0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 15:25, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Máš pravdu, ale já chtěl auto s nízkým povinným ručením a to je do 1.8 ještě přijatelné, nedovedu si představit tu pálku za třílitr a navíc já dlouhé trasy moc nejezdím. Většinou 20- 80 km takže mi Octavia stačí.
Není to až takový rozdíl, podle pojišťovny a bonusu je to zhruba dvoujnásobek. V praxi řekněme o 4000 ročně víc, což možná za ten šestiválec stojí, nebo to je alespoň akceptovatelné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 15:35, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
omluva .. BMW5 530D a 535D .. Trojka je ale taky fajnová, pro mě však už hodně malá ..
Nebylo to myšleno až jako útok. Spíš popíchnutí do masy, jež Passat stále považuje za etalon, naprostého premianta apod.Popravdě řečeno v pořádném srovnání by mělo být vše od Alfy 159 přes Mondeo po Volvo 60, PAK by to byl pořádný test. Tohle bylo jen upozornění na klady cenově dostupného vozu, který v praxi je plnohodnotným konkurentem třeba onoho Passatu při výrazně lepšíc bazarových cenách. 535d je výborné auto, 335i Coupe s novým sedmistupňovým automatem je můj tajný favorit, ale vzhledem k tomu že dávám přednost novým autům (vím cenově nevýhodné, ale pro ženu ...) pro mne bohužel cenově trochu nad limit. Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 15:40, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
No já byl vždy zapálený do bavoráků. Takže tenkrát 325i - E36 (nové jsem to nekupoval, ne to ne). Pak 740i-to si člověk opravdu užije příděl síly,no a ted X5. hold už tak rychle nejezdím.... )
Ja preferuji nová auta, což mne bohužel diskvalifikuje od aut této kategorie, nicméně kolega z Mnichova si minulý měsíc koupil X6 a jeho jízdní schopnosti a vlastnosti mohu popsat jako fenomenální. Loni jsem měla možnost opakovaně jezdit Porsche Cayenne S a můj výběr by trval tak půl vteřiny pro X6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 15:45, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
HAHA tak tomu se můžu leda vysmát Xsara VTS nejrychlejší 2ltr na planetě v roce 97? No tak to asi nepotkal v tý době můj ubohý Opel kadett 2.0 Gsi 16V verze pro itálii cca 180PS, můžu potvrdit,že by mě leda mohl koukat na zadek (navíc ověřených 248km/h) a kamarád v té době Opel calibra 2.0 Turbo-téměř nové auto,6ti kvalt,tak o tom už radši nemluvím, další kámoš Peugeot 205 1,9.16V GTi, VTS není špatné auto,ale rozhodně najde pokořitele!!
Opel jsme probrali a ještě k tomu Peugeotu. Peugeot a Citroen od poliviny sedmdesátých let jedna firma jsou. Tak jako třeba Seat a Škoda. Takže stejné mechaniky, stejné motory používají. Mnou zmiňovaný dvoulitr je evolucí (nástupcem) oné postarší ... Zdraví Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 15:57, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Německá dálnice. Na tachometru 265 km/h, navigace 252 km/h, držel jsem ji pár minut.
S jednaosmičkou v Octavii? Vskutku pozoruhodné. KDE na KTERÉ německé dálnici? Jet pár minut více jak 250 km/h je i v německu VELKÝ problém, proto se ptám kde. Znám pár míst kde to jde a velmi ráda poznám další. A jsem překvapena, neb nejen já, ale i kolegové z oboru s výrazně lepšími vozy s podstatně silnějšími motory s tím mají problém. Asi si to neuvědomuješ, ale buď bajkaříš, nebo jsi velmi nadprůměrný řidič. V této rychlosti už závisí na detailech jak máš nafouknuté pneu (vzduchem nebo plynem), co máš natankováno, sám či se spolujezdcem apod. Máš na autě nějaké aerodynamické úpravy, jaké úpravy máš na motoru? Filtr sání? Výfuk? Povídej, přeháněj (tedy nepřeháněj, popravdě). Sériová RS to nezvládne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:02, RE: Žena
anonym napisał:
Mě spíš zaráží že měla psát recenzi na 3 litr benzin a zatím jsem se jen dozvěděl jak je pohldná všeobecně C 5 a navíc v naftě.Jinak nic.Recenze o ničem !!!
O třílitru se zmiňuji zde v diskusi, jde o klasickou V6 s jejíž konstrukcí vypomáhalo (prý) Maserati (v sedmdesátých letech Citroenu patřilo, model Citroen SM s osmiválcem od Maserati byla a vlastně je docela "bomba").
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:05, RE: Proč 3,0 V6
anonym napisał:
Tak tady vidíme uchylitu na Citroeny. Fůůůůůůůůůůůůůůůůj
No měla jsme pár Hond, Subaru atd. S jakými modely od Citroenu máte zkušenosti vy, že tak fůůůůůjujete? Jaká byla vaše poslední auta? Jmenuji se Kylie, a vy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:10, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Tak mě poslouchej ty teoretiku, měl jsem kdysi Octavii 1.8 Turbo 150 koní, která dosahovala rychlosti 240 km/h podle navigace. Teď mám 1.8 Turbo RS 132 kW a ta dokáže jet podle navigace 250 km/h. Tak tady přestaň spekulovat.
