0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën Grand C4 Picasso – je komfortní a úsporný?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.04.2011 15:27, spotřeba
Tak jak je to s tou spotřebou? V článku píšete, že údaje o spotřebě se zdaleka nepřiblížily údajům výrobce. Místo 4,8 jste naměřili 6,2 litrů na 100 km. Jenže když si přečtu test spotřeby, tak zjistím, že s lehkou nohou se podle počítače sice dalo jet něco na 6 litrů, ale podle dotankování to bylo přes 8. Takže jestliže jsou údaje palubního počítače takto mimo (o 20-30%), tak je vůbec nemůžu vydávat za relevantní a v článku je vůbec otisknout. Chápu, že zjištění skutečné spotřeby je pak pracnější, ale otisknout takto zkreslené údaje je hodně špatné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.04.2011 16:44, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Tak jak je to s tou spotřebou? V článku píšete, že údaje o spotřebě se zdaleka nepřiblížily údajům výrobce. Místo 4,8 jste naměřili 6,2 litrů na 100 km. Jenže když si přečtu test spotřeby, tak zjistím, že s lehkou nohou se podle počítače sice dalo jet něco na 6 litrů, ale podle dotankování to bylo přes 8. Takže jestliže jsou údaje palubního počítače takto mimo (o 20-30%), tak je vůbec nemůžu vydávat za relevantní a v článku je vůbec otisknout. Chápu, že zjištění skutečné spotřeby je pak pracnějš...
Vůbec se divím že se při testech měří podle PP. Výsledky jsou u každého auta jiné. Přeci není tak těžké nabrat plnou a dotankovat. Je to podobné jako když měřím rychlost pomocí tachometru. V každém autě to ukazuje jinak, nehledě na použitý rozměr kol.<br>
Jinak ta spotřeba 8,4L nafty u tohohle "eko" auta je opravdu mazec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.04.2011 17:32, RE: spotřeba
Petr S napisał:
Vůbec se divím že se při testech měří podle PP. Výsledky jsou u každého auta jiné. Přeci není tak těžké nabrat plnou a dotankovat. Je to podobné jako když měřím rychlost pomocí tachometru. V každém autě to ukazuje jinak, nehledě na použitý rozměr kol.<br>
Jinak ta spotřeba 8,4L nafty u tohohle "eko" auta je opravdu mazec.
Spotreba mi u tohodle lenocha prijde silena!! A navic v nafte, v benzinu bych to snad jeste zkousnul. Osobne jezdim s Mazdou 6, 2,0 benzin, 104 kW dlouhodobe za 7,6l benzinu /100 km. A je to i o sportovnim svezeni. Palubni pocitac mi ukazuje realitu, maximalni odchylka je 0,1l/100km. Takze opravdu presne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.04.2011 18:09, RE: spotřeba
zeneva napisał:
Spotreba mi u tohodle lenocha prijde silena!! A navic v nafte, v benzinu bych to snad jeste zkousnul. Osobne jezdim s Mazdou 6, 2,0 benzin, 104 kW dlouhodobe za 7,6l benzinu /100 km. A je to i o sportovnim svezeni. Palubni pocitac mi ukazuje realitu, maximalni odchylka je 0,1l/100km. Takze opravdu presne
To je podle všeho jednoznačně způsobeno pokřivenou logikou měření spotřeby v EU. Motor sám není špatný, ale ve spojení s dlouhými převody v laboratorních podmínkách (kde se údaje o spotřebě ne měří, ale doslova vyrábí) vytvoří zdání nízké spotřeby, které v praxi není schopen dosáhnout. V reálném provozu totiž robotizovaná převodovka řadí předčasně, aby motor udržela v nízkých otáčkách, kde my mohl mít nízkou spotřebu, ovšem jen v případě, že by měl malé zatížení. Ve spojení s těžkým autem s velkou čelní plochou je to pak smrtelná kombinace.

A kecající počítač? Dá se pochopit, když odchylka při krátkých trasách se studeným motorem poněkud vyskočí třeba na půl litr, vyjímečně litr. Ale na delší trase odchylka 1,5 - 2 litry? To se dá snad vysvětlit jen jako pokus, aby počítač ukazoval to co je udané v papírech, místo skutečnosti. A to by se dalo považovat za podvod na zákazníkovi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.04.2011 15:56, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Tak jak je to s tou spotřebou? V článku píšete, že údaje o spotřebě se zdaleka nepřiblížily údajům výrobce. Místo 4,8 jste naměřili 6,2 litrů na 100 km. Jenže když si přečtu test spotřeby, tak zjistím, že s lehkou nohou se podle počítače sice dalo jet něco na 6 litrů, ale podle dotankování to bylo přes 8. Takže jestliže jsou údaje palubního počítače takto mimo (o 20-30%), tak je vůbec nemůžu vydávat za relevantní a v článku je vůbec otisknout. Chápu, že zjištění skutečné spotřeby je pak pracnějš...
