0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:18, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
BMW je motoricky skvělé ale to je tak vše. Máme M3 E46, 550i, X5 4.8.
Vše od nova. Spolehlivost je jakž takž,ale jsou to uskákané a celkem
rozvrzané popelnice. X6 tak možná prodlužuje sebevědomí pánum,kteří
mají určité části těla nevivinuté.
Lepší mít nevYvinutý péro než mozek. To aspon neni tak vidět.
Jestli je BMW rozvrzaná popelnice,tak proč jste si jich tolik kupovali?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:35, RE: Citroen C5
anonym napisał:
Takže Citroen C5 je nejdokonalejší vůz na zeměkouli. Je úplně jedno že díky prošpikovanosti elektrikou je brutálně poruchový, je jedno že jeho třílitrový motor (pokud tam je) nemá výrazný výkon zato má brutální spotřebu. Hlavně že znalec jako je slečna či paní Kylie( která umí dokonale česky, pracovala v německu, ale jméno má aglický) je spokojená. Sedla do něho ze závodních vozů.... z vozů Porsche... atd, ale přesto má C5 dokonalý sexy zvuk. Je jedno že svými 54 kg a 159 cm se ve voze téměř ztr...
Milý Petře (tykám ti neb dle stylu příspěvku budeš zřejmě mladý chlapec). Nejdokonalejší C5 tedy opravdu není, je to v česku trochu opomíjená alternativa v nových cenách od 500 t. (což je vlastně Octavia), v bazarových ještě výhodnější nákup. Nevím z čeho vycházíš ve svých hodnoceních, ale celkem seriozní německé statistiky řadí C5 i předchůdce Xantii (dle ročníku výroby) někam do průměru (někdy dokonce NADprůměru) a v oněch pro Audi domácích statistikách některé modely dopadly i hůře. Pokud jsi to něvěděl, tvá A5 (to není špatné auto, jaký máš motor?) je elektronikou "prošpikovaná" zhruba stejně. To jsou věci, že? Některá starší Audi mi se svým až před přední nápravdou položeným motorem a z toho pramenící nedotáčivostí nevyhovovala (úplně staré modely z 80. let patřily k prvním autům jimiž jsem jezdila a ty naopak zajímavé byly), současná A5 je něco jiného a R8 bych si klidně ihned koupila. Děkuji za označení "znalec", ale jen mám najeto o malinko víc než průměrný řidič a měla jsem možnost jezdit také trošičku více auty. Ano včetně Porsche a pár nepatrně dražších aut. A i když s tím máš evidentně vážný problém, jmenuji se opravdu Kylie a můžeme dál pokračovat německy, anglicky nebo francouzsky. Mimochodem Kylie není "anglický jméno" jak píšeš, původem je a nejrozšířenější je v Austrálii. Například v německém magazínu Auto moto sport mají pěkné přehledy vnitřních rozměrů aut, a když srovnali C5 s jinými vozy střední třídy (například s Passatem) dopadla velmi dobře (na šířku byla snad vůbec nejprostornější), díky velmi slušnému rozvoru i jinak dopadla slušně (ale třeba víš víš něco co my ostatní ne). Ano klidně napíšu, že ve vysokých otáčkách nad 5 t. má sexy zvuk, neb to tak je a budeš-li se obtěžovat, najdeš to i v mnoha jiných starších recenzích. Mám možnost srovnání a ani náznakem neříkám, že to je nejlepší motor, ale zvuk prostě MÁ nadprůměrný, ať se ti to líbí nebo ne. Dle neověřených informací stojí za jeho původem Maseratti, což by zvuku i ochotě jít do otáček odpovídalo. Broučku s vozy C5 mám najeto asi čtvrt milionu kilometrů, nejdříve s motorem 2.2 HDi, momentálně dalších pár s 3.0, což dohromady dává zhruba životnost auta (bez ohledu na značku je počítané maximu oněch cca 250 000 km). A ano po tolika kilometrech poznáš jak se auto chová ve všech situacích (víš kolik km najezdí redaktoři při testu, který pak hltáš ve svém automagazínu? V některých případech jen 1000km, najezdíš-li při testu více jak 3 t. km, zástupce značku už brblá..). Rok a půl starou A5 neprodávej, to by bylo hloupoučké, doporučuje Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:46, RE: Citroen C5
anonym napisał:
Milý Petře (tykám ti neb dle stylu příspěvku budeš zřejmě mladý chlapec). Nejdokonalejší C5 tedy opravdu není, je to v česku trochu opomíjená alternativa v nových cenách od 500 t. (což je vlastně Octavia), v bazarových ještě výhodnější nákup. Nevím z čeho vycházíš ve svých hodnoceních, ale celkem seriozní německé statistiky řadí C5 i předchůdce Xantii (dle ročníku výroby) někam do průměru (někdy dokonce NADprůměru) a v oněch pro Audi domácích statistikách některé modely dopadly i hůře. Pokud js...
