0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break 2.2 HDi - dvě turba v akci

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 08:31, Předražený
Za milion bych si určitě nekoupil Citroena, ale třeba BMW 320D, ve kterém nebude nic vrzat a drnčet a řazení a řízení budou super.
Navíc celkový dojem z jízdy bude o třídu lepší a image zrovna tak!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 09:52, RE: Předražený
Peet napisał:
Za milion bych si určitě nekoupil Citroena, ale třeba BMW 320D, ve kterém nebude nic vrzat a drnčet a řazení a řízení budou super.
Navíc celkový dojem z jízdy bude o třídu lepší a image zrovna tak!
Nevím jak jinde, ale u C se prakticky žádné auto za ceníkovou cenu neprodává... Dohodnout slevu v řádu set tis Kč (po náhledu na www) není problém. Spolu s odpočtem DPH to pak vypadá už přijatelně....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 11:01, RE: Předražený
Peet napisał:
Za milion bych si určitě nekoupil Citroena, ale třeba BMW 320D, ve kterém nebude nic vrzat a drnčet a řazení a řízení budou super.
Navíc celkový dojem z jízdy bude o třídu lepší a image zrovna tak!
můžu tě ujistit,že v C5 ti nebude nic vrzat ani drnčet,nelze srovnávat s řadou 3,ale z řadou 5!!a svezení v C5 bude 100% lepší,za to ti ručím,moc tomu asi nerozumíš,asi si nikdy nejel jak v C5 ani BMW,nejspíš jsi majitel felicie či podobného skvostu!!!Nesuď co neznáš!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 12:53, RE: Předražený
anonym napisał:
můžu tě ujistit,že v C5 ti nebude nic vrzat ani drnčet,nelze srovnávat s řadou 3,ale z řadou 5!!a svezení v C5 bude 100% lepší,za to ti ručím,moc tomu asi nerozumíš,asi si nikdy nejel jak v C5 ani BMW,nejspíš jsi majitel felicie či podobného skvostu!!!Nesuď co neznáš!!!
C5 není konkurencí BMW řady 5, to je spíše C6, či kdysi bývalo XM (konkurent E34 a E39). Avšak s řadou 3 srovnatelná určitě je. Hlavní rozdíl je však v tom, že ten kdo uvažuje o C5 nebude nikdy uvažovat o trojce BMW a obráceně. Tyto dva vozy jsou svým charakterem naprosté protipóly. Osobně se mi líbí oba a oba dobře jezdí. K tomu vrzání. Ten kdo to psal s C5 zřejmě nikdy nejel. Jinak by to psát nemohl Ani na předchozí Xantii s 200 000 najeto nic nevrže (mluvím o té po modernizaci) a C5 na tom není jinak. Tato auta jsou poměrně kvalitní, spolehlivá a odolná a kdo tvrdí něco jiného, nemá s nimi zřejmě žádné zkušenosti. Spousta lidí pořád mluví o poruchové hydraulice, ale ta je na C5 a Xantii opravdu velice spolehlivá. Naposledy mohla být problém na prastarém BX, případně trochu na prvních XM (do roku 1994), pak už ne. Pouze doporučuju se u Xantie vyhnout Hydroactive II, u nějž může zlobit elektronika a opravy jsou drahé. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 14:04,
pětiset kilometrů??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 14:51, Facelift
anonym napisał:
pětiset kilometrů??
Já osobně si myslim že ten facelift se povedl..Teď se mi C5 líbí mnohem víc..a 2.2 HDI a dvě turba??Já myslim že supr..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 16:07, predrazeny
predrazeny neni real= -150000 jizda perfect .kdyz jsem se rohod koupit nove auto proveril jsem pri zkusebnich jizdach dost modelu ruznych znacek v /mazda6 octavie2 premacy renaulty/ ale vse mi to proti c5 pripominalo zebrinaky . potreboval jsem vsak jeste vetsi zavazadlovy prostor tak jsem si kouupil jeste vetsi auto .nebyt toho bral bych urcite c5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.06.2007 23:41, Brzdy
Dotaz na znalce nebo majitele: Má C5 klasické brzdy, kdy tlak v soustavě vyvolává síla na pedál, nebo podobně jako XM strojní brzdy, kdy tlak vytváří čerpadlo a pedálem se jen dávkuje? Mimochodem nikdy jsem nejel autem, které by brzdilo lépe než XM.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.06.2007 14:10, RE: Brzdy
anonym napisał:
Dotaz na znalce nebo majitele: Má C5 klasické brzdy, kdy tlak v soustavě vyvolává síla na pedál, nebo podobně jako XM strojní brzdy, kdy tlak vytváří čerpadlo a pedálem se jen dávkuje? Mimochodem nikdy jsem nejel autem, které by brzdilo lépe než XM.
C5 uz ma, bohuzel, klasicke brzdy s podtlakovym posilovacem, tak jako ostatni auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2007 09:47, C5 jako nástupce XM?
V článku je omylem uvedeno, že C5 nahradil XM, což samozřejmě není pravda. C5 zvolna nahradil model Xantia, dokonce zůstal zachován i rozvor 275cm. C5 je příbuzná s Peugeotem 407, tak jako Xantia a P406 nebo ještě starší předchůdci BX a P405....
Model XM, který byl příbuzný s P605 (měli i stejný rozvor 285cm) jsou samozřejmě o třídu výše a jejich nástupci jsou Citroen C6 a P607.
... a těch 10 cm rozvoru navíc jsou v interiéru vidět, hlavně vzadu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 00:00, test C5
vážený pane redaktore, váš test je snůška nesmyslů, kterými pouze oblbujete čtenáře. na Xantiích jsem ujel přes 300.000 km a to i cesty 1500 km v kuse a nikdy jsem se já ani moji různí spolucestující necítili unaveni. nyní mám C5, kde je pérování ještě dokonalejší a pohodlnější. Když by jste se na test opravdu připravoval, zjistil by jste, že se pérování automaticky přitvrzuje při dosažení nastavených akceleračních limitů a nemusí se zapínat tlačítko sport. To je pouze několik postřehů o vaší nezkušenosti a neodbornosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 12:39, RE: test C5
anonym napisał:
vážený pane redaktore, váš test je snůška nesmyslů, kterými pouze oblbujete čtenáře. na Xantiích jsem ujel přes 300.000 km a to i cesty 1500 km v kuse a nikdy jsem se já ani moji různí spolucestující necítili unaveni. nyní mám C5, kde je pérování ještě dokonalejší a pohodlnější. Když by jste se na test opravdu připravoval, zjistil by jste, že se pérování automaticky přitvrzuje při dosažení nastavených akceleračních limitů a nemusí se zapínat tlačítko sport. To je pouze několik postřehů o vaší ne...
jsem tehoz nazoru, jezdim Citroen uz asi 35 let, mel /meli jsme C2 nekolik, ID19 (>300'000km), DS21(>300'000km), CX /300'000km), XM (350'000km)a ted C5 HDI 2,2 Excl. Break (>100'000), najeto dohromady asi tak >1,5 mio km. Samozrejme to neni auto pro zaneprazdnene soutezaky, drive jsem mel jina auta, ale nechci nic jineho. Unava ?, subjektivni nazor a blbost, po 1600km na jeden zatah do Spanelska. Stare modely mely sve "mouchy", ale byly mimoradne pohodlne, C5 je ponekud tvrdsi, ale jde to. Souhlasi plne s nazorem predchudce (jezdim od r. 58 ), pokud budu kupovat zase nove auto, tak Citroen, mozna C6
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.