cytat:
reakce na: Jimmy1986, 12.05.2020 22:12 (Dobrý večer rád bych věděl co ...)
Dobrý den, mám bohužel horší zkušenost, ale předem říkám, že u ojetiny se to může stát, ikdyž jde o dobrou techniku. Motory 1.8 a 2.0 jsou původní od PSA a nejsou fatálně poruchové jako pozdější Vti, ale zrovna já jsem takový vůz a s motorem 1.8 vracel do autobazaru. Po koupi tekl olej, občas páchl benzín v kabině a hlavně nešlo se zbavit kolísání otáček ani po výměně škrtící klapky a dalších opravách(dělal autobazar).
Podle Citroen fora je dvoulitr fortelnější, zkuste se poptat tam, majitelů je u nás dost, zkušenosti jsou. Jinak všiml jsem si, že samostatně vyvedené displeje pro klimatizaci ve velkých mrazek jsou nejasné až rozmazané.
ALE: jinak se mi vůz opravdu velmi dobře řídil. Pedály jdou lehce, řízení také, dokonce řazení je ok. Motor 1.8i si poradí Picassem dobře, můžete jet 160km/h do táhlého kopce na dálnici a neprotestuje. Ve městě se řídí dobře díky vyššímu posedu a dobrému výhledu. Brzdy zasahují tak akorát. Už krátká verze má kufrt přes 500l s dobrým přítupem, zkrátka Picasso jsem vracel se slzou v oku a beru to, že možná jsem neměl štěstí jenom.
Držím palec!