0
powrót
 

diskuze k tématu: Chevrolet Orlando - jaký je jako ojetina?

kategorie zaszeregowania tematu: americká vozidla
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Piątek 25.09.2015 12:51, 7 míst?
Mám najeto pár km s tímto autem v 1,8 benzinu. Ale že bych tomu říkal sedmi místné to určitě ne. Jezdí nás v tom 4- 5 a spousta věcí. Jednou jsme zkoušeli jet v 6ti dospělích a bylo to utrpení. Poslední řada je tak na přepravu malých děcek. Ale je otázka při náhodném zadním střetu, jestli chci mít hlavy dětí 15 cm od skla potažmo konce auta. Navíc je tam fakt málo místa pro nohy dětí na sedácích. I pro dospělého bez nich. Benzinová osmnáctka pochází z produkce GM tedy i Opel. Bohužel je slabá na plně naložené auto. V kopcích se musí řadit dolů i o dva stupně nebo tři stupně, aby se udržela kontinuita rychlosti. Spotřeba spíše 10 a víc. Sedáky jsou tvrdší ale na cca 400 -500 km v kuse se to dá zkousnout. Bohužel z auta díky nízkým oknům je huř vidět do boku dolů, třeba při parkování a masivní A sloupek zakryje klidně i autobus na hlavní. Pořád se musí hodně hýbat hlavou a sledovat. Podvozek je do cca stovky přiměřený, pak přestává dávat odezvu co se pod koly děje. A auto prostě tak nějak letí jak oblaku. Ale příčné nerovnosti a schody dovedou dávat od podvozku slušné rány. Pokud potřebujete přepravit víc dospělých určitě ne tohle auto. Jako nouzovou variantu ano, ale jako rodinu s třeba 4 dětmi bych volil úplně jiné auto.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 29.09.2015 12:23, RE: 7 míst?
Kojot027 napisał:
Mám najeto pár km s tímto autem v 1,8 benzinu. Ale že bych tomu říkal sedmi místné to určitě ne. Jezdí nás v tom 4- 5 a spousta věcí. Jednou jsme zkoušeli jet v 6ti dospělích a bylo to utrpení. Poslední řada je tak na přepravu malých děcek. Ale je otázka při náhodném zadním střetu, jestli chci mít hlavy dětí 15 cm od skla potažmo konce auta. Navíc je tam fakt málo místa pro nohy dětí na sedácích. I pro dospělého bez nich. Benzinová osmnáctka pochází z produkce GM tedy i Opel. Bohužel je slabá na plně naložené auto. V kopcích se musí řadit dolů i o dva stupně nebo tři stupně, aby se udržela kontinuita rychlosti. Spotřeba spíše 10 a víc. Sedáky jsou tvrdší ale na cca 400 -500 km v kuse se to dá zkousnout. Bohužel z auta díky nízkým oknům je huř vidět do boku dolů, třeba při parkování a masivní A sloupek zakryje klidně i autobus na hlavní. Pořád se musí hodně hýbat hlavou a sledovat. Podvozek je do cca stovky přiměřený, pak přestává dávat odezvu co se pod koly děje. A auto prostě tak nějak letí jak oblaku. Ale příčné nerovnosti a schody dovedou dávat od podvozku slušné rány. Pokud potřebujete přepravit víc dospělých určitě ne tohle auto. Jako nouzovou variantu ano, ale jako rodinu s třeba 4 dětmi bych volil úplně jiné auto.


Dobrý den, napište prosím recenzi o Vašem chevroletu zde http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Wtorek 29.09.2015 16:36, re:
dík za recenzi, tohle auto s tou samou motorizací jsem měl v hledáčku pro moji rodinu. Tak už vím, že si to nekoupím.....
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 01.10.2015 10:03, RE: re:
Corlis napisał:
dík za recenzi, tohle auto s tou samou motorizací jsem měl v hledáčku pro moji rodinu. Tak už vím, že si to nekoupím.....