Milá Kylie, nikdy jsem nedal na magazíny a podobné věci... dal jsem spíše na slova servismenů a to ne autorizovaných servismenů, ale těch obyčejných nezaujatých. Dle stylu příspěvku mi je 25 let. Jak tak vidím tak se ve vozech nevyznám tak jako Ty (Vy). Moje reakce byla mířená na vozy značky Citroen na základě diskuze kterou jsem si přečetl. Tento vůz jsem nikdy neměl, ale nikdy jsem na francouzká auta neslyšel nic moc pěkného. Jen se mi zdá že právě Tvé (Vaše) reakce jsou nekopromisní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:52, RE: Citroen C5
anonym napisał:
Takže Citroen C5 je nejdokonalejší vůz na zeměkouli. Je úplně jedno že díky prošpikovanosti elektrikou je brutálně poruchový, je jedno že jeho třílitrový motor (pokud tam je) nemá výrazný výkon zato má brutální spotřebu. Hlavně že znalec jako je slečna či paní Kylie( která umí dokonale česky, pracovala v německu, ale jméno má aglický) je spokojená. Sedla do něho ze závodních vozů.... z vozů Porsche... atd, ale přesto má C5 dokonalý sexy zvuk. Je jedno že svými 54 kg a 159 cm se ve voze téměř ztr...
Ale kdeže nejdokonalejší vůz na zemi (snad Bristol Fighter). Myslela jsem, že v "prošpikoanosti" elektrikou (asi jsi myslel elektronikou) jsou na tom auta stejné kategorie velmi podobně až stejně? Výkon 155 kW rozhodně výrazný není, ale důležitější je přenos výkonu na vozovku. A trakci má C5 velmi slušnou. To mi připomíná testík (snad v Auto Tipu?) kde auto s největším papírovým výkonem (Volvo) skončilo mezi srovnávanými až poslední. Obzvláště vtipnou poznámku (pokud tam je) snad ani nekomentovat. Spotřeb a není skvělá, což v testu zmiňuji, nicméně dlouhodobý průměr 10.9 l při občasném důkladnějším využití potenciálu motoru nevidím tragicky. Na mnohasetkilometrové trase (ne po německých dálnicích) při trvale zapnuté klimatizaci a vícemně trvale hrajícím 240W hifi mívám průměr od 8.9 do 9.7l. Není to skvělé, na šestiválcový třílitr s automatem to není katastrofa. Spotřeba je výrazně vyšší ve městě, nebo ve vysokých rychlostech tak nad 180 km/h, v rychlostech okolo 220 a výš na průměrnou spotřebu raději nekoukat. Se závodními vozy zkušenosti nemám (jakpak jste na to přišel?) s Ferrari a Porsche ano. Ano třeba v těch 220 km/h je mi zvukově příjemněji v třílitrové C5. A až budete mít stejnou zkušenost, pravděpodobně mi dáte za pravdu. Jakmile se totiž nabažíte oné sportovní dravosti (nic proti ní) raději budete poslouchat hudbu, což v C5 s vrstvenými skly i v naddvěstěkilometrových rychlostech na rozdíl od sportovních vozů lze. Pro mladého muže zřejmě nuda, já již dávám přednost vozu, který jede stejně klidně až nezáživně (tak trochu sám) ve 120 i 220 km/h.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:59, RE: Citroen C5
anonym napisał:
Milá Kylie, nikdy jsem nedal na magazíny a podobné věci... dal jsem spíše na slova servismenů a to ne autorizovaných servismenů, ale těch obyčejných nezaujatých. Dle stylu příspěvku mi je 25 let. Jak tak vidím tak se ve vozech nevyznám tak jako Ty (Vy). Moje reakce byla mířená na vozy značky Citroen na základě diskuze kterou jsem si přečetl. Tento vůz jsem nikdy neměl, ale nikdy jsem na francouzká auta neslyšel nic moc pěkného. Jen se mi zdá že právě Tvé (Vaše) reakce jsou nekopromisní.
