0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 09:18, proste francuz
Francuzi kedysi vedeli robit dobre auta (napr Peugeot 405), avsak to uz je minulostou. Ja osobne bych to nekupil ani keby ma mucili...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 09:22, servis
Na Slovensku sa v servisoch treba držať zásady a to " Čo si neurobíš sám, to bude urobené na hovno"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 09:57, RE: servis
Kolega zo Slovenska napisał:
Na Slovensku sa v servisoch treba držať zásady a to " Čo si neurobíš sám, to bude urobené na hovno"
Nebuď smutný, přesně tak je to i nás
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 11:05, RE: servis
Kolega zo Slovenska napisał:
Na Slovensku sa v servisoch treba držať zásady a to " Čo si neurobíš sám, to bude urobené na hovno"
to je pravda, isiel som do servisu na pretesnenie chladiacej sustavy, ponevadz sa mi stracala kvapalina a pod autom sa robily mlacky. Tam ma odpisali s tym, ze to jakoze skusali a ziaden problem nezaznamenali, ze to netecie a ja som proste kokot. Reku fajn, siel som domov aj s autom, skusam - hadice na spojoch su znova mokre - tak som si vymenil tesniace manzety sam , nepristupne som dal spravit znamemu co ma v garazi montaznu jamu a odvtedy to netecie....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 23:05, RE: servis
bubu napisał:
to je pravda, isiel som do servisu na pretesnenie chladiacej sustavy, ponevadz sa mi stracala kvapalina a pod autom sa robily mlacky. Tam ma odpisali s tym, ze to jakoze skusali a ziaden problem nezaznamenali, ze to netecie a ja som proste kokot. Reku fajn, siel som domov aj s autom, skusam - hadice na spojoch su znova mokre - tak som si vymenil tesniace manzety sam , nepristupne som dal spravit znamemu co ma v garazi montaznu jamu a odvtedy to netecie....
No, pokial tam nad nimi v servise clovek nestoji tak s tebou dobre vydr... Clovek si potom pripada jak dozorca, ale je to vlastne ich pricinenim...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 08:14, Není servis jako servis
Carlo napisał:
No, pokial tam nad nimi v servise clovek nestoji tak s tebou dobre vydr... Clovek si potom pripada jak dozorca, ale je to vlastne ich pricinenim...
Rozhodl jsem se být konkrétní: výměna levého předního ložiska na Oktávii v AAA Zlín trvala 4 h, později jsem měnil pravé ložisko u "soukromníka" v garáži a včetně vylisování mu montáž trvala 45 minut. Celou dobu jsem se na něj díval, mezitím si ještě uvařil kafe a klábosil se mnou.Ty 4 hodiny v AAA nemohl pochopit!!! Hlavně že mají "perfektní" technické zázemí. Podobné zkušenosti se mi dostalo po přechodu ze značkového servisu ŠKODA, do "obyčejného" servisu (po uplynutí záruky), kde opravili zcela bez problémů "neopravitelné drobnosti" a za podstatně menší peníz. Vždy jsem zastával názor, že raději zaplatím kvalitnímu a značkovému servisu, ale po té zmiňované příhodě s ložiskem o tom tak přesvědčený nejsem, a tohoto chlapíka si udělám asi "rodinného" mechanika.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 10:26, Trochu nechápu
Tak po přečtení recenze se nemůžu zbavit dojmu, že si majitel stěžuje na dost nekvalitní křáp a já furt řešit tyhle trable, tak by mě asi trefilo. Ve finále na otázku, zda by si to koupil znova odpoví "asi ano". Celkem dobrej masochismus :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 14:12, RE: Není servis jako servis
Ryšár napisał:
Rozhodl jsem se být konkrétní: výměna levého předního ložiska na Oktávii v AAA Zlín trvala 4 h, později jsem měnil pravé ložisko u "soukromníka" v garáži a včetně vylisování mu montáž trvala 45 minut. Celou dobu jsem se na něj díval, mezitím si ještě uvařil kafe a klábosil se mnou.Ty 4 hodiny v AAA nemohl pochopit!!! Hlavně že mají "perfektní" technické zázemí. Podobné zkušenosti se mi dostalo po přechodu ze značkového servisu ŠKODA, do "obyčejného" servisu (po uplynutí záruky), kde opravili zce...
Bohužel je to tak, že pokud člověk najde kvalitní neznačkový servis, už nikdy do značkového nezajede ... někdy je ale problém najít toho pravého schopného "garážovníka"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 17:06, RE: Trochu nechápu
Chozé Borůvka napisał:
Tak po přečtení recenze se nemůžu zbavit dojmu, že si majitel stěžuje na dost nekvalitní křáp a já furt řešit tyhle trable, tak by mě asi trefilo. Ve finále na otázku, zda by si to koupil znova odpoví "asi ano". Celkem dobrej masochismus :))
Tos to trefil... Všechno za 4 až 5, přesto by koupil auto od stejné značky... Výš je už je jedině C6, tak jí třeba zkusí, třeba to bude jiné kafe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.06.2006 22:35, VÝFUK
DNES K MÉMU MECHANIKOVI PŘIVEZLI C5 UHNILÝ POSLEDNÍ DÍL VÝFUKU AUTO STARÉ 4 ROKY NAJETO 47000KM.C5 3.0l.NOVÝ DÍL CIROEN NEMĚL JINÝ AUTOSALON ZA NĚJ CHTĚL 33000KČ.NAKONEC SE SEHNAL V CITROENU V NĚMECKU ZA 720EUR.U NÁS MAJ ZÁSTUPCI AUTOMOBILEK DIVNÝ POČTY CO?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 25.06.2006 21:48, c5
Pane vy jste mišuge.Auto hodnotíte 4 až 5 a přesto ho asi ano hodnotíte.Vraťte občanku nebo jste se překlepl.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.