0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C3 Picasso - malířův učeň

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 07:09, Scenic?
Pane redaktore, jestliže uvádíte jako konkurenty Merivu a Note, tak ze stáje Renault je konkurencí Grand modus. Ten je také technicky spřízněný právě s Nissanem Note. Scenic je vůz o třídu větší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 09:04, RE: Scenic?
Pavlik napisał:
Pane redaktore, jestliže uvádíte jako konkurenty Merivu a Note, tak ze stáje Renault je konkurencí Grand modus. Ten je také technicky spřízněný právě s Nissanem Note. Scenic je vůz o třídu větší.
Máte recht, díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 09:37, 6 rychlostí pro jízdu vpřed
Nechce se mi věřit, že článek psal Petr Šikl, spíše to vypadá na nějakého "brigádníka". Text působí na tohoto autora až příliš amatérsky.
Citroen C3 (původní ani modernizovaný) není MPV-čko, narozdíl od informace z textu (to by potom s trochou nadsázky i Fabia II byla MPV-čko).
Druhá věc, která mne zaráží, že autor jako výtku uvádí absenci 6.rychlostního stupně. Pan Šikl by snad věděl, že auto s pohotovostní hmotností 1300kg, relativně vysokou stavbou karoserie a motorem s kroutivou silou 135 Nm v 4000ot. musí být zpřevodován tak, aby při dálničních rychlostech točil vyšší otáčky, protože jinak by "nejel". Takový motor by přeci nemohl ve 130km/h točit (třeba na tu šestku) např. 2500 nebo 3000 ot. To by neutáhl. Zpřevodování je jistě nastaveno optimálně k možnostem motoru (což snad ve fabrice dostatečně prověřili) a poskládat 5 rychlostních stupňů tak, aby na nejvyšší ve 4000ot auto jelo cca 130 je v tomto případě adekvátní.
Pěkný den.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 12:22, RE: 6 rychlostí pro jízdu vpřed
silverado napisał:
Nechce se mi věřit, že článek psal Petr Šikl, spíše to vypadá na nějakého "brigádníka". Text působí na tohoto autora až příliš amatérsky.
Citroen C3 (původní ani modernizovaný) není MPV-čko, narozdíl od informace z textu (to by potom s trochou nadsázky i Fabia II byla MPV-čko).
Druhá věc, která mne zaráží, že autor jako výtku uvádí absenci 6.rychlostního stupně. Pan Šikl by snad věděl, že auto s pohotovostní hmotností 1300kg, relativně vysokou stavbou karoserie a motorem s kroutivou silou 135 ...
C3 Picasso patří do kategorie malých MPVéček, Fabie nepatří.



reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 13:01, RE: 6 rychlostí pro jízdu vpřed
Petr - TipCars.com napisał:
C3 Picasso patří do kategorie malých MPVéček, Fabie nepatří.



ano, to zajisté, C3 PICASSO je kategorie malých MPV ... mne zaujala tato pasáž " ... Nejmenší MPVéčko model C3 dosahuje od svého vzniku ..." což zní jako že "model C3" je MPVčko. Nic ve zlém.
Ještě by mne zajímalo kde je focená fotka na titulce s tou výrazně červenou hlínou na cestě ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 13:41, RE: 6 rychlostí pro jízdu vpřed
silverado napisał:
ano, to zajisté, C3 PICASSO je kategorie malých MPV ... mne zaujala tato pasáž " ... Nejmenší MPVéčko model C3 dosahuje od svého vzniku ..." což zní jako že "model C3" je MPVčko. Nic ve zlém.
Ještě by mne zajímalo kde je focená fotka na titulce s tou výrazně červenou hlínou na cestě ...
Uznávám, formulace věty je zavádějící, hned opravím.