Tak tohle neumí ani u BMW. A i Porsche Boxster se šestiválcem 2.7 při rychlostech nad 250 km/h musí sahnout docela hluboko do rezerv. Možná je Octavia opravdu nejlepší na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:20, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
BMW 123D je opravdu povedený kousek, to máte pravdu. Slavné TDI v Octavii není nic moc, ale 1.8 T 132 kW co mám doma už docela jede.
132 kW v Octavii není špatných, přesto si myslím, že jedničkové BMW je dál. Ať verze 123d, nebo benzín 135i. O deset centimetrů delší rozvor také není k zahození, pohon zadních kol (žádné 2 v 1, zadní náprava pohání, přední velmi přesně určuje kam auto pojede - náročnější, dražší, ale jednoznačně lepší konstrukce) prostě jednička je celkovou konstrukcí nesrovnagtelně lepší sportovní auto než Octavia (která byla v první řadě konstruována a zamýšlena, jako levné rodinné auto s obrovitánským kufrem).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:27, RE: Nevím jak jste přišli na to, že je C5 prostorný
anonym napisał:
Je to prostě hnusná kráva, a hnusně velká ještě ke všemu... na parkování jak dělaná.... NEBRAT
Na parkování má přední i zadní parkovací senzory, takže parkování docela pohoda. Velká je asi jako všechna auta střední třídy, jestli se zrovna jmenují Mondeo, C5 či Accord je nepodstatné. Takže komentář HNUSNÁ KRÁVA HNUSNĚ VELKÁ nám asi spíš něco prozradí o pisateli. To dovolená nevyřeší, tady se na místě zdá konzultace s lékařem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:30, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
No jám mám C5. Keď som ju kupoval, tak v mojich očiach to bolo najškaredšie auto vo svojej triede. Napriek tomu som ju kúpil. Obišiel som Mercedes (C), Audi ( A4), Opel (Vectra), BMW ( 3 ) . . . všetky boli krajšie, ale to je tak asi všetko. Auto o dve triedy nižšie (tým nemyslím obsah kufra) teda Octaviu som ani do širšieho výberu nezahrnul. Poznám, máme v práci. Ťažko ti je vysvetľovať prečo je to tak, keď najlepšie auto aké ty poznáš, je Octavia. Napr. jedna z najmenšiích maličkostí - druhá...
O dve tridy niz, tak nevim, ze by Octa patrila mezi mini auta?!
S tim cestovanim, mozna te to jeste nenapadlo, ale kolegovi se treba nechce ridit na te sluzebni ceste :o) A prosim jeste nejake bajky, je jich tady dneska nejak malo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:31, RE: škoda
mikes napisał:
No, tipuju ze si ho kupoval proto, ze na nej kdysi nasel nejakou oslavnou recenzi ze nic na svete lepsiho neni.
...a nevyzkoušel, neporovnal, jen vysolil 6-7 set tisíc a teď vychvaluje Octavii? No nevim, spíš kecá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:38, RE: zhnusený čtenář
anonym napisał:
Škoda Auto Edition 08....
To se dalo cekat, tak prosim uvedeneho pisatele hezky vypsat casove obdobi po ktere Skoda poskytuje slevu a v jake vysi a kdy a jakou poskytuje slevu Citroen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:42, RE: to je nadšení
Ráďa napisał:
X6 jsem nejel a ani mě moc neláká, ale s 645i jo a dobrý ...Nešlo o přímé porovnání 5er a C5. Myslel jsem to tak, že z jakéhokoli nového a lepšího vozu budete vždy nadšená. Prostě po Xaře to máte skok, tak se to líbit musí děj se co děj. Chce to prostě projet víc ekvivalentních konkurentů a pak ta chvála vyzní lépe, to je vše. A Tractor Diesel Injection od VW jsem nikdy neprosazoval, na to velký pozor. Já jsem, ten kdo na VW dělá vtípky. Však já proti C5 nic nemám, nopak. Děda, dokud ž...
Velmi děkuji! A to jste mých blond 159 cm a 54 kg ještě neviděl naživo. 645 určitě ano, ale jako finální řešení bych viděla verzi od Alpine s jejich geniálním patentovaným kompresorem. Zdraví Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 16:59, RE: Poděkování paní Kilie
anonym napisał:
Rád bych poděkoval paní Kilie, bylo velmi příjemné, přečíst si recenzi, jež byla výjimečně psaná stylisticky na úrovni, kultivovaným jazykem a navíc vypovídá o velmi emotivním vztahu pisatelky k autům. Zároveň se projevuje i znalostmi technické problematiky, které jsou na ženu (snad se paní neurazí) až nezvykle fundované (pokud zrovna nedisponuje vzděláním v oboru).