Pokud s tím autem budeš vozit 3 děti a 2 dospělé jezdit se bude dobře. Pokud víc dospělých je to trochu krkolomné. Nechci to zbytečně hanit ale jako 5ti místné je to ok. reagoval jsem na ten dotaz k sedmi místné verzi. Fakt je to nouzový stav. Je to trochu exot, musí si člověk trochu zvykat, ale jde to. Sedmi místným autem jsem myslel třeba Freemont/Journey.
Kolega ted koupil Fiat freemont. Nebýt tam ten zvláštní motor 2,4 (benzin) pak je to naprosto geniálně vymyšlené auto. Trochu mi na něm vadí i ta automatická převodovka, jak je pomalá atd. Navíc to ale jezdí za stejnou spotřebu jako 1,8 Orlando. Prostě deset.. :) Svezli jsme se i dvoulitrovou naftou (na tu neměl finance) a to zatahuje slušně a je to takové živější, ale ten motor při vyšší rychlosti jakoby duní do interiéru. U té 2,4 je to jen takový "bručení" a je to víc na pohodu. Auto je pohodlné, dobře postavené a mě se opravdu líbí.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 01.10.2015 10:08, RE: re:
Kojot027 napisał:
Corlis napisał:
dík za recenzi, tohle auto s tou samou motorizací jsem měl v hledáčku pro moji rodinu. Tak už vím, že si to nekoupím.....
Pokud s tím autem budeš vozit 3 děti a 2 dospělé jezdit se bude dobře. Pokud víc dospělých je to trochu krkolomné. Nechci to zbytečně hanit ale jako 5ti místné je to ok. reagoval jsem na ten dotaz k sedmi místné verzi. Fakt je to nouzový stav. Je to trochu exot, musí si člověk trochu zvykat, ale jde to. Sedmi místným autem jsem myslel třeba Freemont/Journey.Kolega ted koupil Fiat freemont. Nebýt tam ten zvláštní motor 2,4 (benzin) pak je to naprosto geniálně vymyšlené auto. Trochu mi na něm vadí i ta automatická převodovka, jak je pomalá atd. Navíc to ale jezdí za stejnou spotřebu jako 1,8 Orlando. Prostě deset.. :) Svezli jsme se i dvoulitrovou naftou (na tu neměl finance) a to zatahuje slušně a je to takové živější, ale ten motor při vyšší rychlosti jakoby duní do interiéru. U té 2,4 je to jen takový "bručení" a je to víc na pohodu. Auto je pohodlné, dobře postavené a mě se opravdu líbí.


Freemont by se mi líbil taky, a právě s benzínem 2,4. Jenže ten se bohužel dodává výhradně s automatem
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Cztwartek 01.10.2015 16:53, RE: re:
A4 napisał:
Kojot027 napisał:
Corlis napisał:
dík za recenzi, tohle auto s tou samou motorizací jsem měl v hledáčku pro moji rodinu. Tak už vím, že si to nekoupím.....
Pokud s tím autem budeš vozit 3 děti a 2 dospělé jezdit se bude dobře. Pokud víc dospělých je to trochu krkolomné. Nechci to zbytečně hanit ale jako 5ti místné je to ok. reagoval jsem na ten dotaz k sedmi místné verzi. Fakt je to nouzový stav. Je to trochu exot, musí si člověk trochu zvykat, ale jde to. Sedmi místným autem jsem myslel třeba Freemont/Journey.Kolega ted koupil Fiat freemont. Nebýt tam ten zvláštní motor 2,4 (benzin) pak je to naprosto geniálně vymyšlené auto. Trochu mi na něm vadí i ta automatická převodovka, jak je pomalá atd. Navíc to ale jezdí za stejnou spotřebu jako 1,8 Orlando. Prostě deset.. :) Svezli jsme se i dvoulitrovou naftou (na tu neměl finance) a to zatahuje slušně a je to takové živější, ale ten motor při vyšší rychlosti jakoby duní do interiéru. U té 2,4 je to jen takový "bručení" a je to víc na pohodu. Auto je pohodlné, dobře postavené a mě se opravdu líbí.
Freemont by se mi líbil taky, a právě s benzínem 2,4. Jenže ten se bohužel dodává výhradně s automatem