Ta červená drť (antuka) je navežena u vesnice Březínivěs (Praha-východ), byl jsem od ní celý špinavý, strašně jemně namletá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 15:37, Spotřeba
Dobrý den,
C3 Picasso máme v rodině a to s motorem 1,6 benzín. Je na ní teď najeto 4300 km, z toho posledních 1900 čistě po Praze. Těch 1900 km je se spotřebou 8,8 l/100 (podle počítače) a to se stále zapnutou klimatizací (po dálnicích pak 7,8 l - první dva tisíce na dovolené . Netvrdím, že je to málo, ale těch 10 l z fotky je dost drsných ... Koneckonců ten problém s odskakováním (jízdními vlastnostmi) je znát opravdu až při hodně razantní jízdě.
Jinak v autě začíná skřípat palubka (koneckonců je to citrón), Taky musím souhlasit s citlivostí na boční vítr. A ta šestka tam chybí citelně (zvlášť u motoru 1,6).
Díky za fajn recenzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 21:05, RE: Spotřeba
Filousd napisał:
Dobrý den,
C3 Picasso máme v rodině a to s motorem 1,6 benzín. Je na ní teď najeto 4300 km, z toho posledních 1900 čistě po Praze. Těch 1900 km je se spotřebou 8,8 l/100 (podle počítače) a to se stále zapnutou klimatizací (po dálnicích pak 7,8 l - první dva tisíce na dovolené . Netvrdím, že je to málo, ale těch 10 l z fotky je dost drsných ... Koneckonců ten problém s odskakováním (jízdními vlastnostmi) je znát opravdu až při hodně razantní jízdě.
Jinak v autě začíná skřípat palubka (koneck...
Pěkný den Vám přeji,
tak konečně další člověk, co už má s autem zkušenost.)
Máme 1,4ku v sx a paketech klima a cestování. A auto je hlavně přibližovadlem pro moji paní. Další jediné C3P jsme potkali před dvěma týdny v Orebiči na Pelješacu. Na autě jsou necelé 4tisíce km a paní mi dnes říkala, že průměr má 7,9. Zatím nejmenší jsme měli po natankování na rakouské shellce (v česku jedině benzina) 6,9l Hodně záleží na stylu jízdy a vzhledem k tomu, že já jezdím dieslem a předchozí auto paní byla Xsara Picasso 2,0hdi, je to škola) Musím souhlasit s autorem článku v tom, že motor samotný je opravdu výborný a s autem se dá jezdit i svižněji - motor se výborně vytáčí, je tichý a výkonem dostačuje. Zdá se mi ale, že převodovka není vúbec s motorem sladěná a pocit, že i když si dáte pozor při každém řazení, ale přesto vám auto cukne, je blbej. i když to tak není. Musíte si ale zvyknout a motor držet ve vyšších otáčkách. Chci se Vás ale zeptat, také máte problém s drnčením středové kapličky s displeji když je pod 20stupňů? V citroenu mi po zaslání videa řekli, že se jim zdá, že je to spíš drnčení celého auta, tak jsme se domluvili, že to necháme až na podzim. myslím si ale, že to je konstrukční vada a bude to dělat u všech C3. Potom jsem si myslel, že už citroen konečně vymyslel jinak odtok vody pod předním sklem a on nevymyslel, voda zase ztéká přes misky tlumičů a ty už teď rezaví. Zase to bude stříkání s WDéčkem) Poslední zatím objevenou vadou na kráse je mapa na okraji čelního skla v černém poli. Je to jasně špatně slepené sklo a jsem zvědavý co na to řekne prodejce, pokud se domluvíme, že v případě vymrznutí a prasnutí v zimě sklo vymění, bude to ok.. Rozhodně nechci kvůli tomu teď rýpat do nového auta..Přemýšlím, jestli tyto věci neposlat rovnou na citroen čr. Jsem zvědavý, jak by se zachovali..Prodejci a servis citroenu jsou totiž kapitolou sama pro sebe. Po zkušenostech s třemi servisy na hané jsme nakonec auto vzali přes brněnský carling. Sice jsme si krapet nerozuměli při kalkulaci ceny kde na leasingový návrh uvedli cenu pro leasing s imaginarní slevou na citroen leasing (tu