Jen bych rád ještě vzkázal těm, kteří rádi prezentují téma "úspěchy Škodovky": je třeba si uvědomit, že v zahraničí se prodává za ...
Mozna by jsi mohl vysvetlit proc si drzi Oktavky jako ojetiny i v zahranici vysokou cenu, je to kvuli ceskemu malomestackemu spotrebiteli? :o) Ty vase hystericke reakce tykajici se Skody me jsou fakt zahadou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 17:05, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Mohu odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport. Ale třeba tomu rozumíte lépe. Ostatně pokud vpomínáte (nebo si najdete) Xsara tehdy roky vládla světové rallye, ostatně Seb Loeb jezdí s Citroeny dodnes.
Milá paní,rallyové auto nemá nic společného s vozidlem seriovým!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 17:08, RE: Poděkování paní Kilie
mikes napisał:
Mozna by jsi mohl vysvetlit proc si drzi Oktavky jako ojetiny i v zahranici vysokou cenu, je to kvuli ceskemu malomestackemu spotrebiteli? :o) Ty vase hystericke reakce tykajici se Skody me jsou fakt zahadou.
Octavia je konstrukčně levnější na trochu méně náročného zákazníka zaměřený Golf, respektive spíš alternativa v mexiku vyráběné Bory. Byla je a bude jak nová tak starší v bazaru vždy levnější než Golf. Konstrukčně shodný seat je laděn spíš sportovně Octavia jako rodiné auto, ale tento článek byl o autě (autech) o třídu větších, tedy C5 či Passat. To že je Octavia v česku dražší, než jinde na světě je možná smutný, ale FAKT. V zemi svého majitele, tedy v německu je brána jako slušná, nicméně LEVNĚJŠÍ alternativa, soupeř např. jihokorejských značek (když jsme u toho v NĚMECKÉM testu Kia Ceed porazila tamního premianta Golf!!!!). A Octavia v německu opravdu není řazena před, či nad Golf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 18:21, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Milá paní,rallyové auto nemá nic společného s vozidlem seriovým!
Myslela jsem, že ve stanovách WRC je, že naopak MUSÍ mít něco společného. Ale samozřejmě vím, že mezi nimi JE obrovský rozdíl. Možná ne podle diskutujících na webu v česku v roce 2008, ale podle tehdejších britských a německých automagazínů to zajímavé auto s výrazně nadprůměrným motorem bylo. A ani po letech si nemyslím, že by ty testy a hodnocení byly zcela mimo a současní diskutující naprosto in.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 18:40, RE: škoda
anonym napisał:
Líbí se mi jak někteří nemůžou překousnout úspěchy Škoda auto. Osobně mám Mazdu 6/2.0i,protože se mi u tohohle auta líbí jak interiér,tak exteriér. Ale kecy typu podprůměrná......nenech se vysmát.Např. ted v testu Superb II,VW Passat, Audi A4.Se stejným motorem 1,8TSI/118kw s přehledem vyhrál Superb.Škoda sbírá ceny kde to jde,ale většina národa nemůže skousnout že už to není lidovka,ale že se vyšvihla. Zároveň mě se*e jak někdo může urážet majitele nové fabky za to že si ji dovolil koupit,co se...
Ano ten test znám. Vtip je v tom že, jak jistě víte jsou to všechno auta jednoho výrobce. A ten rozhodl nastavit cenu podle image, takže Superb je nejlevnější. Pokud bude chtít, v příští generaci to posune .. kam on bude chtít (lepší výbavou, trochu lepším tím či oním, změní cenovou politiku). Základní technika je stejná, když výrobce (koncern VW) rozhodne, rozdíl mezi Škodou Superb a Audi A4 se třeba klidně zdvojnásobí. Tady v česku s tím neuděláme vůbec nic, neb škodovka už hodně dávno (od té doby co to není nekonkurenceschopná srágora prodávaná za těžce dumpingové ceny) NENÍ české auto. Jen se tu montuje, stejně jako v Kolíně ... a na Moravě Hyuinda a na Slovensku ... a v Maďarsku ... Takže ta "národní hrdost" na škodovku je docela komická, nebo spíš tragikomická.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2008 18:47, Octavia nejrychlejší na světě
anonym napisał:
Tak mě poslouchej ty teoretiku, měl jsem kdysi Octavii 1.8 Turbo 150 koní, která dosahovala rychlosti 240 km/h podle navigace. Teď mám 1.8 Turbo RS 132 kW a ta dokáže jet podle navigace 250 km/h. Tak tady přestaň spekulovat.
Skvělé! Octavia dokonce dokáže porušovat fyzikální zákony! Pokud 1.8čka v levné limuzíně nižší střední třídy zvládne bez problémů 250 km/h, zapomeňme na všechna předražená BMW, Porsche a šesti-, osmi-, nebo dokonce 12tiválce. Takhle neumí frčet ani Rolls Royce s gigantickým 6 a 3/4 litrovým dvanáctiválcem. Jo Oktávka se čtyřválečkem 1.8 to je jiná liga.
reagować
  1 ... 9 10 11 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.