0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 01:21, RE: C5 = dobre auto
Přemek napisał:
Tak jasně že bezpečnost je velkou prioritou, ale nemyslím, že by mezi Mondeem a C5 byl takový rozdíl, narozdíl od Xantie (Aleš promine), kterou mám - právě ty průsery co se denně dějí a člověk to nemá ve své moci - a nakonec i já můžu chybovat - mě vedou k úvahám o novějším autu, protože jinak jsem s Xantií (fakt sorry Aleši) docela spokojenej. Ale crash testy mizérie.
Asi zkusím najít někoho v okolí, kdo ty auta má a pořádně se snimi projedu, ať to není jen teorie. Třeba to bude po pár km jasně...
Milý Přemku z diskuze Tě v žádném případě nevykazuji a velká písmena nepoužil z důvodu ostřejší reakce. Jen doufám,že nemáš dceru , protože až se tě v pubertě zeptá, jestli by mohla jít na discotéku, myslím že tvoje poučení na co vše si má dát pozor bude tak dlouhé, že než skončí bude po discotéce. :o)) Ale jinak nic ve zlém jediné co mi přišlo navíc bylo tak ja nevim tak asi vezmu to, nebo raději tohle? Už je to pak jako žena v obchodě s textilem ,ale to určitě sám znáš. Takže ještě jednou nic ve zlém. A co se týče názoru na auta měl jsem zatím 2 clia felicii bmw compact mitsubishi colt benziny a opel vectra diesel, nejmíň jsem najel s coltem asi 50 000km. No na každém se mi něco líbilo a něco ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 08:40, RE: C5 = dobre auto
ALEŠ napisał:
Milý Přemku z diskuze Tě v žádném případě nevykazuji a velká písmena nepoužil z důvodu ostřejší reakce. Jen doufám,že nemáš dceru , protože až se tě v pubertě zeptá, jestli by mohla jít na discotéku, myslím že tvoje poučení na co vše si má dát pozor bude tak dlouhé, že než skončí bude po discotéce. :o)) Ale jinak nic ve zlém jediné co mi přišlo navíc bylo tak ja nevim tak asi vezmu to, nebo raději tohle? Už je to pak jako žena v obchodě s textilem ,ale to určitě sám znáš. Takže ještě jednou nic ...
Ale jo, máš pravdu, v zásadě vzhledem k šíři nabídky různých značek, modelů a motorizací nemám úplně jasno ve výběru. V zásadě mám 2 favority (C5 a Mondeo) a k tomu 2 takové podalternativy (Volvo V70 a T. Avensis), nejspíše diesel. Taky máš pravdu, že nejsem žádný "střelec", vybírám déle, což mi občas ztrpčuje život - a někdy i asi mému okolí. Minule jsem vybíral digi foťák - někdo jde do 1. obchodu, pokecá s prodavačem a odnáší si něco, co zhruba splňuje jeho představy, někdo fotí Canonem, tak si zase koupí lepší model Canonu a lidi jako já čtou recenze, dopisují si v diskuzích, probírají pro a proti....Sebekriticky musím říct, že někdy mne to na mě samotném štve. Když navíc ten střelec má šanci dobré volby zhruba 50 na 50 a já často jen o trochu větší. Takže výtky tak jak jsi teď je napsal samozřejmě beru.
Jinak jsi se opět nezmýlil, snad jen že dcery mám 2. Ale budeš se divit - s výběrem sice váhám dlouho, zato své děti se snažím příliš neomezovat (ale americkou výchovu neuplatňuji). A zatím u nás převažuje rock . I když máš pravdu, z lehkým srdcem je pouštět nebudu, ať už to bude diskotéka, czechtek nebo rockový festival....
Jinak jsem měl Corollu, Lancii Themu, Renault 19, Carinu, Peugeot 405, Xantii, dodávky Citroen Boxer, mám ještě Transita. Nejmíň jsem najel Themou a to je taky jediné auto, co bych už nechtěl. Tak já omezím své rozbory a vše v dobrým, měj se
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 10:37, RE: C5 = dobre auto
Přemek napisał:
Ale jo, máš pravdu, v zásadě vzhledem k šíři nabídky různých značek, modelů a motorizací nemám úplně jasno ve výběru. V zásadě mám 2 favority (C5 a Mondeo) a k tomu 2 takové podalternativy (Volvo V70 a T. Avensis), nejspíše diesel. Taky máš pravdu, že nejsem žádný "střelec", vybírám déle, což mi občas ztrpčuje život - a někdy i asi mému okolí. Minule jsem vybíral digi foťák - někdo jde do 1. obchodu, pokecá s prodavačem a odnáší si něco, co zhruba splňuje jeho představy, někdo fotí Canonem, tak ...
