zigi napisał:
S těma žárovkama to nebude zmatenou sérií, protože hodně lidí ( i kámošů ) nadává, jak často mění žárovky.
Jinak jasně že lícování má vliv na vůle a pak drnčení plastů, ale jak mi potom vysvětlíš, že otcova O1 r.v 2003 má najeto 45000km a vrže tam snad úplně všechno a slícováno je vše na výbornou?
Opel poslední dobou dost zvýšil ceny, to souhlasím, ale jako ojetiny vychází dost výhodně a nekrade se. Já osobně jsem na ojetiny! :o))
S těma žárovkama je to vždy podivný. Můj známý vlastní ford galaxy a za poslední půlrok měnil již 3x žárovku v pravém předním světle... Na levém světle je stále pouze ta první.
Já mám renault megane a za rok a půl co ho mám, jsem měnil pouze jednu žárovku.
Kámoš má citroena xantii a za 3 roky neměnil ještě vůbec nic.
Tak si tak říkám, jestli ono to není spíš o tom, jak se tam ta žárovka nasazuje (myslím jak moc se jí kdo dotýká a jak moc ji ošmudlá než se mu konečně podaří nasadit). V Renaultu a Citroenu je přístup k žárovce parádní, ale v tom Fordu je to doslova boj.