Milý Petře! Jsi to ty? Nedat na magazíny je částečně správně, ale na britské Evo a částečně a hlavně dříve Autocar (mladý Chris Harris psával skvěle) nedám dopustit, stejně tak jako na německá měření. To jsou fakta s kterými se dá pracovat. Myslím, že servisáci v česku mají spíš omezenější zkušenosti, do rukou dostanou hlavně starší modely. Na základě zkušeností si dovolím tvrdit, že podle značky (byť sebevěhlasnější) vozy hodnotit nelze. Někdy vás doslova šokuje i malý motůrek korejského výrobce a někdy zklame auto třídy top class. Nechtěla jsem nikoho urážet, nekompromisní asi opravdu jsem, některé věci v diskuzi mne poněkud zarazily (a to jsem zkušenějšími byla ujištěna, že tahle patří k těm ruzumnějším). Zdraví Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:01, RE: Proč 3,0 V6
anonym napisał:
Já jsem Luboš... těší mě
Zapomněl jste na ta svá auta. A taky mne těší Luboši. Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:23, RE: zhnusený čtenář
David V napisał:
To je pravda. Motor je srdce auta, je to to nejdůležitější (samože brzdy jsou ještě nad motorem). Podvozek je potom podle toho, co jak komu vyhovuje. Tvrdý podvozek na naše silnice mi otravuje život, ale žvejkačka zase není pohodlná do zatáček. Kompromis se hledá obtížně.
Auta z produkce jižnějších národů ve mně budí nedůvěru, ale není to z mých zkušeností, ale ze zkušeností z rodiny a od kamarádů. Člověk se chce vyvarovat předsudků a věřit tomu, že je to u těchto aut pouze zanedbanou údržbou. O...
Asi jsem to v testu moc nezmínila, aktivní hydraulika (dávají jí do těch nejvyšších modelů 2.2, 3.0 u nové verze i 2.7) tak trochu zvládá všechno dohromady. Možná bych někde ještě našla dobře napsaný článek (myslím že v Automobilu) co veze Activa umí. Není to zázračný podvozek, ale nadprůměrný ano, "přizpůsobuje se" vysokým rychlostem, nečekaným odskokům zádě, zatáčkám a vy jako řidič o tom jakoby ani nevíte. Asi jako ESP. Vlastně si to v lepším případě uvědomíte až poté, co je situace vyřešena. Jako mladší jsem samozřejmě také preferovala jiná auta, dnes už vím že třílitrem a automatem do cíle dojedu stejně rychle jako s vysokootáčkových hot hatchem, jen méně unavena. Na české silnice se kompromis najít nedá, jsou snad nejhorší na světě a to srovnávám i silnice v Tunisu apod. Na české silnice snad Hummer.
Mám v rodině fanouška na italská auta, a i když mou důvěru také moc nebudí, něco do sebe Alfy i Lancie mají a některé modely Maseratti (Quattroporte 3.2 V6 Turbo) byly doslova srdeční záležitost (ano známý ho měl a poruchovost a cenu náhradních dílů nediskutujme, přesto to auto mělo něco do sebe (ve čtyřdvéřové limuzíně objet předjet 911 a zmizet v dáli je fakt sexy).
