0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën AX 1.4 RD

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 02:09, Nástupci??
Jak může být Peugeot nástupcem Citroenu? Je sice pravdou, že PSA je spojený koncern, ale nástupcem bych označoval model stejné značky. A co se týče Saxa, údajného nástupce 106ky, to je taky pěkná kravina, sice se začalo vyrábět později, ale vyráběl se současně s druhou generací 106ky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 02:13, Spotřeba SUPER !!!
Jinak kvituji vynikající spotřebu tohoto motoru. Svého času byl v Guinessově knize rekordů jako seriový automobil s nejnižší dosaženou spotřebou na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 02:17, RE: Spotřeba SUPER !!!
Kvápa napisał:
Jinak kvituji vynikající spotřebu tohoto motoru. Svého času byl v Guinessově knize rekordů jako seriový automobil s nejnižší dosaženou spotřebou na světě.
Jen těch 11 ccm navíc je trochu škoda, nepříjemně to zvyšuje povinné ručení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 09:05, Spotřeba
Spotřeba je super, toho ručení je opravdu škoda, na ¨naftových motorech je vidět jak jdou dopředu, mám toledo TDI 1998 110 kní a spotřeba je stejná jako u tohohle auta, když ho hodně šetřím jsem na 4 litrech, když jedu tak abych nějak nebrzdil a občas někoho předjedu tak mam do 5 litru, Vetsinou kdyz jezdim sam na chatu 50 km, pulka praha pulka okreska tak mam spotrebu 4,5 a nejak se neloudam, prumerna rychlost v praze 50 - 60, a na okesce jedu tech 80 takze nejsem zadny louda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 20:31, RE: Spotřeba
anonym napisał:
Spotřeba je super, toho ručení je opravdu škoda, na ¨naftových motorech je vidět jak jdou dopředu, mám toledo TDI 1998 110 kní a spotřeba je stejná jako u tohohle auta, když ho hodně šetřím jsem na 4 litrech, když jedu tak abych nějak nebrzdil a občas někoho předjedu tak mam do 5 litru, Vetsinou kdyz jezdim sam na chatu 50 km, pulka praha pulka okreska tak mam spotrebu 4,5 a nejak se neloudam, prumerna rychlost v praze 50 - 60, a na okesce jedu tech 80 takze nejsem zadny louda.
A to ses chtěl pochlubit? První seriový diesel přímovstřik v cromě taky jezdil za 5. A to byl rok 93. A jake měli němci TDI ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.12.2005 09:32, RE: Nástupci??
Kvápa napisał:
Jak může být Peugeot nástupcem Citroenu? Je sice pravdou, že PSA je spojený koncern, ale nástupcem bych označoval model stejné značky. A co se týče Saxa, údajného nástupce 106ky, to je taky pěkná kravina, sice se začalo vyrábět později, ale vyráběl se současně s druhou generací 106ky.
Vypadá to sice divně, ale nemám to ze své hlavy. Všude v literatuře jsem narazil na to, že to jsou skutečně nástupci (u 106 myšlena její první generace). Pokud vím, situace byla taková, že při vývoji Saxa se nebral základ z AX ale ze 106 a při vývoji 106 se nebral základ z žádného Peugeotu, ale z AX.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.12.2005 09:43, RE: Spotřeba SUPER !!!
Kvápa napisał:
Jen těch 11 ccm navíc je trochu škoda, nepříjemně to zvyšuje povinné ručení.
Hm, docela smůla, ale za to nemůže PSA, ale naše blbá vláda, která ty kategorie podle objemu postavila tak, aby pojišťovny ždímaly co nejvíc peněz (že by měly lobby ve vládě?). V zahraničí to mají asi většinou trochu jinak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.12.2005 10:38, RE: Spotřeba
anonym napisał:
Spotřeba je super, toho ručení je opravdu škoda, na ¨naftových motorech je vidět jak jdou dopředu, mám toledo TDI 1998 110 kní a spotřeba je stejná jako u tohohle auta, když ho hodně šetřím jsem na 4 litrech, když jedu tak abych nějak nebrzdil a občas někoho předjedu tak mam do 5 litru, Vetsinou kdyz jezdim sam na chatu 50 km, pulka praha pulka okreska tak mam spotrebu 4,5 a nejak se neloudam, prumerna rychlost v praze 50 - 60, a na okesce jedu tech 80 takze nejsem zadny louda.
