0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen Berlingo a zkušenosti uživatele po šesti letech provozu

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 14:16, naprostý souhlas
Nemáme sice přímo toto, ale bratříčla Peugeota partnera. Máme jich na firmě cca 8 kusů. Rok výroby 2006. Tyto automobilové "skvosty" vlastníme s "nejlepšími " motory 1.6 Hdi. Prvních cca 100 000 km naprosto bez problému, neřknu li drobnosti typu destičky, svítící kontrolky airbagu, zasekávající se klíčky, zámky. Stávkující elektrika atd.prostě super vůz. Po 100 000 km .......". Prolínající naftou pod vstřikovačema to začalo. Pak následovali turba, snímače atd. U dvou aut došlo k destrukci motoru. Po demontáží olejové vany v servisu nám bylo jen tak mimochodem řečeno, že se nějakým zázrařným způsobem uvolnil šroub na ojnici, který začal "frézovat" blok, tím k nasátí špon a následně zničením turba a zadření motoru. Toto u dvou aut, provozovaných nezávisle na dvou pobočkách. Mimochodem ty drážky jsem viděl. Vina je samo na řidičích, které máme hluché a neslyšeli cizí zvuk, až pak pískající a umírající turbo. Nicméně, jsme sehnali dva starší motory a auta jezdí dál. Co mě však zaráží je výměna turba u dvou aut následovně. Vyměnili nám turbo a po měsící opět odešlo. Záhada. A to servis provedl komplexní očistu všech součástí, hadic a vedení. Provedl několikrát průplach a nic. Po měsíci nám opět dvě auta stáli i s novými turby. S těmito skvostnými motory mají problémy i kolegové od FORDU, pod názvem 1.6 TDCi, kde řeší podobné problémy. Takže máte li "super" kamaráda, kterému se chcete pomstít, doporučte mu PEUGEOT Partner 1.6 HDi. Fajn auto pro firmu na odpis nákladů ......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 14:28, RE: naprostý souhlas
danieltir napisał:
Nemáme sice přímo toto, ale bratříčla Peugeota partnera. Máme jich na firmě cca 8 kusů. Rok výroby 2006. Tyto automobilové "skvosty" vlastníme s "nejlepšími " motory 1.6 Hdi. Prvních cca 100 000 km naprosto bez problému, neřknu li drobnosti typu destičky, svítící kontrolky airbagu, zasekávající se klíčky, zámky. Stávkující elektrika atd.prostě super vůz. Po 100 000 km .......". Prolínající naftou pod vstřikovačema to začalo. Pak následovali turba, snímače atd. U dvou aut došlo k destrukci motor...
Ani trošku tady nechci hájit francouze, sám je moc nemusím to chci říct předem.
Ale když vidím jak se 80% lidí chová k věci která je služební a on za ní není zodpovědnej, votvírá se mi kudla v kapse. Takže v těchto případech sehrává i tato maličkost svojí roli.
Co se týče toho 1,6TDCi(HDi) někde jsem četl že spolu s turbem se tam mění malé sítko které se ucpává nečistotama a následně do turba nepouští buď žádný olej popřípadě jen malé množství. Pakli-že při výměně turba nedojde k výměně tohoto sítka je to začátek konce nového turba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 16:37, BERLINGO
To co tu píšete mně dost překvapuje , žil jsem v domnění že 1.6 HDI TDCI je dobrej motor. Takže když Berlingo (Partner) tak do roku 1999 s 1.9D bez zbytečné elektroniky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 18:01,
Mimochodem, nechtěl jsem v žádném případě pomlouvat Francouze !! Jen že jako vedoucí správy autoparku mám s těmito auty hooodně moc problémů. Mimo to používáme ještě cca 50 vozů značky Octavia a Fabia s motory 1.9 TDi a nutno konstatovat, že vůbec žádný problém. Jedno turbo, jedna převodovka, jedna přidřená vačka a váha vzduchu jinak nic. a to mají naší obchodníci roční nájezd cca 60 000 km po celé evropě. Peugeoty rovněž tolik.Fordy Tranzity taktéž. A žáádné problémy s těmito němci. Rovněž kolegové využívající Fordy s motory 1.6 TDCi v tichosti vyměnili za fordovy 1.8 TDCi a žádný problém. Netvrdím, že fordovy zázraky jsou něco extra, ale lepší než peugeotovy 1.6 HDi. Nicméně za svou několikaletou praxi musím konstatovat, že motory koncernu jsou opravdu dobré. Navíc ještě provozuji autoškolu, kde využívám Fabii 1.9 SDi a až na to že je to líná "lemra" super spolehlivost a to máme nalítáno s žáky 130 000 km, bez větších problémů. Nicméně zvažuju nějaké MPV a v mém výběru figuruje i "frantík" - renault scenic 1.9 DCi od roku výroby 2005. ( pak ještě Fiat multipla 1.9 JTD, ford c-max 1.8 TDCi ) Bez ohledu na značku přeji všem "autařům " hodně štastných km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.05.2010 11:18,
Koupil jsem si partnera jako funglovku a můžu říct že to byla obrovská chyba,závady vůbec nebudu vyjmenovávat,jen potvrdím že za ty prachy je to naprostý křáp!!!!!!Nikdy bych si už berlingo neba partnera nekoupil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.05.2010 12:34, Souhlasím, Francouz už mi nesmí přes práh!