tak Freemont se mi líbí hodně. A jelikož jsem celoživotní víceobjemový víceválec, tak 3.6 je správná motorizace . Jenže stojí raketu...dokonce se líbí i manželce. A k Orlandu jsem zase tedy rozpolcen, protože jsme dva, tři děti a velký pes.....
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 01.10.2015 17:39, RE: re:
Corlis napisał:
A4 napisał:
Kojot027 napisał:
Corlis napisał:
dík za recenzi, tohle auto s tou samou motorizací jsem měl v hledáčku pro moji rodinu. Tak už vím, že si to nekoupím.....
Pokud s tím autem budeš vozit 3 děti a 2 dospělé jezdit se bude dobře. Pokud víc dospělých je to trochu krkolomné. Nechci to zbytečně hanit ale jako 5ti místné je to ok. reagoval jsem na ten dotaz k sedmi místné verzi. Fakt je to nouzový stav. Je to trochu exot, musí si člověk trochu zvykat, ale jde to. Sedmi místným autem jsem myslel třeba Freemont/Journey.Kolega ted koupil Fiat freemont. Nebýt tam ten zvláštní motor 2,4 (benzin) pak je to naprosto geniálně vymyšlené auto. Trochu mi na něm vadí i ta automatická převodovka, jak je pomalá atd. Navíc to ale jezdí za stejnou spotřebu jako 1,8 Orlando. Prostě deset.. :) Svezli jsme se i dvoulitrovou naftou (na tu neměl finance) a to zatahuje slušně a je to takové živější, ale ten motor při vyšší rychlosti jakoby duní do interiéru. U té 2,4 je to jen takový "bručení" a je to víc na pohodu. Auto je pohodlné, dobře postavené a mě se opravdu líbí.
Freemont by se mi líbil taky, a právě s benzínem 2,4. Jenže ten se bohužel dodává výhradně s automatem
tak Freemont se mi líbí hodně. A jelikož jsem celoživotní víceobjemový víceválec, tak 3.6 je správná motorizace . Jenže stojí raketu...dokonce se líbí i manželce. A k Orlandu jsem zase tedy rozpolcen, protože jsme dva, tři děti a velký pes.....


U Freemontu mě doslova šokoval rozdíl jaký je v pocitu z interieru oproti výchozímu Dodge... to se Fiatu opravdu povedlo.

reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 02.10.2015 08:22, to je zase "odborná poradna"
Benzínový motor 1,8 nemá 92 ale 104 kW
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Piątek 02.10.2015 15:21, Spotřeba?
Pokud někdo dokáže jezdit s 1,8 benzinem a pětikvaltem na průměr 8 litrů jak je v recenzi/radě, rád bych ho potkal. At jsme s tím jezdili po prázdnu (2 dospělí) krátké i dlouhé trasy a ač jsem se v počátku snažil jezdit co nejúsporněji. Nedostal jsem se pod 8,9 litrů. Ano počítač sice ukazuje momentální spotřebu třeba 6,7 při lechtání plynu na cca stovce - stodeseti, ale prostě průměrnou 8 jsem nikdy neměl a neměl to ani nikdo kdo to auto řídil místo mě. Při jízdě na cesty víc než 400 km v kuse se spotřeba srazí, ale nesmí se jet nad 130, pak raketově roste. Smířili jsme se s tím že to prostě v plném obsazení s bagáží do Alp jede za deset. Ted používáme na tyhle cesty VW multivan 2002 se silnou 2,5. V šesti lidech bágly lyžáky "moře" místa i lyže uvnitř a ke všemu lednice 45 litrů. Jo a se spotřebou do 7,5 nafty. Auto má aktuálně poctivých 380.xxx Km a jede to krásně a i emise má v pořádku :o) Je to divný, nic za ním nesmrdí a nehulí...
reagować
xLGx
ilość wystąpień5
data registracji29.01.2011
Piątek 02.10.2015 21:20, Chevrolet Orlando 1.8
Pár mých postřehů. Toto auto mám necelé tři roky. Zatím jen spokojenost. Souhlasím s tím že třetí řada je jen pro děti. Plasty ok tvrdé, ale ani po 50 tisících co mám momentálně najetých nic nevrže. Poruchy nula. Zatím jen servisní náklady. S čím rozhodně nesouhlasím je spotřeba. Mám 1.8 dokonce v automatu 6. rychlostních stupňů a podle dotankování ve městě vždy ne od ale do deseti litrů. Dálky jezdím podle předpisů ne na spotřebu a taktéž podle dotankování spotřeba do osmi litrů. Nechápu výše uvedené hodnoty. Zatím jsem spokojený a pokud bych se měl rozhodnout znovu tak bych si toto auto znovu pořídil. Za tehdejší pořizovací cenu nemělo Orlando konkurenci v užitné hodnotě vs cena. Na závěr bych chtěl doporučit redakci, že než začne hodnotit auto tak ať si prvně pořádně zjistí údaje. 1.8 má 104KW jak už se tu někdo zmínil. Nevypadá to potom moc profesionálně.
reagować
TIP CARS JE OD 27.9. ULTRA SRAČKA
ilość wystąpień9
data registracji23.11.2024
Niedziela 04.10.2015 12:37, Orlando na 100tkm.
A neskončilo naftové Orlando na posledních místech v AutoBildu na 100tkm!
Jinak odpovědi v diskusi jsou poslední dobou lepší jak samotné články.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Poniedziałek 05.10.2015 12:52, RE: Chevrolet Orlando 1.8
xLGx napisał:
Pár mých postřehů. Toto auto mám necelé tři roky. Zatím jen spokojenost. Souhlasím s tím že třetí řada je jen pro děti. Plasty ok tvrdé, ale ani po 50 tisících co mám momentálně najetých nic nevrže. Poruchy nula. Zatím jen servisní náklady. S čím rozhodně nesouhlasím je spotřeba. Mám 1.8 dokonce v automatu 6. rychlostních stupňů a podle dotankování ve městě vždy ne od ale do deseti litrů. Dálky jezdím podle předpisů ne na spotřebu a taktéž podle dotankování spotřeba do osmi litrů. Nechápu výše uvedené hodnoty. Zatím jsem spokojený a pokud bych se měl rozhodnout znovu tak bych si toto auto znovu pořídil. Za tehdejší pořizovací cenu nemělo Orlando konkurenci v užitné hodnotě vs cena. Na závěr bych chtěl doporučit redakci, že než začne hodnotit auto tak ať si prvně pořádně zjistí údaje. 1.8 má 104KW jak už se tu někdo zmínil. Nevypadá to potom moc profesionálně.


