0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen benzín c 4

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
Jimmy1986
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2020
Wtorek 12.05.2020 22:12, Citroen benzín c 4
Dobrý večer rád bych věděl co říkáte na citroena c4 picaso benzín buď 1.8 nebo 2.0
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 13.05.2020 08:30, RE: Citroen benzín c 4
cytat:
reakce na: Jimmy1986, 12.05.2020 22:12 (Dobrý večer rád bych věděl co ...)

Dobrý den, mám bohužel horší zkušenost, ale předem říkám, že u ojetiny se to může stát, ikdyž jde o dobrou techniku. Motory 1.8 a 2.0 jsou původní od PSA a nejsou fatálně poruchové jako pozdější Vti, ale zrovna já jsem takový vůz a s motorem 1.8 vracel do autobazaru. Po koupi tekl olej, občas páchl benzín v kabině a hlavně nešlo se zbavit kolísání otáček ani po výměně škrtící klapky a dalších opravách(dělal autobazar).

Podle Citroen fora je dvoulitr fortelnější, zkuste se poptat tam, majitelů je u nás dost, zkušenosti jsou. Jinak všiml jsem si, že samostatně vyvedené displeje pro klimatizaci ve velkých mrazek jsou nejasné až rozmazané.

ALE: jinak se mi vůz opravdu velmi dobře řídil. Pedály jdou lehce, řízení také, dokonce řazení je ok. Motor 1.8i si poradí Picassem dobře, můžete jet 160km/h do táhlého kopce na dálnici a neprotestuje. Ve městě se řídí dobře díky vyššímu posedu a dobrému výhledu. Brzdy zasahují tak akorát. Už krátká verze má kufrt přes 500l s dobrým přítupem, zkrátka Picasso jsem vracel se slzou v oku a beru to, že možná jsem neměl štěstí jenom.

Držím palec!
reagować
Jimmy1986
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2020
Środa 13.05.2020 08:53, RE: RE: Citroen benzín c 4
cytat:
reakce na: BobanHTP, 13.05.2020 08:30 (Dobrý den, mám bohužel horší z ...)

Deekuji moc za vaše zkušenosti.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 13.05.2020 10:56, RE: RE: RE: Citroen benzín c 4
cytat:
reakce na: Jimmy1986, 13.05.2020 08:53 (Deekuji moc za vaše zkušenosti ...)


Motor 2.0i som mal v citroene C5, a musel som ho zial menit... Problem nebol ani tak v tom motore, ako skor v tom, ze s nim majitel jazdil najme mestske jazdy do 25t km rocne co v spojeni s uplne tupym intervalom vymeny oleja (30t km) pomohlo k totalnej destrukcii motora (najazdil 180t km tymto stylom). V motore boli obrovske vole vsade. Dal som do neho ale olej 10W- 50 a parada. Vdaka tym volam siel aj rychlo do otacok (znizene trenie). Aj spotreba bola paradoxne nizsia ako po vymene. Bola to parada. Dal som na nom asi 80t km a potom som ho vymenil.. Aj ked to nepotreboval. Auto mi vtedy zastavilo najme vdaka tankovaniu v tescu na pumpe, bordel z ktorej uplne upchal cerpadlo v nadrzi, a to vtiahlo sietku a zadrelo sa. Motor by isiel dalej. Aj ked ziadny mechanik nechapal, ako moze jazdit, lebo napr. pohon rozvodov od motora (to velke ozubene koleso na boku) slo rukou pohnut tam a spat bez problemov, take to bolo vydrane. Osobne si myslim, ze tento motor v dobrom stave najde clovek max v 308 CC...
Zabudol som dodat, ak by sa vam podarilo zohnat jednorozca (cloveka, co menil olej kazdych max 15t km), tak problem su este napr. zapalovacie listy. Original vydrzal asi 9 rokov. Po kupeni nahrady uz kazdy rok clovek meni... To je tak ale uz s vacsinou dielov. Dorazne odporucam vyhnut sa najme dielom od cinskej firmy bosch. Auto islo z domu prave preto, ze na konci jeho zivota som v kufri uz radsej pre pripad nosil nove podavacie cerpadlo a listu s cievkami. Ta lista zamrzi, lebo obsahuje vsetky cievky, a ked sa pokazi jedna, menite ich naraz. Ekologia asi v tejto dobe ide bokom. Ani si ich neskontrolujete, lebo su vsetky zaliate v plaste, aby nahodou clovek nevymyslal a zaplatil normalne za celu.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.