anonym napisał:
Chryslera vlastnim uz spustu let(najeto 480000) a muzu nesouhlasit.Nahradni dily jsou podstatne levnejsi nez na skodovku.....Spotreba je kolem 6 litru lehce nalozeneho auta,ale protoze vetsinou taham vlek(s konem) tak jedu za 10l/100km. Vybava vozu je perfektni a za tu cenu nenajdete nic lepsiho....
Musím souhlasit s panem anonymem. Granda jsem si pořídil asi před rokem jako úplný začátečník s vozy této kategorie a s Chryslery typu MPV taktéž. Pořídil jsem si právě tolik diskutovaný 2,5 TD z roku 97 ´. Je to kilometrově "odzkoušený" hardcovník (320 tisíc km), který jezdil většinu svého života v Rakousku. Jako každé starší auto má svoje bolesti, ale jako u každého starého auta je to vždy sázka do loterie a žádnou roli v tom nehraje konstruce motoru, nebo akceschopnost ve vypjatých chvílích na vozovce. Prostě je to typ auta s motorem, který má a svoje odpůrce a svoje příznivce. Spotřeba v mrazech do devíti litrů v Praze a mimo najedu na nádrž v pohodě 1000 kilometrů. Hodně pomůže prevence, tzn., že výměna rozvodů je ideální kolem 30-ti tisíc km. Je to fakt hrůza, ale rozhodně se to vrátí na penězích, pokud nejste úplný kaskadér a nejezdíte až to auto "padne". Komfort nediskutuji, ten nemá s ostatními MPV této cenové kategorie obdoby. Pozitivem pro staré auto je skutečný počet kilometrů na tachometru a doložený pravidelný servis. Pak se nemůže stát, že koupíte auto s tachometrem 156 tisíc km z roku 97 ´ a za půl roku se vám potká motor, protože má už skutečných 450 tisíc najeto a z toho 200 tisíc bez jakékoliv údržby rozvodů. Ojetin je nyní jako hub po dešti a je z čeho si vybrat, ať už je to Voyager nebo Galaxy od Forda, či jiné MPV. Každé má své plus a mínus, důležitá je důvěra, objektivita a pravda mezi kupujícím a prodávajícím. To by vám někteří autodovozci, či majitelé autobazarů určitě potvrdili
)