0
powrót
 

diskuze k tématu: Chrysler Voyager - Průkopník, jenž často churaví

kategorie zaszeregowania tematu: americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.05.2006 10:06, Škoda těch motorů
(Grand) Voyager se mi líbí jako rodinný auto, ale škoda těch bídných motorů. Poruchový turbodiesel, třílitrový V6 s výkonem běžného dvoulitru a spotřebou čtyřlitru... bída s nouzí. Nevíte někdo, jak dobré jsou ty novější turbodiesely 2,5 CRD (r.v. od 2001) a ještě novější 2,8 CRDi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.05.2006 18:30,
Motor 2.5TD z produkce VM motori je opravdu problematický. Je to již letitý výtvor a byl konstruován původně pro pohon stavebních strojů, lodí a jiných zařízení, kde pracoval v téměř konstantním zatížení. A pracoval tam dobře a spolehlivě. V takových zařízeních není problém s chlazením motoru. V autě je tomu trochu jinak. Objevil se pod kapotou zmíněného Voyageru, Alfy 155 a 164, Fordu Scorpio a myslím Jeepu Cherokee. Při slušném zacházení může najezdit i několik stovek tisíc kilometrů bez problémů, ale znáte u nás někoho kdo se chová k autu slušně? Obvzlášť když hodnota vozu spadne na takovou úroveň, že si jeho koupi může dovolit i pubertální mládež.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.05.2006 21:34, RE: bez předmětu
Pavel napisał:
Motor 2.5TD z produkce VM motori je opravdu problematický. Je to již letitý výtvor a byl konstruován původně pro pohon stavebních strojů, lodí a jiných zařízení, kde pracoval v téměř konstantním zatížení. A pracoval tam dobře a spolehlivě. V takových zařízeních není problém s chlazením motoru. V autě je tomu trochu jinak. Objevil se pod kapotou zmíněného Voyageru, Alfy 155 a 164, Fordu Scorpio a myslím Jeepu Cherokee. Při slušném zacházení může najezdit i několik stovek tisíc kilometrů bez probl...
tímhle autem jsem loni v zimě absolvoval 800km a už nikdy ...
je to pohodlná velká kára, ale 3,0 je lenoch,žere (pokud se nejede mezi 90-120 kdy jede za 8,5-9l/100km) apodvozek je hrůza a děs-stabilitou něco jako megane scenic...
cestou se auto 2 krát podělalo-elektrika a potom benzinové čerpadlo...holt mi nebylo přáno
no nechtěl bych to
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 22:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
tímhle autem jsem loni v zimě absolvoval 800km a už nikdy ...
je to pohodlná velká kára, ale 3,0 je lenoch,žere (pokud se nejede mezi 90-120 kdy jede za 8,5-9l/100km) apodvozek je hrůza a děs-stabilitou něco jako megane scenic...
cestou se auto 2 krát podělalo-elektrika a potom benzinové čerpadlo...holt mi nebylo přáno
no nechtěl bych to
Smutná pravda,pracuji na čerpací stanici,za lonský rok jsem čtyřikrát volal žluté anděly na pomoc neštastným řidičům...jednou to byla fiesta bez oleje,jednou polo co dojelo z Francie a pak zdechlo...a dvakrát Voyager co nedojel z Prahy do Varů...když volám servis a řeknu jim že se porouchal ten americký rodinný zázrak a venku stojí neštastný otec,odpověd mechanika se nedá publikovat a je znát,že lituje,že má službu...oba vzpomínané problémy skončily odtahem,nedaly se vyřešit na místě...asi je to fajn svezení,ale i ruská ruleta...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.05.2006 10:36, RE: bez předmětu
Pavel napisał:
Motor 2.5TD z produkce VM motori je opravdu problematický. Je to již letitý výtvor a byl konstruován původně pro pohon stavebních strojů, lodí a jiných zařízení, kde pracoval v téměř konstantním zatížení. A pracoval tam dobře a spolehlivě. V takových zařízeních není problém s chlazením motoru. V autě je tomu trochu jinak. Objevil se pod kapotou zmíněného Voyageru, Alfy 155 a 164, Fordu Scorpio a myslím Jeepu Cherokee. Při slušném zacházení může najezdit i několik stovek tisíc kilometrů bez probl...