Dobrý den, do článku jsem schválně vložil odkaz na vysvětlení spotřeby. Máte pravdu, že jsem tam údaje uvádět nemusel, pro příště to vyřeším jinak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.04.2011 16:00, RE: spotřeba
Koloss napisał:
To je podle všeho jednoznačně způsobeno pokřivenou logikou měření spotřeby v EU. Motor sám není špatný, ale ve spojení s dlouhými převody v laboratorních podmínkách (kde se údaje o spotřebě ne měří, ale doslova vyrábí) vytvoří zdání nízké spotřeby, které v praxi není schopen dosáhnout. V reálném provozu totiž robotizovaná převodovka řadí předčasně, aby motor udržela v nízkých otáčkách, kde my mohl mít nízkou spotřebu, ovšem jen v případě, že by měl malé zatížení. Ve spojení s těžkým autem s velk...
Reálná spotřeba mi u testovaného vozu vyrazila dech. Nedokážu si představit jak mohli v Citroënu dosáhnout uváděných údajů. Motor sám o sobě je příjemný (ten samý je myslím v ds3 HDi 110), ale kombinace těžké váhy/malého objemu/převodovky má katastrofální následky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.09.2011 08:58, RE: spotřeba
zeneva napisał:
Spotreba mi u tohodle lenocha prijde silena!! A navic v nafte, v benzinu bych to snad jeste zkousnul. Osobne jezdim s Mazdou 6, 2,0 benzin, 104 kW dlouhodobe za 7,6l benzinu /100 km. A je to i o sportovnim svezeni. Palubni pocitac mi ukazuje realitu, maximalni odchylka je 0,1l/100km. Takze opravdu presne
No s tou mazdouz tedy musíš jezdit tak maximálně 80... že máš tuhle spotřebu u dvoulitru a navíc Mazdy ti pak bude možná někdo věřit... navíc pokud srovnáváš takhle auto jako C4 Grand Piccaso s Mazdou 6 pak srovnáváš jabka s hruškama, spíš jabka s řepou (tak velký je rozdíl mezi užitnými vlastnostmi těchto dvou aut)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2011 16:18, Spotřeba
Já sám vlastním C4 1,6 hdi grand picasso jezdím pořád s klimatizací na 22 °c a průměrná spotřeba teď v zimě mám 6¨l/100km a v létě asi 5,8l/100km .Jen to se chce s tím naučit jezdit není žádný sporťák ,ale neskutečně pohodová kára
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.03.2012 11:54, RE: Spotřeba
Zdeněk.K napisał:
Já sám vlastním C4 1,6 hdi grand picasso jezdím pořád s klimatizací na 22 °c a průměrná spotřeba teď v zimě mám 6¨l/100km a v létě asi 5,8l/100km .Jen to se chce s tím naučit jezdit není žádný sporťák ,ale neskutečně pohodová kára
Cesta do Bratislavy z Uherského Hradiště a zpět s posádkou tvořící 7 lidí(čili plně naložené auto) z toho jenom jedna 50kg baba a zbytek chlapi, jízda: dálnice 145, okresky do 100 a ve městě do 60, KOMBINOVANÁ SPOTŘEBA 6.3l/100km
Je pravda, že se to neblíží parametrům z technických údajů, ale ukažte mi nějaké jiné takové auto s touhle kubaturou aby dokázalo jet znatelně úsporněji. Dneska jsou ty motory víceméně u automobilek srovnatelné, nepočítám značky typu BMW, MB nebo Porsche (kde obzvláště u porsche a BMW musím vzdát hold jejich současným dieselovým jednotkám, které patří mezi špičku - osobní zkušenost)
reagować
romanit
ilość wystąpień2
data registracji19.08.2013
Cztwartek 22.08.2013 13:54, citroen
Spotřeba je skutečně trochu velká ale jinak je to hezké, výkonné a hodně prostorné auto. Jediné co mě u citroenu štve je cena dílu, jet do servisu je horší než jet k zubaři - musíte tam, nechce se vám, stejně tam jedete a pak jen platíte. Nedávno jsme potkal borce z Bílovce, který má specializované autovrakoviště.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.