A nebude to tím, že máš Orlando po faceliftu s šestikvaltovým automatem, který se dodával z počátku pouze dieselu a tomu motoru lépe sedne, nebo je tam trochu jiné naladění? Manuální pětikvalt má prostě dlouhé převody, které je nutné dlouho roztáčet aby to jelo. Aspon tot muj poznatek. Jinak mám poznatek zas z Corolly s 1,6 manuál a CVT. Že s tim variátorem CVT dokážu jezdit i po městě do 6,5 a v kombinaci kolem 6,2. Což s manuálem ani náhodou. Tam jsem pořád kolem hodnoty 7. Ale stěmi auty jezdím většinou sám.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 07.10.2015 09:08, RE: to je zase "odborná poradna"
A4 napisał:
Benzínový motor 1,8 nemá 92 ale 104 kW


Opraveno, díky
reagować
pale
ilość wystąpień16
data registracji10.11.2011
Cztwartek 31.12.2015 22:08, Orlando
Orlando jsem zakoupil po mnoha předešlých a i dražších vozech a rozhodně smekám před autem klobouk. Mám diesel 163 koní a co mě na autě udivuje je naprostá tichost v interiéru vč. dálničních rychlostí a téměř žádné vibrace, motor se chová jako benzín s famózním zátahem. Spotřeba od 5,6 (mimo město), 8 ve městě, průměr mám 6,6 l vč. dálnic. Překvapil mě i podvozek, s jakou jistotou na kategorii MPV jede a zatáčí, jediná výtka směřuje k hlučnějším přejezdům nerovností, ale ani zde to není nic nepříjemného, jen a pouze lehce slyšitelné. Na všechny auta se dívám i po stránce technologického zpracování a i po této stránce nemám výtek, dobrá antikorozní úprava, pozinkovaná karosérie, pružiny nemají ještě ani povrchovou korozi (najeto 156 tis. km) v interiéru nejsou žádné pazvuky, nic po zatlačení např. na výplň dveří nevrže (což ani u nových aut nebývá vždy zvykem), příjemně tlumené zavírání dveří. Tohle auto, jak jsem značku Chevrolet nikdy moc nebral (ach ty předsudky) me velmi překvapilo i mezi širokou plejádou nových vozů, které jsem měl možnost vyzkoušet. Už jen třešničkou na dortu je 7 míst v interiéru.
reagować
Parukář
ilość wystąpień1
data registracji19.03.2007
Środa 12.07.2017 10:29, Chevrolet Orlando 2.0 diesel, 120 kW
Mám Orlando, 2.0 diesel 120 kW tři a půl roku / 73.000 km a jak už tady někdo psal, nedám na něj dopustit. Bylo to moje první nové auto a dal jsem za něj 403.000 Kč (doprodej). Auto je skvěle odhlučněné, takže občas zapomínám řadit. Motor v interiéru skoro není slyšet. Má krouťák 360 Nm, takže krásně táhne i plně zatížený. Spotřebu mám 6,5-6,9 l/100 km podle trasy. Je pravda, že motor nepodtáčím a snažím se držet otáčky kolem 1800-1900. Pokud bych se držel ikony na palubce a řadil podle ní, tak budu mít asi nižší spotřebu. Ale jezdit s dieslem v pásmu 1300-1500 otáček mi nepřijde rozumné. Velmi pohodlné přední sedačky i na dlouhé cesty. Bohatá výbava: dešťový senzor, parkovací senzor, tempomat, digitální klima (velmi příjemná rozfuk, který neobtěžuje), 8 airbagů (i pro třetí řadu), elektricky sklápěná zrcátka, ovl. kvalitního radia na volantu, palubní PC, zatmavená skla od B sloupku, samozatmavovací zpětná zrcátka, výškově i podélně stav. volant, zpětné zrcátko na dítě, vzadu středová opěrka s držáky nápojů,atp. Vše skvěle funkční a intuitivně ovládané. Opěradlo spolujezdce jde sklopit dopředu do roviny a převézt třeba třiapulmetrový koberec. Po sklopení 2.řady vznikne absolutní rovina cca 180x135 cm = pohodlné spaní pro dva (vyzkoušeno). Jediný nedostatek byl hlučnější podvozek. V 70.000 km jsem vyměnil (dobrovolně) tlumiče za Sachs´e. Od té doby je to tichá limuzína, srovnatelná s auty dražšími o 300 až 400.000 Kč. Ještě jedno mínus. Nechal jsem si namontovat držák rezervy pod kufr (uvnitř není místo kvůli 3.