anonym napisał:
Tak jsem si zkusil nakonfigurovat to 330i. Ano.platí se i za koberečky. Ale přesto- z těch dražších prvků výbavy vybírám-navigace,televize,kůže,vyhřívaný sedačky,Bi xenony,aut. klima,akt. tempomat,paket komfort.. A s tímto vším a pár drobnostma jsem se dostal na 1280000Kč. Takže fakt nevidím 3/4 mil rozdíl. To spíš vidím 1/2 mil rozdíl ted v zůstatkových cenách. Takže pokud měníte auto po třech letech,je vlastně to BMW o 200tis levnější. A argument-dražší servis? BMW dává 5 let servis zdarma.
Ka...
Cena to být může. Zapomněl jste na to, že před 3 roky bylo euro nějakých 30, či kolik. Tehdejší rozdíl byl výrazně větší. Na BMW mne nemusíte přemlouvat, jsou to výborná auta a po mém nedávném svezení v X6 jej považuji za jedno z nejlepších aut v kterém jsem jela a v zásadě není až tak drahé, respektive disponujete-li dostatkem peněz, je vlastně levné (to ten slabý dolar). Nicméně pohybujeme se v kategorii 500 t. až milion, kde je C5 docela zajímavá alternativa a v praxi jí lze srovnávat spíš s nejvyššími verzemi Octavie, pokud s BMW tak s jedničkovou řadou (ta je v česku ostatně také nedoceněná, myslím že je to jednoznačně zajímavější a lepší auto, než ona Octavia, verze 123d je skutečný skvost).