostorem, nemůže se nikdo divit. Co týče skoku C5 Break á la Škoda Octavia kombi, nutno poznamenat, že vskutku nikoliv. Jak jsem uváděl již v článku, zadní partie vozu zůstala nezměněna, a tak je současný stav 563 l naprosto totožný s tím předchozím, u před...
Mame pre vas pripraveny test Octavie Combi, kde jej parametre zrovavame s Fordom Focus, Fiatom Stilo a Renaultom Megane, takze sa oktavka dostane na "opacnu stranu palebneho pola" ;)
Ale vazne, podla mojho nazoru ma Michal pravdu v tom, ze ked sa stanovy jedno auto ako daky "demo" vzor (podobne ako bol kedysi Golf), tak je porovnavanie tych ostatnych s nim podstatne jednoduchsie. Samozrejme nie je dobre, ked sa na oltar lahkeho porovnania polozi jeho objketivnost (napr. kufor Alfy 156 Sportwagon vs. kufor Octavie Combi), to ale nie je tento pripad.
Mne omnoho viac vadia testy, ked je vsetko co nenesie etiketu "made by VW" okamžite horšie a ked sa zrovnavaju "lakovy Gabor s teniskami Adidas"...
Aky je ale ten spravny parameter, podla ktoreho by sa mali porovnavat auta?? To zalezi len na tom, aky vystup chcete z onoho porovnania dostat, (napr. velkost batozinoveho priestoru) aj ked casto krat mozu existovat omnoho objektivnejsie parametre (realna vyuzitelnost obstavaneho priestoru, variabilita, nosnost).