Valnoha napisał:
tabulku na konci článku chápu tak že lidé 20 let po revoluci konečně sundali klapky z očí a pomalinku se začínají poohlížet jinde než v Mladé Boleslavi.
Škoda (její management) si za to může sama, nejen svou špatnou cenovou politikou, léta nereagovala na "signály trhu a hlas lidu" , když šly její prodeje neustále dolů a také nepovedeným Roomsterem a Fabií 2 v kombinaci s nepopulárními motory. Octavia a Superb jsou na tom o něco lépe, ale to nejsou vozy pro "lid". A majetnější zákazníci si mají z čeho vybírat, takže Octavie "pozor". Superb to již "nevytrhne". A abych nezapomněl, ty řeči o patriotismu a podobné bláboly prodejců mne nepřesvědčí. Vždy jde pouze o byznys, "buď máš dobrý zboží za dobrý ceny, nebo ne", a trh ti to jednou pěkně spočítá, což se nyní konečně děje.