Dobrý den,
každé auto má své pro a proti. Co se týká robustnosti a spolehlivosti doporučuji Caddy. Dá se sehnat i v prodloužené verzi, kdy může být zachována obsazernost auta 5. lidmi na sedadlech a vzadu může být člověk na vozíku a nějaká ta bagáž. Co se týká úpravy zadku s nájezdem, aby tam mohl člověk na vozíku pohodlně najet a sedět, pak je na zvážení na jak dlouho auto chcete a jak moc budete spěchat na jeho pozdější prodej...? Pokud spěchat nebudete, pak bych se neobával neprodejnosti vozu. On si ho od Vás nějaký hendikepovaný člověk rád koupí. Když to bude Caddy, tím lépe...
Mimo to, pokud budete najíždět s vozíkem do nesnížené podlahy, pak to je docela krpál a docela bych se bál toto často podstupovat. Co se týká záruky na rez a na bytelnost zadku auta, tak dnes už má většina úpravců vozu atest a požehnání přímo výrobce, tudíž tady bych asi problém nehledal. Co se pohodlí týká, to je na každém, jak to pociťuje. Vím jediné, tuhá náprava u Caddy vydrží celou životnost auta. Všelijaký multilinky či vlečky u takto velkého vozu časem odejdou. Ale ano, Caddy je o něco tvrdší než třeba Partner. V roce 2011 jsem sehnal novou Caddy o cca 40 000 dráž než Partnera se ZTP slevou, takže ten rozdíl v ceně není propastný. Doblo dnes vyjde i dráž. Na Caddy jsou aktuálně slevy, dá se za 350 000 Kč sehnat fungl nová.
Pokud jste od Prahy, není problém Caddy u mě vyzkoušet, mám i lyžiny, tudíž můžete zkusit vytlačit do auta vozík i s člověkem u auta bez úpravy. Já sníženou podlahu nepotřebuji, jen převážím prázdný vozík.
Kdyžtak napište na kotlar@seznam.cz a dohodnem schůzku, jsem z Černého Mostu.
Zdravím.
Kotlář