0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen C5 2.7HDi r.v. 2009 vs 3.0 V6 Biturbo HDi r.v. 2010

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.10.2013 19:26, Citroen C5 2.7HDi r.v. 2009 vs 3.0 V6 Biturbo HDi r.v. 2010
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na tyhle motorizace. Moc se o ní nepíše a 3.0 V6 HDi Biturbo ani snad není pro ČR trh.
Jestli máte nějakou zkušenost co se týče motorů, servisu a nějaké specifikace. Jeho nedostatky ale i klady. Velice děkuji při pomoci výběru motorizace.
reagować
Mikimiki
ilość wystąpień1
data registracji25.10.2013
Piątek 25.10.2013 16:22, Koupit Mondeo, Citroen 5 nebo Oktavii?
Tak čtu ty příspěvky.Jezdil jsem jak s Mondeem, Oktavií, mšl jsem je služební ale i Citroeny C, který vlastním již třetí v řadě za sebou. Měl jsem od roku 2002 Citroen C5 , 2.0 HDI automat. S tímto vozem jsem najezdil bez problémů a jen s běžnou předepsanou údržbou, vždy ve značkovém servisu přes 315 000 km.A ještě jej prodal bez obav příbuzným a ještě s ním jezdí. Tehdy super auto.Když vyšla nová v roce 2008. Stonal jsem po tomto krásném autě a koupil si zase 2,0 HDI opět automat v plné výbavě. Auto na první pohled super, natáčecí bixeony,navigace,hlasové ovládání atd. Postupně jsem ale ochladl. Přišel na to, že prostor uvnitř je dost stísněný, navigace zastaralá, použité uvnitř na přihrádky použité levné a chatrné plasty, skříňka spolujezdce není uzamykatelná. Prostě trochu zklamání. Spotřeba asi stejná, od 5,5 do 7 l/100km. Další rozčarování, proč osazeno zbytečně pneu 225/55/17. Alespoň na zimu šlo osadit kola a ráfky 225/60/16.
Bohužel po roce jsem se musel s vozem rozloučit po nehodě a koupil, opět Citroen C5, ale tentokrát 2,2 HDI 125kW s dvojitým biturbem. Bohužel, další rozčarování. Motoricky výborné, velmi rychlé a živé auto, které prožene v pohodě BMV i AUDI či Mercedes. Oktávii ukáže jen záda. Ale k čemu to vše je, když a pozor na to, zimní kola, která jsem měl na ráfcích osazené nešly nasadit, protože tento vůz má větší brzdové třmeny a jdou tam jen originál disky 7J/17 čily pneu jen 225/55/17. Zbytečně dražší gumy a disky.
Dále, než si koupíte velmi pohodlný luxusně vybavený vůz pozastavte se nad cenou dílů. Super vybavený vůz i při menším ťukanci je škoda hned na hranici 200 000 a výš. Mám tu zkušenost již 2x. U obou vozů. Tak hodně štěstí při výběru.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.