0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen Vti nebrat

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Poniedziałek 13.10.2014 11:37, Citroen Vti nebrat
Zdravím všechny pravidelné návštěvníky. Mám problém, asi měsíc vybírám vůz cca +- 200.000,- tak max. 5 roky staré. Ročně najedu max. 10.000 km a to převážně městský provoz a kolem komína. Po dálnici ročně max. 1.500 km. Po pečlivém zvážení, mnoha přečtených recenzí a debat jsem vyzkoušel 6 vozů napříč značkami. Vše v benzínu. Při poslední štaci po bazarech jsem si neplánovaně vyzkoušel C3 Picasso 1.4 Vti. Vůz mě oproti ostatním nečekaně sedl a to hlavně uvnitř. Vím ale, že motory Vti jsou propadákem. Proto se ptám, zda jít při mém nájezdu do 1.6 Hdi 66Kw, nebo opravdu ten diesel nebrat a prostě hledat dále. Budu rád za každé postřehy či nápady. Díky
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 14.10.2014 05:59, RE: Citroen Vti nebrat
Albi1 napisał:
Zdravím všechny pravidelné návštěvníky. Mám problém, asi měsíc vybírám vůz cca +- 200.000,- tak max. 5 roky staré. Ročně najedu max. 10.000 km a to převážně městský provoz a kolem komína. Po dálnici ročně max. 1.500 km. Po pečlivém zvážení, mnoha přečtených recenzí a debat jsem vyzkoušel 6 vozů napříč značkami. Vše v benzínu. Při poslední štaci po bazarech jsem si neplánovaně vyzkoušel C3 Picasso 1.4 Vti. Vůz mě oproti ostatním nečekaně sedl a to hlavně uvnitř. Vím ale, že motory Vti jsou propadákem. Proto se ptám, zda jít při mém nájezdu do 1.6 Hdi 66Kw, nebo opravdu ten diesel nebrat a prostě hledat dále. Budu rád za každé postřehy či nápady. Díky


Konkrétně 1.4 Vti bych se nebál.
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Wtorek 14.10.2014 06:33, RE: Citroen Vti nebrat
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 14.10.2014 07:26, RE: Citroen Vti nebrat
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky


1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 16.10.2014 09:10, RE: Citroen Vti nebrat
Paul napisał:
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.


Docela by mě zajímalo, která "celkově lepší auta" v téhle kategorii jsou (opravdu mě to zajímá). Mám C3 Picasso dva roky, takže se podělím o negativní zkušenosti (pozitivní si každý najde sám ):
- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil . Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.
- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)
- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal
- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 16.10.2014 10:10, RE: Citroen Vti nebrat
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.
Docela by mě zajímalo, která "celkově lepší auta" v téhle kategorii jsou (opravdu mě to zajímá). Mám C3 Picasso dva roky, takže se podělím o negativní zkušenosti (pozitivní si každý najde sám ):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil . Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.


Třeba takový C-max s 1.6. Taky to není žádný zázrak ale ve své kategorii solidní auto.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 16.10.2014 11:28, RE: Citroen Vti nebrat
Paul napisał:
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.
Docela by mě zajímalo, která "celkově lepší auta" v téhle kategorii jsou (opravdu mě to zajímá). Mám C3 Picasso dva roky, takže se podělím o negativní zkušenosti (pozitivní si každý najde sám ):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil . Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.
Třeba takový C-max s 1.6. Taky to není žádný zázrak ale ve své kategorii solidní auto.


A jsme u toho, C-max je o řadu výše. Technicky vychází z focusu a jeho přímým konkurentem je C4 picasso. Konkurencí pro C3 picasso jsou třeba opel meriva nebo renault grand modus.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 16.10.2014 14:05, RE: Citroen Vti nebrat
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Albi1 napisał:
Znamená to, že motor 1.4 není takový strašák jak se píše? Díky
1.4 Vti je určitě menší zlo, ale v této kategorii jsou celkově lepší auta. Tohle bych si nechal jako nouzovku, kdyby se nedařilo nic sehnat. Jestli tě výběr auta netlačí, dal bych si ještě čas a neunáhloval se.
Docela by mě zajímalo, která "celkově lepší auta" v téhle kategorii jsou (opravdu mě to zajímá). Mám C3 Picasso dva roky, takže se podělím o negativní zkušenosti (pozitivní si každý najde sám ):- mám 1,6 VTi, což je pro mne docela zklamání. Kde žije deklarovaných 120 koní jsem zatím nezjistil . Pro tazatele je naopak dobré, že 1,4 VTi jede téměř stejně, má nižší spotřebu a je zřejmě spolehlivější. Na můj vkus má 1,6 příliš krátkou převodovku a je tak někdy zbytečně hlučná.- vnitřní prostor a variabilita auta je velmi dobrá. Vadí mi dvě věci 1) ruční brzda utopená mezi sedadly a ještě schovaná pod sklopnou loketní opěrkou, 2) u mé výbavy exklusive je hlavice řadící páky z duralu (v létě pálí, v zimě studí)- jízda je kolébavá a pohodlná, sportovní jízdní vlastnosti jsem u francouzského MPV nehledal- neodpustím si kritiku konstruktérů za elektrické rozvody. Opravdu nechápu, proč elektrika auta vede venku po podvozkové plošině a ještě je tam spousta různých spojů - časem potenciální problémy.
Třeba takový C-max s 1.6. Taky to není žádný zázrak ale ve své kategorii solidní auto.
A jsme u toho, C-max je o řadu výše. Technicky vychází z focusu a jeho přímým konkurentem je C4 picasso. Konkurencí pro C3 picasso jsou třeba opel meriva nebo renault grand modus.


Jo, to je pravda. Tohle jsou přímí konkurenti. Já myslel povedenější auto v rámci malých MPV (a i cenově podobné, jako ojetiny). Obecně mi tyhle auta kromě vyššího posezu nedávají smysl, ale proti gustu...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.