Paul napisał:
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.
Docela by mě zajímalo, která "celkově lepší auta" v téhle kategorii jsou (opravdu mě to zajímá). Mám C3 Picasso dva roky, takže se podělím o negativní zkušenosti (pozitivní si každý najde sám
):
- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil
. Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.
- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)
- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal
- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.