0
powrót
 

diskuze k tématu: Recenze ojetiny: Citroën C4 Picasso (2006-2013)

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
LuCZiano
ilość wystąpień19
data registracji04.09.2015
Środa 05.10.2016 14:37, 1.6HDi
Já strašení tímto motorem nechápu - turba. EGR.... Máme v rodině 5 aut skupiny PSA 307SW, 207SW, 2x 5008 a C4 GP, všechny jsou 1.6HDi. Něco je od nova, ale konkrétně ta 307 je koupena jako ojetá, aktuálně má najeto 250tis km a nebyl na ní jediný problém s motorem. Žádný z těch aut nemělo problém s motorem.
Moje 207SW outdoor 1.6HDi 81kw má 180tis km a na motoru jsme řešil prasklou hadici k turbu (buřtík) a kapala mi vana. Jinak nic.
Nevím no, třeba máme štěstí, každopádně myslím si, že se stačí řídit jednoduchými pravidly u tohoto motoru, tj. výměna oleje každých 20tis km (nebo 1x za rok), nedávat tam nějakej levnej olej co nic nevydrží a vyhejbat se špatný naftě a motor bude šlapat jak má.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Cztwartek 06.10.2016 11:15, 1.6 HDI
To je klasická česká novinářská žumpa - jeden opisuje od druhého a mnohdy nesmysly. Kdyby všechny diesely fungovali tak jako ty od PSA tak by skoro nebylo o čem psát. Nikdo si netroufne ale napsat, že svezení s 1.6 TDI v OIII je oproti 1.6 HDI návrat do středověku.
Osobně jezdím už třetí 1.6 HDI s výměnou oleje po 20-25tkm a no problem. V 1,5t 5008 spotřeba okolo 6 litrů s HDM automatem !
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 06.10.2016 11:27, RE: 1.6 HDI
*autofans* napisał:
To je klasická česká novinářská žumpa - jeden opisuje od druhého a mnohdy nesmysly. Kdyby všechny diesely fungovali tak jako ty od PSA tak by skoro nebylo o čem psát. Nikdo si netroufne ale napsat, že svezení s 1.6 TDI v OIII je oproti 1.6 HDI návrat do středověku. Osobně jezdím už třetí 1.6 HDI s výměnou oleje po 20-25tkm a no problem. V 1,5t 5008 spotřeba okolo 6 litrů s HDM automatem !


HDI neznám, ale 1,6 TDI je návrat do středověku v porovnání s čímkoliv. Tak debilní motor aby skutečně pohledal. Ten motor se nedá lechtat, tam se furt musí točit turbína, jinak vůbec nic nedělá. Do 1500 rpm je to mrtvola a pak láme zběsile vaz. Tak ostrý přechod mezi ničím a vším jsem ještě nezažil. 50 na 4-ku nejede, vibruje a hučí, ale jak dáte trojku, tak je v autě kravál zase jiného charakteru - od otáček a našeptávač furt prudí "dej tam 4-ku". Já ho považuju za zkoušku patriotismu. Kdo odolá, ten snese od Škodovky fakt všechno.
A při řízení mi nepomáhal ani fakt, že umí pod 5, alespoň mi to ukazoval PP, ovšem, jak jsem vjel na státovku a trochu spěchal, rázem to vyskočilo přes 6 - ten motor nemá rád změny, prostě stabilní otáčky na 5-ku po dálnici.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.