Přemo ty seš dobrej borec, líbíš se mi a přeju pevné nervy s dcerkami :o)) Tvůj příspěvek neměl chybu. Chvála všem, co se dovedou inteligentně vyjádřit bez vulgarit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 11:00, RE: C5 = dobre auto
Přemek napisał:
Tak jasně že bezpečnost je velkou prioritou, ale nemyslím, že by mezi Mondeem a C5 byl takový rozdíl, narozdíl od Xantie (Aleš promine), kterou mám - právě ty průsery co se denně dějí a člověk to nemá ve své moci - a nakonec i já můžu chybovat - mě vedou k úvahám o novějším autu, protože jinak jsem s Xantií (fakt sorry Aleši) docela spokojenej. Ale crash testy mizérie.
Asi zkusím najít někoho v okolí, kdo ty auta má a pořádně se snimi projedu, ať to není jen teorie. Třeba to bude po pár km jasně...
Pro mne je také bezpečnost tím nejdůležitějším hlediskem při výběru auta. Z tohoto důvodu jsem zamítl ke své velké lítosti Ford Mondeo 2001-2003 (naprosto špatný výsledek v crasch testu - hrudník nevyhovující a i nohy nic moc) a zvolil Renault Laguna 2002 (bezkonkurenčně velmi dobré i z pohledu roku 2006).
Je však třeba vzít v úvahu, že nejsou jen testy čelního a bočního nárazu ale také zadního viz. http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147&year=2005&rating=All&manufacturer=0&model=0&display=s
Přesto budu rád, když nikdy tyto vlastnosti svého auta nebudu v praxi potřebovat.
Jen na okraj bych Vás chtěl upozornit, že nejlépe je si ověřit tyto výsledky vždy u zdroje v originále viz výše a zde: http://www.euroncap.com/ , setkal jsem se totiž v minulosti např. na ADACu konkrétně u Mondea s nepřesnostmi ( je to vůbec neseriózní server viz. jiné diskuze zde i jinde ale to by bylo na dlouho).
Hodně bezpečných kilometrů!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 11:32,
Sice bezpečnost u Lagun je špičková,ale co se týče spolehlivosti tak je na nejnižším bodě spolehlivosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 11:57, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Sice bezpečnost u Lagun je špičková,ale co se týče spolehlivosti tak je na nejnižším bodě spolehlivosti.
bohužel o tom vím, statistika to říká, mě zatím nic moc nepodkalo ale jak jsem říkal je to otázka priorit - tj. radši zůstanu stát s poruchou než být mrtvý nebo mrzák
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 13:18,
Myslím si že rozdíl jedný hvezdičky není velký,určitě je to rozdíl,.Viděl jsem barieroé zkoušky mondea a nemyslím si že by to byla bída....A nemyslím si že to bude velký rozdíl jestli napálíš s Lagubou nebo Mondeem v 90km rychlosti do stromu nebo sloupu ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 13:51, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Myslím si že rozdíl jedný hvezdičky není velký,určitě je to rozdíl,.Viděl jsem barieroé zkoušky mondea a nemyslím si že by to byla bída....A nemyslím si že to bude velký rozdíl jestli napálíš s Lagubou nebo Mondeem v 90km rychlosti do stromu nebo sloupu ZDAR
já ti tvůj názor neberu, ale pokud se podíváš na podrobnosti testu - zjistíš např. že mondeo má problémy se stabilitou karoserie což znamená, že při vyžší testovací rychlosti by došlo k velkým deformacím a zhroucení struktury karoserie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 14:50,
To nevim ja Mondeo teda nevlatnim ale už sem v nem jel a jeho kareserie se mi zda pevna vubec se nekroutí a ve větších rychlostech má určitě větší stabilitu než Laguna,která co si budeme povídat tak je naladena dosti komfortně,a než Passat B6.Tak nevim..ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 15:53, RE: bez předmětu
dektr1 napisał:
To nevim ja Mondeo teda nevlatnim ale už sem v nem jel a jeho kareserie se mi zda pevna vubec se nekroutí a ve větších rychlostech má určitě větší stabilitu než Laguna,která co si budeme povídat tak je naladena dosti komfortně,a než Passat B6.Tak nevim..ZDAR
jenže to mícháte dvě věci - já jsem mluvil o pasívní bezpečnosti, zkuste si o tom něco odborného přečíst
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.02.2006 20:49, RE: C5 = dobre auto
Aleš napisał:
Přemo ty seš dobrej borec, líbíš se mi a přeju pevné nervy s dcerkami :o)) Tvůj příspěvek neměl chybu. Chvála všem, co se dovedou inteligentně vyjádřit bez vulgarit.