řadě sedadel). Vyndat rezervu ještě jde, ale dát jí zpět je úkol pro fyzicky zdatného jedince. Myslím, že ženská by to nezvládla. A k 3. řadě. Není až tak nepohodlná a už jsme jeli v sedmi dospělých asi 300 km i s zavazadly. Dá se to přežít, ale mikrobus to samozřejmě není. Pokud ale přidáte na střechu rakev, pak vyřešíte i malý kufr. Pro 4-5 lidí je však dostatečně velký. Dal jsem na auto tažné a jezdíme s přítelkyní do Rakouska a Itálie se skůtrem a motorkou na přívěsu. Musím si dávat lístek na palubku, protože na výkon auta to nemá žádný vliv a já zapomínám, že něco táhnu. A občas se strašně leknu, když kouknu do zrcátka, že jsou na mě "nalepený" dva motorkáři . Jo a ještě něco. Nemá Bluetooth pro mobily. Jenom pro přehrávání hudby. Co se výdajů týká, tak jsem měnil pouze olej a filtry každých 15.000 km a 1x komplet brzdové destičky. Auto občas protáhnu po dálnici při 3.000 ot., abych vypálil filtr. Jinak nic. Závěr? Nemám důvod prodávat, protože za ty peníze nic tak vybaveného a spolehlivého prostě nekoupím.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 12.07.2017 14:05, RE: Chevrolet Orlando 2.0 diesel, 120 kW
Parukář napisał:
Mám Orlando, 2.0 diesel 120 kW tři a půl roku / 73.000 km a jak už tady někdo psal, nedám na něj dopustit. Bylo to moje první nové auto a dal jsem za něj 403.000 Kč (doprodej). Auto je skvěle odhlučněné, takže občas zapomínám řadit. Motor v interiéru skoro není slyšet. Má krouťák 360 Nm, takže krásně táhne i plně zatížený. Spotřebu mám 6,5-6,9 l/100 km podle trasy. Je pravda, že motor nepodtáčím a snažím se držet otáčky kolem 1800-1900. Pokud bych se držel ikony na palubce a řadil podle ní, tak budu mít asi nižší spotřebu. Ale jezdit s dieslem v pásmu 1300-1500 otáček mi nepřijde rozumné. Velmi pohodlné přední sedačky i na dlouhé cesty. Bohatá výbava: dešťový senzor, parkovací senzor, tempomat, digitální klima (velmi příjemná rozfuk, který neobtěžuje), 8 airbagů (i pro třetí řadu), elektricky sklápěná zrcátka, ovl. kvalitního radia na volantu, palubní PC, zatmavená skla od B sloupku, samozatmavovací zpětná zrcátka, výškově i podélně stav. volant, zpětné zrcátko na dítě, vzadu středová opěrka s držáky nápojů,atp. Vše skvěle funkční a intuitivně ovládané. Opěradlo spolujezdce jde sklopit dopředu do roviny a převézt třeba třiapulmetrový koberec. Po sklopení 2.řady vznikne absolutní rovina cca 180x135 cm = pohodlné spaní pro dva (vyzkoušeno). Jediný nedostatek byl hlučnější podvozek. V 70.000 km jsem vyměnil (dobrovolně) tlumiče za Sachs´e. Od té doby je to tichá limuzína, srovnatelná s auty dražšími o 300 až 400.000 Kč. Ještě jedno mínus. Nechal jsem si namontovat držák rezervy pod kufr (uvnitř není místo kvůli 3.řadě sedadel). Vyndat rezervu ještě jde, ale dát jí zpět je úkol pro fyzicky zdatného jedince. Myslím, že ženská by to nezvládla. A k 3. řadě. Není až tak nepohodlná a už jsme jeli v sedmi dospělých asi 300 km i s zavazadly. Dá se to přežít, ale mikrobus to samozřejmě není. Pokud ale přidáte na střechu rakev, pak vyřešíte i malý kufr. Pro 4-5 lidí je však dostatečně velký. Dal jsem na auto tažné a jezdíme s přítelkyní do Rakouska a Itálie se skůtrem a motorkou na přívěsu. Musím si dávat lístek na palubku, protože na výkon auta to nemá žádný vliv a já zapomínám, že něco táhnu. A občas se strašně leknu, když kouknu do zrcátka, že jsou na mě "nalepený" dva motorkáři . Jo a ještě něco. Nemá Bluetooth pro mobily. Jenom pro přehrávání hudby. Co se výdajů týká, tak jsem měnil pouze olej a filtry každých 15.000 km a 1x komplet brzdové destičky. Auto občas protáhnu po dálnici při 3.000 ot., abych vypálil filtr. Jinak nic. Závěr? Nemám důvod prodávat, protože za ty peníze nic tak vybaveného a spolehlivého prostě nekoupím.