slevu potom přeplatíte ve splátkách. Celkem mě udivuje, že si citroen dovolil takovou klamavou reklamu). Nakonec ale byli vstřícní a dohodli jsme se i na jiné leasingovce a auto dodali o týden dřív, než bylo potvrzené.Bohužel ale kvůli úrovni servisu jsme přemýšleli, že se zase vrátíme ke škodovce. To že třeba hlaváček v olomouci má přes týden do deseti do večera a odvezou vás do práce a potom pro auto a o víkendu jsou do šesti, je v dnešní době k nezaplacení a u citroenu mi to hodně chybí. Uvidíme, jaké to bude u brněnského carlingu.. Myslíte si teď proč jsme vlastně šly zase do citroenu? Je to jednoduché, zkuste si do tohoto, nebo C4picasso, Xsara Picasso, C5..aspoň sednout a zjistíte proč. A představte si, že po posunutí zadních sedadel úplně dopředu jsme do C3P dali při cestě na dovolenou (jediná dlouhá cesta s tímto autem za rok), stejně věcí jako do Xsary picassa.. Prostě variabilitou a pocitem při jízdě tydle auta aspoň u nás vyhrávají. PS: kdyby Vám chyběla loketní opěrka, kterou Citroen ČR nepochopitelně nenabízí ani za příplatek a diví se tomu i prodejce (bůhví, jak se Citroen ke svým prodejcům vůbec chová), doporučuji objednat na armster.co.uk Mají už prodejce i v česku. V citroenu si sice nebyli jistí, jestli dodatečná montáž této pěrky neovlivní záruku, ale stejně jsem ji tam namontoval.. Není sice v stoprocentně ideální poloze, ale zdá se kvalitní.
Prosím o jakoukoliv reakci na:kolpe@atlas.cz nebo zde
Díky
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 21:26, RE: Spotřeba
kolpe napisał:
Pěkný den Vám přeji,
tak konečně další člověk, co už má s autem zkušenost.)
Máme 1,4ku v sx a paketech klima a cestování. A auto je hlavně přibližovadlem pro moji paní. Další jediné C3P jsme potkali před dvěma týdny v Orebiči na Pelješacu. Na autě jsou necelé 4tisíce km a paní mi dnes říkala, že průměr má 7,9. Zatím nejmenší jsme měli po natankování na rakouské shellce (v česku jedině benzina) 6,9l Hodně záleží na stylu jízdy a vzhledem k tomu, že já jezdím dieslem a předchozí auto paní byl...
Ještě ke stabilitě auta, po první delší jízdě po místních okreskách jsem vzhledem k tomu, že autem jezdí moje paní zalitoval, že jsme radši místo příplatku za barvu měli vzít auto v bílé, která se mi stejně čím dál víc líbí a připlatit esp. Po dovolené ale můžu konstatovat, že jak se s autem sžijete, není ani náchylnost na boční vítr přes limit a auto je na výšku karoserie stabilní. To, že u nás je už tak 80% cest spíš tankodromy a jízdu tomu musíte přizpůsobit, je bohužel realita!
Na řízení se při normálním stylu ježdění také rychle zvyknete a spíš si v něm začnete libovat. Při využívání tohoto auta hlavně v příměstském provozu a pro ženu je to výborné. Po týdenním ježdění s tímto autem jsem po zpět přesednutí do firemního volva v70 myslel, že mi přestaly fungovat brzdy a odešel posilovač řízení musím konstatovat, že bohužel.....
Rád bych si vyzkoušel C3 Picasso s 1,6hdi. Musí to být výborné svezení.
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.08.2009 22:30, RE: Spotřeba
kolpe napisał:
Ještě ke stabilitě auta, po první delší jízdě po místních okreskách jsem vzhledem k tomu, že autem jezdí moje paní zalitoval, že jsme radši místo příplatku za barvu měli vzít auto v bílé, která se mi stejně čím dál víc líbí a připlatit esp. Po dovolené ale můžu konstatovat, že jak se s autem sžijete, není ani náchylnost na boční vítr přes limit a auto je na výšku karoserie stabilní. To, že u nás je už tak 80% cest spíš tankodromy a jízdu tomu musíte přizpůsobit, je bohužel realita!