Rozhodně souhlasím, vlastníme peugeot partner 2,0HDI rv 2001 (totéž vozidlo - koncern PSA akorát jiný motor), auto vlastníme od nového vozu, osobní verze s klima, pořizovací cena 540000,-kč, na voze dělány ve 30000 nové zdvihátka na motoru, v 50000 praskla ojnice a výměna motoru, v dalších 100000 repase převodovky, ve 40000 výměna přístrojové desky, již 4x za dobu 9let měněno palivové čerpadlo, dvakrát měněna zadní náprava (prasklá) a takto bych mohl pokračovat na několika desítkách řádků.
Prostě sečteno a podtrženo - Francouz už mi nesmí přes práh, sice prostorné auto ale za ty problémy mi nestojí, samozřejmě věřím že se dá narazit na dobrý kus, ale těch jezdí naprosto mizivé procento.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.05.2010 14:21, RE: naprostý souhlas
danieltir napisał:
Nemáme sice přímo toto, ale bratříčla Peugeota partnera. Máme jich na firmě cca 8 kusů. Rok výroby 2006. Tyto automobilové "skvosty" vlastníme s "nejlepšími " motory 1.6 Hdi. Prvních cca 100 000 km naprosto bez problému, neřknu li drobnosti typu destičky, svítící kontrolky airbagu, zasekávající se klíčky, zámky. Stávkující elektrika atd.prostě super vůz. Po 100 000 km .......". Prolínající naftou pod vstřikovačema to začalo. Pak následovali turba, snímače atd. U dvou aut došlo k destrukci motor...
Jestliže autor řídí se stejným citem, jako používá rodný jazyk, pak se ničemu nedivím... Hodně to vypovídá. Nejsem cimprlich, ale neumět česky je fakt na pováženou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.05.2010 18:12, RE: Souhlasím, Francouz už mi nesmí přes práh!
djmouse napisał:
Rozhodně souhlasím, vlastníme peugeot partner 2,0HDI rv 2001 (totéž vozidlo - koncern PSA akorát jiný motor), auto vlastníme od nového vozu, osobní verze s klima, pořizovací cena 540000,-kč, na voze dělány ve 30000 nové zdvihátka na motoru, v 50000 praskla ojnice a výměna motoru, v dalších 100000 repase převodovky, ve 40000 výměna přístrojové desky, již 4x za dobu 9let měněno palivové čerpadlo, dvakrát měněna zadní náprava (prasklá) a takto bych mohl pokračovat na několika desítkách řádků.
Prost...
Nechci se zastávat Francouzských vozů, ale ve firmě máme Partnera Teepee r.2008 1,6 benzín a zatím najeto 33000 a bez problémů. Možná, že v benzínu budou o něco spolehlivější . Uvidíme...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.05.2010 19:34, RE: bez předmětu
danieltir napisał:
Mimochodem, nechtěl jsem v žádném případě pomlouvat Francouze !! Jen že jako vedoucí správy autoparku mám s těmito auty hooodně moc problémů. Mimo to používáme ještě cca 50 vozů značky Octavia a Fabia s motory 1.9 TDi a nutno konstatovat, že vůbec žádný problém. Jedno turbo, jedna převodovka, jedna přidřená vačka a váha vzduchu jinak nic. a to mají naší obchodníci roční nájezd cca 60 000 km po celé evropě. Peugeoty rovněž tolik.Fordy Tranzity taktéž. A žáádné problémy s těmito němci. Rovněž kol...
Z vlastní zkušenosti vím, co se s referentskými vozy děje po odpisu. Jsou nabídnuta zaměstnancům za zvýhodněných podmínek, ti je pak kupují jako druhá auta do rodiny (jako 1. mají nové služební), popř. na kšeft. Takže velkou roli hraje i zacházení... O užitkáč rvačka nebude, ale O si každej hezky opečuje...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.03.2011 21:10, RE: naprostý souhlas
danieltir napisał:
Nemáme sice přímo toto, ale bratříčla Peugeota partnera. Máme jich na firmě cca 8 kusů. Rok výroby 2006. Tyto automobilové "skvosty" vlastníme s "nejlepšími " motory 1.6 Hdi. Prvních cca 100 000 km naprosto bez problému, neřknu li drobnosti typu destičky, svítící kontrolky airbagu, zasekávající se klíčky, zámky. Stávkující elektrika atd.prostě super vůz. Po 100 000 km .......". Prolínající naftou pod vstřikovačema to začalo. Pak následovali turba, snímače atd. U dvou aut došlo k destrukci motor...
Což takle 1.9D ? na tom se nemá co pokazit
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.