Mám Voyagera již pátý rok (R.V.2000)a je to můj 9 vůz a jsem s ním spokojen. Souhlasím, však s názorem, že je to sázka do loterie koupit dobrého Voyagera. Mám v něm již kritizovaný TD a jsem s ním spokojen po10.000 km pravidelně měním olej a všechny filtry včetně vzduchového - ten je tak malý, že je skolro po 10.000 km neprůchodný. Najel jsem s ním já sám 120.000 km. Větší závady - vstřikovací čerpadlo, prasklá hlava - jel jsem po německu 2 hodiny přes 200km/h tak nevydržela. Chtěl bych říct, že je to auto, kterému musíte odpustit různé vady - špatné plasty často odpadávající atd. a za to se Vám odmění pohodlností a malými náklady na jízdu. Většinu náhradních dílů máte v originále nebo replice a pak vrakoviště např. Pardubice - tam mají všechno a za "pusu".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.05.2006 21:25, RE: bez předmětu
Pavel1 napisał:
Mám Voyagera již pátý rok (R.V.2000)a je to můj 9 vůz a jsem s ním spokojen. Souhlasím, však s názorem, že je to sázka do loterie koupit dobrého Voyagera. Mám v něm již kritizovaný TD a jsem s ním spokojen po10.000 km pravidelně měním olej a všechny filtry včetně vzduchového - ten je tak malý, že je skolro po 10.000 km neprůchodný. Najel jsem s ním já sám 120.000 km. Větší závady - vstřikovací čerpadlo, prasklá hlava - jel jsem po německu 2 hodiny přes 200km/h tak nevydržela. Chtěl bych říct, že...
2 hodiny s Vyagerem s TD motorem 200km/h. - slusny vykon
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.02.2007 20:43, komfort vs. stabilita
s Dodge grand 3,0 (stejné jako voyager, pouze jiná maska) jsem měl možnost jezdit v USA. najel jsem s ním cca 3tis.km jako řidič a další 2tis. jako spolujezdec. auto je skutečně komfortní, ale není radno s ním provést jakýkoliv prudší manévr, auto se stane velmi rychle nestabilním i při nízkých rychlostech a neumím si s ním moc představit jízdu po české dálnici při vyšší rychlosti.auto bylo v té době 5 měsíců staré a mělo najeto 8tis. mil (1/2006), takže o nějaké závadě nemůže být řeč. dynamiku díky automatu nelze hodnotit, ale spotřeba byla pod 10 litrů s trvale puštěnou klimou (4lidi+plný kufr) a dodržováním rychlostních limitů +5-10mil. nejvíce jsme jeli 85mil a auto se povážlivě rozhoupalo. na americké silnice ideál, pro evropu nevím, nevím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 20:51, RE: Škoda těch motorů
Kybergreg napisał:
(Grand) Voyager se mi líbí jako rodinný auto, ale škoda těch bídných motorů. Poruchový turbodiesel, třílitrový V6 s výkonem běžného dvoulitru a spotřebou čtyřlitru... bída s nouzí. Nevíte někdo, jak dobré jsou ty novější turbodiesely 2,5 CRD (r.v. od 2001) a ještě novější 2,8 CRDi?
Motor 3.3 má nevýhodu velké spotřeby, ale jinak je velmi vydařený. Do roku 2001 bych do jiného (kromě 3.8) nešel. S nástupem 2.5 CRD se situace velmi mění, na benzína 3.3 sice nemá, ale motor je to dobrý a neduhy TD rozhodně netrpí a já s ním jsem spokojený. S 2.8 CRD mám zkušenost pouze v kombinaci s automatem, motor je to dobrý, ale trpí poměrně velkou spotřebou, zatímco 2.5 v manuálu si veme okolo 7.5 tak 2.8 v automatu klidně 12. Takže 2.5CRD je dobrý kompromis a 3.3 v benzínu je pohodlí na úkor spotřeby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.12.2007 22:19, RE: Škoda těch motorů
anonym napisał:
Motor 3.3 má nevýhodu velké spotřeby, ale jinak je velmi vydařený. Do roku 2001 bych do jiného (kromě 3.8) nešel. S nástupem 2.5 CRD se situace velmi mění, na benzína 3.3 sice nemá, ale motor je to dobrý a neduhy TD rozhodně netrpí a já s ním jsem spokojený. S 2.8 CRD mám zkušenost pouze v kombinaci s automatem, motor je to dobrý, ale trpí poměrně velkou spotřebou, zatímco 2.5 v manuálu si veme okolo 7.5 tak 2.8 v automatu klidně 12. Takže 2.5CRD je dobrý kompromis a 3.3 v benzínu je pohodlí na úkor spotřeby.
K motoru 3,3 s automatem:pokud se jezdí dle našich limitů,spotřeba je kolem 11 l na okreskách i 8,4(vlastní zkušenost).Prase za volantem však zvládne i 15))...jinak v kombinaci s LPG spotřeba v pohodě kolem 12,5 l (LPG).a pak se ceny benzínu a spotřeba neřeší)
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.