Na řízení se ...
Dobrý den,
s tím drnčením s tím drnčením mám zajímavou zkušenost. Několikrát se mi stalo, že mi auto kolem kapličky drnčelo (bylo to kolem 3000 otáček) ne vždy se mi podařilo zdroj identifikovat, ale dvakrát ano - jednou to byl rachot téměř pekelný a to jsem měl v držátku půl litrovou lahev od ledového čaje a drnčel ten odtrhnutý kus plastu od víčka o víčko a podruhé to - na stejném místě - byla lahvička se žvýkačkami. Přesto mám pocit, že tam něco občas drnčí, rozhodl jsem se - zatím- zkoumání odložit. Budu to řešit těsně před kontrolou v Citroenu.
Máme 1.6 sx s automatickou klimou a paketem cestování. Původně jsme uvažovali i o prosklené střeše, ale nakonec jsme dali přednost té klimatizaci. mimochodem, všiml jste si, že k ní automaticky dodávají ESP - to sklo je nejspíš dost těžké a bude zvyšovat těžiště.
Byli jsme s tím v Itálii (s úplně novým ). Myslím, že ustálená jízda na tempomat motoru na začátek celkem prospěla. Jinak se pohybujeme přískoky po Praze. Teď nás čeká další cesta (dalších cca 2000 km) po Německu a Rakousku, tak uvidím, co se objeví.
Jízdní vlastnosti mi přijdou srovnatelné s Fabií Kombi první generace. Prostě to na roletě v zatáčce uskočí. Ale to je spíš záležitost našich silnic a zvyku. Co se komfortu týče, tak bych pocit po absolvování 700 km přirovnal k Audi Allroad - prostě žádná únava.
A navíc je to klidné auto, z nějakého důvodu mě v něm nevadí stát v zácpách - ten stres na mě doléhá mírněji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.08.2009 00:18, RE: Spotřeba
Filousd napisał:
Dobrý den,
s tím drnčením s tím drnčením mám zajímavou zkušenost. Několikrát se mi stalo, že mi auto kolem kapličky drnčelo (bylo to kolem 3000 otáček) ne vždy se mi podařilo zdroj identifikovat, ale dvakrát ano - jednou to byl rachot téměř pekelný a to jsem měl v držátku půl litrovou lahev od ledového čaje a drnčel ten odtrhnutý kus plastu od víčka o víčko a podruhé to - na stejném místě - byla lahvička se žvýkačkami. Přesto mám pocit, že tam něco občas drnčí, rozhodl jsem se - zatím- zkoum...
Zdravím,
to je právě výhoda vyšších aut. U xsary picasso a určitě vC4 picasso je ten pocit ještě lepší, protože to jsou holt větší auta s větším rozvorem náprav, takže líp filtrují tady ty cesty. Nám určitě rezonuje přímo to plexisklo které kryje displej s ukazatelem rychlosti, otáčkoměru, tempomatu atd.. Jeho uložení v kapličce určitě musí být s tolerancí, aby mohlo při kolísání teplot dilatovat. V tom ale bude ten problém. Stačí, když je pod mrakem a lehce klepnu před tím ukazatelem do palubovky. Nejdřív jsem si myslel, že je v ní volný nějaký šroubek. Jaké máte zkušenosti v praze se servisem. Já jsem opravdu zvědav. Jsme z Olomuce a špatný homokineťák na Xsaře Picassu nám nebyli schopni diagnostikovat v citroenu v olomouci ani kotojedech a zlíně. Než mě volovi došlo co to je, tak vyměnili spodní ramena i tlumiče... Všude tehdy tvrdili, že se s takovou závadou ještě nesetkali (klepání při přejezdu nerovnosti v levém rejdu..) Komfort v C3 je velmi dobrý. Jak jsem ale psal auto jsme vybrali hlavně s ohledem na to, že s ním bude jezdit manželka. Při mých dvou metrech má pro dlouhé cesty krátké sedáky. Nohu přes nohu si v něm ale dám také) jinak jsem byl při zpáteční cestě z chorvatska trošku zklamaný z automaticé klimatizace. Připadalo mi, že při manuálním módu a venkovních 35 s nastaveným vnitřkem na 26 kromě nejvyššího výkonu ventilátoru skoro vůbec nefouká.. U 1,4 je i dost znát na výkonu. Ale to se dá očekávat...