Děkuji Ti Aleši, nicméně s dcerami to zatím jde, s partnerkou je to horší A pevné nervy potřebuje každý kdo jezdí po našich silnicí.
Tak se asi přikloním k názoru Vládi. Ale do Laguny, notabene starší se přemluvit nedám. A ono mít poruchu třeba na takové dálnici (ani nemusí být tma nebo mlha) také není moc bezpečné...Nebo když vezeš roční dítě (někdy to jinak nejde) a venku je mínus patnáct(vlastní skušenost, akorát že bylo plus 35, taky nic moc). Ale zastanu se Dektra (ježíši, nemáš jiné jméno? , že to Mondeo proti podobným vozům řádově horší není, v padesátce to bude podobné a v dejme tomu ve 150 už bude jedno v čem sedíš...A možná tu řešíme půl hvězdičky, ale každý řidč 105 a 120 je potencionální sebevrah, favoritu v podstatě také. Když vidím rodinku, vzadu tři poskakující děti bez sedaček ve 105, tak se za ně krátce pomodlím, moc šancí by neměli...No já vím, řešíme bezpečnost jiné kategorie vozů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2006 15:20, RE: C5 = dobre auto
Přemek napisał:
Asi to tak dopadne a skončím u C5, jednak mám Xantii a stou je úplná spokojenost (a kolik lidí by napsalo, že Xantii už nikdy...), jednak znám servisy na citroen, kde jsem spokojený a v neposlední řadě ohlasy jsou spíše příznivé - i když jak vidím, může to být pěkná loterie. Jsem rád když to trochu jede, ale hlavně na dálnici. Po okreskách nezávodím - jednou se mi těsně za horizontem objevil koňský povoz a proti jel traktor. test brzd a postřehů a jednou jsem málem trefil opilého chlapa uprostře...
Bohužel prodávám C5, nemáš zájem? Plná palba 2,2 HDI BREAK Exclusive, Navi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.02.2006 00:54, RE: C5 = dobre auto
Petr napisał:
Bohužel prodávám C5, nemáš zájem? Plná palba 2,2 HDI BREAK Exclusive, Navi.
Jestli ta zpráva od Petra je pro mě, tak se omlouvám, že jsem na ni narazil až nyní. Tak ta koupě není nijak akutní, ale jak se říká, některé nabídky se neodmítají....Na vážně, jestli je to ještě aktuální, pošli něco víc informací na můj mail: premkovi@seznam.cz
Za to nic nedáš a já ti za to nic neslibuji...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 18:17, C5
Takže obecně o C5 a jejich závadách, protože v článku tam o nich nepadlo ani slovo.Co se týče benzinových motorů, tak nejlepší volbou je asi 2,0i 16V kod motoru EW10J4. Jeho výkon 135 koní už stačí i na C5. Ta má s ním průměrnou dynamiku, o žádný závodák se nejedná.U ní se objebují občas závady zapalovcích cívek, které jsou zde 4, jedna stojí cca 3500,- kč. a projeví se to velmi nepravidelným chodem se značnými vibracemi.Jinak obecně EW10 má bohužel méně kultivovaný volnoběh než starší XU10J4 známý z Xantie.Nejhorší motor je 2,0 16V HPi s přímým vstřikováním benzinu, který pracuje s vrstvenou směsí.Jeho spotřeba paliva by měla být dle výrobce tak o 1 až 2 litry nižší než u EW10, ale praxe je často jiná.Nehledě na to, že se motor díky nekvalitnímu českému benzinu dost zanáší karbonem, což může vést až k fatálním závadám.Při jízdě je absolutně nepružný a musí se hodně vytáčet.U nás se těchto motorů prodalo velmi malé množství, ale třeba na Slovensku byl mnohem úapěšnější. 