Ohledně poruchovosti (nejen) jsou mezi lidmi zažitá neuvěřitelná klišé. Dnes už jsou bez problémů dostupné informace (ať německé či jiné mezinárodní) o poruchovosti a těmi bych se řídila. Jsou tam někdy i docela zajímavé rozdíly mezi ročníky výroby. A krom stálic jako je 911 se to docela hýbe, i dříve spolehlivostí vyhlášená Toyota má v posledních letech docela problémy, některé výsledky docela překvapí. Zrovna C5 se pohybuje někdy v nad- někdy v podprůměru, v praxi průměr. Zkušený servisák vám (bez ohledu na značku) prozradí, že obrovský vliv má jestli máte auto z pondělní první várky či páteční poslední apod. Je to trochu i náhoda na kus, u jetého vozu má obrovský vliv co s ním předchozí majitel dělal jak se staral, jak si ho zajel (což bohužel asi poznat nejde). Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:35, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym napisał:
Nikdo nepsatl že to zvládne bez problémů
Bez problému to fakt nebude. Musel by se hodně brutálně upravit motor, zásadně aerodinamika (vztlak na zadní nápravě, pneumatiky - minimálně s indexem do 270 km/h, Octavia na rychlosti nad 250 fakt konkstruovaná není) a brzdy (brzdit sériovkama z 250 by byla taky pěkná blbost. Ty úpravy by dohromady stály tolik, že to prostě nestojí zato, je to prostě blbost! Proč si rovnou nekoupit nějaké auto na takové rychlosti stavěné, jen blázen by liftback nižší střední třídy předělával na sporťák.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:36, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Přečtěte si rekce a pak se ptejte
To bylo opět velmi nekonkrétní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:40, Identita
Asi se pustím na hodně tenký led ( a samozřejmě to nemůžu dokázat-je to jen pocit),ale myslím,že Kylie je vymyšlená identita redaktorů Tipcarsu.
A musím říct,že moc dobře. Rozvířila tu velkou diskuzi a možná, protože je žena, docela i slušnou bez nadávek a urážek. (jak tu bývá velice často.)
Úspěch je to skvělý. Kdy naposledy tady bylo víc jak 230 příspěvků do diskuze. A to se jedná o obyčejný Citroen. Navíc ve velice málo prodávané verzi.
TOM
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:42, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
BMW je motoricky skvělé ale to je tak vše. Máme M3 E46, 550i, X5 4.8.
Vše od nova. Spolehlivost je jakž takž,ale jsou to uskákané a celkem
rozvrzané popelnice. X6 tak možná prodlužuje sebevědomí pánum,kteří
mají určité části těla nevivinuté.
Jakožto antivyvinutá holčička tvrdím že X6 sebevědomí prodlužuje (zvětšuju) hlavně fantastickým podvozkem a velmi povedeným motorem (verze 35d). Myslím že jízdní vlastnosti jsou ještě výrazně opravdu výrazně lepší než u vůbec ne špatné X5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:49, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym napisał:
Bez problému to fakt nebude. Musel by se hodně brutálně upravit motor, zásadně aerodinamika (vztlak na zadní nápravě, pneumatiky - minimálně s indexem do 270 km/h, Octavia na rychlosti nad 250 fakt konkstruovaná není) a brzdy (brzdit sériovkama z 250 by byla taky pěkná blbost. Ty úpravy by dohromady stály tolik, že to prostě nestojí zato, je to prostě blbost! Proč si rovnou nekoupit nějaké auto na takové rychlosti stavěné, jen blázen by liftback nižší střední třídy předělával na sporťák.
Já jsem nikdy žádné auto nechtěl předělat, já Ti jen říkám že takhle Octavie jede 250 km/h to je vše a mysli si co chceš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:53, RE: Plave v zatáčkách?
David V napisał:
Původní 2-litrový motor DOHC od Opelu, který se montoval např do Kadetta GSI měl výkon 110 kW nesl označení C20XE. Řekl bych, že v té době patřil mez nejvýkonnější a v kombinaci s lehkým Kadettem, bylo toto auto velmi svižné. Později motor lehce přepracovali a snížili mu výkon na oněch 100 kW a začali mu říkat ECOTEC, jako byla jejich celá řada 16V benzínových motorů od roku 1995. Co se týká Opelovských motorů z 90-tých let, tak to byly spíše vytrvalostní běžci než sprinteři, nicméně tento 2-lit...
Tehdy jsem V6 ani nehledala, jen zmiňuji z tehdejší ofic. nabídky to s nejvyšším výkonem. V roce 97 jsme hledala (nové) kupé, trochu či více hot hatch, s cca dvoulitrovým vysokootáčkovým motorem. Prošla si pár testů (v německu, něco britského) a Xsara VTS s Bilstein tlumiči a motorem 120 kW (se sportovním filtrem a výfukem) 124 kW byla mou volbou. Ani Honda ani Alfa 145 (Alfa GTV ano, ale ta byla o 20 000 DM dražší, takže taky ne), ani Golf GTi, ani nic od Opelu ji nekonkurovalo, a i když tím lze argumentovat jen částečně, dominance Xsary WRC v následujících letech něco naznačuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:54, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym napisał:
Já jsem nikdy žádné auto nechtěl předělat, já Ti jen říkám že takhle Octavie jede 250 km/h to je vše a mysli si co chceš.