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.08.2009 00:31, RE: Spotřeba
Filousd napisał:
Dobrý den,
s tím drnčením s tím drnčením mám zajímavou zkušenost. Několikrát se mi stalo, že mi auto kolem kapličky drnčelo (bylo to kolem 3000 otáček) ne vždy se mi podařilo zdroj identifikovat, ale dvakrát ano - jednou to byl rachot téměř pekelný a to jsem měl v držátku půl litrovou lahev od ledového čaje a drnčel ten odtrhnutý kus plastu od víčka o víčko a podruhé to - na stejném místě - byla lahvička se žvýkačkami. Přesto mám pocit, že tam něco občas drnčí, rozhodl jsem se - zatím- zkoum...
A ještě Vám určitě doporučuji investovat 3.500,- určitě do 4.000,- a nechat si zatónovat boční a zadní sklo. Dělají mi to ve zlínským Tintek centru. Velmi kvalitně, todle C3P dělali jako úplně první a měli to za necelou hodinu. Vpředu doporučuji i boční části čelního skla průsvitnější fólií. Nesmíte se na to akorát při aplikaci moc dívat, protože se Vám bude zdát, že to mokré čalounění a palubovka už budou nafurt flekaté, ale dělali nám druhé auto a vždy v pořádku.. Pokles prohřívání interiéru je značný. Pokud dáte dozadu skoro černé je to při cestování se psem nebo potomstvem propastný rozdíl. V paketu cestování jsou sice vzadu roletky, ale ty neodrazí skoro žádné teplo..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.08.2009 09:18, RE: Spotřeba
kolpe napisał:
Zdravím,
to je právě výhoda vyšších aut. U xsary picasso a určitě vC4 picasso je ten pocit ještě lepší, protože to jsou holt větší auta s větším rozvorem náprav, takže líp filtrují tady ty cesty. Nám určitě rezonuje přímo to plexisklo které kryje displej s ukazatelem rychlosti, otáčkoměru, tempomatu atd.. Jeho uložení v kapličce určitě musí být s tolerancí, aby mohlo při kolísání teplot dilatovat. V tom ale bude ten problém. Stačí, když je pod mrakem a lehce klepnu před tím ukazatelem do palubov...
Tak nevím, mám už druhou C5 a nevrže ani nedrčí nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.08.2009 16:31, RE: Spotřeba
Kotleta napisał:
Tak nevím, mám už druhou C5 a nevrže ani nedrčí nic.
No jo no.. Zase bych kecal, kdybych řekl, že jsem vůbec žádný takový problém nečekal. Kupovali jsme auto asi měsíc po zahájení sériové výroby...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.08.2009 19:05, RE: Spotřeba
kolpe napisał:
Zdravím,
to je právě výhoda vyšších aut. U xsary picasso a určitě vC4 picasso je ten pocit ještě lepší, protože to jsou holt větší auta s větším rozvorem náprav, takže líp filtrují tady ty cesty. Nám určitě rezonuje přímo to plexisklo které kryje displej s ukazatelem rychlosti, otáčkoměru, tempomatu atd.. Jeho uložení v kapličce určitě musí být s tolerancí, aby mohlo při kolísání teplot dilatovat. V tom ale bude ten problém. Stačí, když je pod mrakem a lehce klepnu před tím ukazatelem do palubov...
Dobrý den, zkušenosti se servisem Citroenu zatím nemám žádné, kupovali jsme auto v Autoportu v Praze. Servisuje tam auta i Citroen (dovozce), tak to - snad - nebude špatné.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.