3,0L V6 (ES9J4) je skvělý co se týče zátahu, zejména s manuálem, ale jeho spotřeba je ve městě klidně i 14l na 100km a servis je strašně drahý, naúř zadní díl výfuku stojí 33000,-kč a v druhovírobě neexistuje.Výměna rozvodů ve značkovém servisu stojí 25000,-kč a je nutná po 120000km, nebo 10 letech. občas zde také selhávají zapalovací cívky, dále má motor 2 termostaty apod.Lepší volbou jsou asi vznětové motory, jen je potřeba vybrat správný tím je asi 2,0 HDI, jelikož 2,2 sice jede, ale také mé filtr pevných částic, jehož výměna spolu s aditivem vyjde na 7500(repasovaný díl), jinak na 20000kč a u prvních C5 je nutná už po 80000km,což se ohlsí tím, že motor vůbec netáhne a svítí kontrolka diagnostiky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 13:31, RE: C5
Tomáš napisał:
Takže obecně o C5 a jejich závadách, protože v článku tam o nich nepadlo ani slovo.Co se týče benzinových motorů, tak nejlepší volbou je asi 2,0i 16V kod motoru EW10J4. Jeho výkon 135 koní už stačí i na C5. Ta má s ním průměrnou dynamiku, o žádný závodák se nejedná.U ní se objebují občas závady zapalovcích cívek, které jsou zde 4, jedna stojí cca 3500,- kč. a projeví se to velmi nepravidelným chodem se značnými vibracemi.Jinak obecně EW10 má bohužel méně kultivovaný volnoběh než starší XU10J4 z...
to Tomáš :
budu ti oponovat s tím FAPem (filtr pevných částic), nemá ho jen 2,2HDi, ale má ho i ten 2,0Hdi a posléze i nová 1,6HDi. Je to celkově rozšířený strašák. Mnoho lidí upouští od koupě, právě kvůli tomu filtru a dolévání aditiva (eolys). Není přesné, že motor se ohlásí a pak ti to nejede, motor při chybějícím aditivu, nahlásí chybu a hodí ho do nouzového režimu. Po opětovném dolití (cca do 2000kč na dalších 120000km) a vymazání chyby na diagnostice, je vše zase v pořádku. A co se týká FAP filtru, tak to je na dlouhou diskuzi - když si někdo nedá práci nad sehnáním potřebných informací a vyhodí v autorizovaným servise oněch 20000 kč, tak to je na něm. Něco kolem filtru si můžete přečíst třeba tady www.brnocar.cz/technika/fap.htm. A jak na FAP třeba tady www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=9016 .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.09.2008 16:40,
anonym napisał:
to Tomáš :
budu ti oponovat s tím FAPem (filtr pevných částic), nemá ho jen 2,2HDi, ale má ho i ten 2,0Hdi a posléze i nová 1,6HDi. Je to celkově rozšířený strašák. Mnoho lidí upouští od koupě, právě kvůli tomu filtru a dolévání aditiva (eolys). Není přesné, že motor se ohlásí a pak ti to nejede, motor při chybějícím aditivu, nahlásí chybu a hodí ho do nouzového režimu. Po opětovném dolití (cca do 2000kč na dalších 120000km) a vymazání chyby na diagnostice, je vše zase v pořádku. A co se týká FA...
Ahoj jaky je tvuj nazor na C5? BENZIN+LPG nebo koupi naftového motoru. zvažuji koupi vozu kolem roku2003 shaním co nejvíce info o tomto vozidle. jaké vyhody a neduhy počítat u C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 10:52, karoserie C5
Zdravím všechny.
měl bych dotaz na C5 první generace. Nevíte někdo, jestli má pozinkovanou karoserii? Pátral jsem na netu a nikde žádné info... Jinak máte někdo aktuální zkušenosti s tou 1. generací, motor 2.0HDi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.01.2011 08:50, C5 a LPG
Máte někdo zkušenosti s LPG u C5. Spotřeba , poruchovost atd. ?
reagować
aleszizu
ilość wystąpień1
data registracji09.08.2020
Niedziela 09.08.2020 07:07, Startování C5
Včera zniceho nic nešlo nastartovat auto, baterie v pořádku, museli mě odtahnout, netuším čím to může být.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.