Jo, po větru a z kopce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:57, RE: Žena
anonym napisał:
mam teď na moji C5 najeto 330tis km a koule mám původní. S tím Rollsem má pravdu, fakt je tam systém citroen.
Můžu potvrdit, že servisní knížkou plánovaných 240 000 km podvozek zvládá těžce v klidu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:01, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym napisał:
Jo, po větru a z kopce...
Spíš ze skály! Přes 250 nejede ani v Audině TT! Nemáš tam ty motory dva? To by pak možná šlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:07, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Jezdím většinou sám, tankuji 98 Natural, pneu huštěné plynem, chip od bitpoweru, ale teď nevím na kolik ji zvedli, původně měla 132 kW. Zadní spojler ze střechy, zadní spojler z kapoty, Remus výfuk, 17 kola alu Borbet. Sport. podvozek. Myslím že by to zvládla i se seriová RS. Když jsem měl 1.8 T 110 kW, tak zvládla 240 km/h. Proč by seriovka RS nezvládla 250?
Jasně, a hlavně černý fólie, ty přidaj min. 20 koní, co? Bože, lidská blblost je fakt neomezená!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:09, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Jezdím většinou sám, tankuji 98 Natural, pneu huštěné plynem, chip od bitpoweru, ale teď nevím na kolik ji zvedli, původně měla 132 kW. Zadní spojler ze střechy, zadní spojler z kapoty, Remus výfuk, 17 kola alu Borbet. Sport. podvozek. Myslím že by to zvládla i se seriová RS. Když jsem měl 1.8 T 110 kW, tak zvládla 240 km/h. Proč by seriovka RS nezvládla 250?
Protože s rychlostmi přes 250 mají co dělat i sportovní auta s velkýmoobjemovými šestiválci jako je Nissan 350 Z, BMW nebo Porsche 2.7. Kdyby to tak bylo, tak by si fakt předjel a s přehledem zmizel za obzorem i 12tiválcovýmu Rollsu a i majitelé Maseratti a podobných vozů by se museli docela snažit aby ujeli rodinému liftbacku. Na jakých pneumatikách tyhle rekordy trháš? A kde? Pár minut jet 250kou to chce hodně hodně dlouhou abolutně rovnou dálnici a ty nejsou ani v německu. Já znám jedinou kde to pár minut lze. Tekže kde ujížděl BMW a Rollsům tvůj rodinný vůz nižší střední třídy? Na které dálnici?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:11, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
přestanu ji sem motat až první první reakce na recenzi frantíka nebudou rejpat do koncernu.
Automobilových koncernů je na světě docela dost, nezasekl ty ses furt dokola furt dokola furt dokola u toho jedinýho?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:12, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Tehdy jsem V6 ani nehledala, jen zmiňuji z tehdejší ofic. nabídky to s nejvyšším výkonem. V roce 97 jsme hledala (nové) kupé, trochu či více hot hatch, s cca dvoulitrovým vysokootáčkovým motorem. Prošla si pár testů (v německu, něco britského) a Xsara VTS s Bilstein tlumiči a motorem 120 kW (se sportovním filtrem a výfukem) 124 kW byla mou volbou. Ani Honda ani Alfa 145 (Alfa GTV ano, ale ta byla o 20 000 DM dražší, takže taky ne), ani Golf GTi, ani nic od Opelu ji nekonkurovalo, a i když tím lz...
A proč ne nějaké turbo? Už i tenkrát jich bylo dost.Kvůli spolehlivosti?
Ale když už jste v roce 2001 kupovala citroen C5 tak to by to turbo vydrželo ne? Dyt by bylo skoro po celou dobu v záruce.
A Opel v té době nabízel Calibru Turbo - 150 kW,šestikvalt, 4 x 4
Pravda,ceníková cena byla asi 980tis,ale právě proto,že skoro končila,asi se dala koupit za mín (nevím,nekupoval jsem ji tenkrát).
A ikdyž skoro končila,nemluvil bych o ní jako o zastaralé.Designem rozhodně ne a jízdní vlastnosti v tý verzi 4 x 4 měla taky ještě pořád super.
A samozřejmě plno jiných- třeba Toyota Celica GT-four - 178 kW - to bych bral jako auta na vyřádění se....
reagować
  1 ... 11 12 13 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.