se spotřebou do 6,9 jste koukám celkem vyjímka..

pruměr pro naftu 2litr 120kw je 8l/100

https://www.spritmonitor.de/en/overview/10-Chevrolet/1227-Orlando.html?fueltype=1


reagować
JardaB
ilość wystąpień1
data registracji12.04.2018
Cztwartek 12.04.2018 16:01, Auto mám 4-tým rokem ....
.... je to výkonnější diesel, v roce 2017 spotřeba 6,2 l/100, nejezdím město. Do auta mi nesmí řepka, tankuji jen Eurooil od Čepra + ViF. Ten mně asi zachránil vstřiky, když jsem omylem dal 50l benzínu + ViF .

U mně se jednalo o náhodnou koupi (záměr byl koupit Citroen C5 za 530 tis - taky pohodlíčko a asi mnohem tišší - zejména přední sklo v dešti neuslyšíte), důvodem bylo pohodlí a pohodlné vystupování z vysokých sedaček a jedním rázem jsem ušetřil 130 tisíc.
(tmavá skla vzadu + vršek předního skla, automatické klima, zadní pípaky, tempomat, Alu-ráfky, ABS + ESC). Nejvíce si cením tichosti jak motoru a aerodynamiky tak do 120. Bohužel za deště se projevuje tenké přední sklo -- pak nastane randál.

Jako doplněk jsem namontovat topení Webasto, protože motor se v zimě ohřívá opravdu dlouho a s tímto doplňkem topíte hned po nastoupení.

Zatím bez závad.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Piątek 13.04.2018 12:59, RE: Auto mám 4-tým rokem ....
JardaB napisał:
.... je to výkonnější diesel, v roce 2017 spotřeba 6,2 l/100, nejezdím město. Do auta mi nesmí řepka, tankuji jen Eurooil od Čepra + ViF. Ten mně asi zachránil vstřiky, když jsem omylem dal 50l benzínu + ViF .U mně se jednalo o náhodnou koupi (záměr byl koupit Citroen C5 za 530 tis - taky pohodlíčko a asi mnohem tišší - zejména přední sklo v dešti neuslyšíte), důvodem bylo pohodlí a pohodlné vystupování z vysokých sedaček a jedním rázem jsem ušetřil 130 tisíc. (tmavá skla vzadu + vršek předního skla, automatické klima, zadní pípaky, tempomat, Alu-ráfky, ABS + ESC). Nejvíce si cením tichosti jak motoru a aerodynamiky tak do 120. Bohužel za deště se projevuje tenké přední sklo -- pak nastane randál. Jako doplněk jsem namontovat topení Webasto, protože motor se v zimě ohřívá opravdu dlouho a s tímto doplňkem topíte hned po nastoupení.Zatím bez závad.


Dobrý den, budeme rádi, když se o svém voze rozepíšete v samostatné recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Děkujeme
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.