Elektronický vstřik ve spojení s turbem dosáhne velké zlepšení spotřeby, zajímalo by mě, jak by si vedl takový motor v AX. Na druhou stranu klasický diesel je jednoduchý, žádná "váha vzduchu" atd. mě netočí. AX dosahuje nízké spotřeby hlavně malou hmotností a malým odporem vzduchu. Tu spotřebu 4 litry mám když jedu tak abych nebrzdil. Vyloženě šetrně jsem celou nádrž zatím nejel, v létě nejmíň 3,8 a nejvíc 4,2 litru, nedokážu si představit ty fofry, abych jel v létě za víc jak 4,5 (asi bych to musel v tahu hnát nad 130 po dálnici).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.12.2005 16:35, RE: Spotřeba SUPER !!!
Michal Hejč napisał:
Hm, docela smůla, ale za to nemůže PSA, ale naše blbá vláda, která ty kategorie podle objemu postavila tak, aby pojišťovny ždímaly co nejvíc peněz (že by měly lobby ve vládě?). V zahraničí to mají asi většinou trochu jinak.
nesouhlasím s tím, že máme blbou vládu, která může za ty kategorie, buďme rádi, ta to co máme, stačí se podívat na Slovensko - mají tam tři kategorie a všechny jsou pěkně drahé !!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.01.2006 09:40, RE: Spotřeba SUPER !!!
JARIN napisał:
nesouhlasím s tím, že máme blbou vládu, která může za ty kategorie, buďme rádi, ta to co máme, stačí se podívat na Slovensko - mají tam tři kategorie a všechny jsou pěkně drahé !!
Jestli je pro tebe Slovensko měřítkem, tak sorry, ale jsi dost vedle. Výrobci navrhují pro Evropu objemy motorů tak, aby byly z hlediska povinného ručení výhodné v zemích s největším odbytem nových aut, což Slovensko ani náhodou není. Příkladem je VW motor o objemu 1,390 nebo 1.896 - všude je na horní hranici kategorie (ještě se tam vejde), ale u nás je to jinak. Proč asi, že? Jediný, kdo se objemem občas trefil do našich kategorií jsou japonci a korejci, ale teď už i oni přechází na "standard": 1, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.01.2006 13:32, RE: Spotřeba
anonym napisał:
Spotřeba je super, toho ručení je opravdu škoda, na ¨naftových motorech je vidět jak jdou dopředu, mám toledo TDI 1998 110 kní a spotřeba je stejná jako u tohohle auta, když ho hodně šetřím jsem na 4 litrech, když jedu tak abych nějak nebrzdil a občas někoho předjedu tak mam do 5 litru, Vetsinou kdyz jezdim sam na chatu 50 km, pulka praha pulka okreska tak mam spotrebu 4,5 a nejak se neloudam, prumerna rychlost v praze 50 - 60, a na okesce jedu tech 80 takze nejsem zadny louda.
kravina, ja som jazdil za 5,5litra v lancii delte tds z roku 91. Nedavno som mal golf 4 a zral najmenej 5,5l a v zime v pohode 6litrov. A ten zvuk... Fuj. TDi su sunky, nikdy viac
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.01.2006 16:25, Very Good
Zdielam tvoj názor. Ja osobne mam 205 (r.v.1985). Auto má 240 000km a pri pravidelnom servise minimalna spotreba.Jazdim denne po dialnici ( primerne 120), cez leto na 185/60R14 a este som sa nedostal cez 5l/100.Pre dvoch stačí odveziem, vyskúšaných mám 160 km/hod.
Na naše cesty idealne vozidlo. 80% servisu si urobím sám a inak pomahajú známy.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.