0
powrót
 

diskuze k tématu: Interval výměny oleje u Chevroletu Captiva

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, oleje, aditiva, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 11:00, Olej a Captiva
Dieselový motor v Captivě je vždy vybaven filtrem pevných částic a vzhledem k nešťastnému zpřevodování manuální úřevodovky tohoto auta kdy motor jede skoro vždy v plné zátěži je regenerace DPF častější než obyvkle. Díky tomu dochází k ředění oleje nespálenou naftou a to do takové míry, že hladina oleje překročí snadno risku maxima a auto si samo vyžádá olejový servis klidně i po 12tkm. Pokud si majitel tohoto image SUV za 3/4 mega nemůže dovolit jednou za rok vyměnit olej za pár stovek tak ať to nedělá. Brzy ho čeká výměna hlavy motoru kvůli přidřené vačce. A to se vyplatí !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 11:18, Nafták na 8000 za rok!!!
Nechápu jak si někdo může pořídit naftáka aby na něm najel 8000 za rok. Lidi proberte se,naskákejte všem těm reklamám na úsporné díslové motory, uvědomte si kolik opravdu najedete zda se vám vyplatí připlatit o někoik desítek tisíc dražší naftový motor, a zda vám stojí za to,že v budoucnu přijde řada drahých problémů na motoru...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 11:31, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
toskey napisał:
Nechápu jak si někdo může pořídit naftáka aby na něm najel 8000 za rok. Lidi proberte se,naskákejte všem těm reklamám na úsporné díslové motory, uvědomte si kolik opravdu najedete zda se vám vyplatí připlatit o někoik desítek tisíc dražší naftový motor, a zda vám stojí za to,že v budoucnu přijde řada drahých problémů na motoru...
Marný boj.
Lidi rozhodně při pořízení auta nekalkulují a když ano, tak striktně oddělují náklady na palivo od ostatního, protože se nikdo neptá: Měnil jsi vstřiky, turbo, dvouhmoťák nebo čerpadlo?, ale ptají se : Kolik to žere? A to je oč tu běží.
Když se podívám, že cpou chrochty do Fiest, Cors, Pol a podobných tenisáků, tak je jasné, že to lidi chtějí a automobilky jim to udělají, protože v lidské hlouposti je největší potenciál k výdělku!!!
A co se týká oleje. Svým autem najezdím 10 tisíc za rok a mám interval výměny 20 tisíc km. Vůbec nepřemýšlím a každoročně olej za 1500 Kč i s filtrem vyměním. Používám běžně dostupný olej. Není ani LOW COST ani HIGH TECH, ale hlavně plní specifikaci výrobce. Tomuhle uživateli Captivy doporučím to stejné, a to bez ohledu na filtr. Snad jedině kdyby Captivou jezdil jen dlouhé štreky od jara do podzimu, tak bych měnil ob rok, ale pokud je pravda o tom filtru, tak není o čem diskutovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 11:39, RE: Olej a Captiva
*autofans* napisał:
Dieselový motor v Captivě je vždy vybaven filtrem pevných částic a vzhledem k nešťastnému zpřevodování manuální úřevodovky tohoto auta kdy motor jede skoro vždy v plné zátěži je regenerace DPF častější než obyvkle. Díky tomu dochází k ředění oleje nespálenou naftou a to do takové míry, že hladina oleje překročí snadno risku maxima a auto si samo vyžádá olejový servis klidně i po 12tkm. Pokud si majitel tohoto image SUV za 3/4 mega nemůže dovolit jednou za rok vyměnit olej za pár stovek tak ať t...
Možná i řeší jestli jít na garančku striktně po roce jak je to v servisce nebo stačí chodit na garančky např. po 1,5-2 letech (předpokládám že záruku už nemá tak si to může dovolit). No a cena garančky je poněkud vyšší než jen cena za výměnu oleje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 11:45, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
David V napisał:
Marný boj.
Lidi rozhodně při pořízení auta nekalkulují a když ano, tak striktně oddělují náklady na palivo od ostatního, protože se nikdo neptá: Měnil jsi vstřiky, turbo, dvouhmoťák nebo čerpadlo?, ale ptají se : Kolik to žere? A to je oč tu běží.
Když se podívám, že cpou chrochty do Fiest, Cors, Pol a podobných tenisáků, tak je jasné, že to lidi chtějí a automobilky jim to udělají, protože v lidské hlouposti je největší potenciál k výdělku!!!
A co se týká oleje. Svým autem najezdím 10 tisíc...
K tomu tenisáku s dieslem. Chápal bych to pokud bych jezdil sám 150-200 km denně kvůli práci po dálnici. Ale do města na lokální pojíždění fakt ne. Jinak důvod proč si někdo koupí diesl i když najede málo může být ten, že je třeba kamioňák a má naftu skoro "gratis".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 12:43, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
Petr S napisał:
K tomu tenisáku s dieslem. Chápal bych to pokud bych jezdil sám 150-200 km denně kvůli práci po dálnici. Ale do města na lokální pojíždění fakt ne. Jinak důvod proč si někdo koupí diesl i když najede málo může být ten, že je třeba kamioňák a má naftu skoro "gratis".
Hele a koupil by sis na denní dálniční porci 200 km naftový Polo? Já ne.
Pominu, že nafta grátis u kamioňáka je krádež a přijmu to jako fakt. Naftu prodám a provozuju benzínové auto. Jednak jsem mimo podezření a jednak ušetřím také. Jezdím 10 tisíc ročně a pomalu plánuju další vozidlo - Insignia 2.8 V6 turbo a vím, že náklady na palivo rozhodně nebudou u toho auta ta hlavní část, tak jako u mých dosavadních vozidel náklady na palivo činily zhruba 30% všech nákladů (teď díky vyšší ceně benzínu a vyšší spotřebě jsem na cca 40%). Vedu si detailní záznamy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 13:15, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
David V napisał:
Hele a koupil by sis na denní dálniční porci 200 km naftový Polo? Já ne.
Pominu, že nafta grátis u kamioňáka je krádež a přijmu to jako fakt. Naftu prodám a provozuju benzínové auto. Jednak jsem mimo podezření a jednak ušetřím také. Jezdím 10 tisíc ročně a pomalu plánuju další vozidlo - Insignia 2.8 V6 turbo a vím, že náklady na palivo rozhodně nebudou u toho auta ta hlavní část, tak jako u mých dosavadních vozidel náklady na palivo činily zhruba 30% všech nákladů (teď díky vyšší ceně benzínu a...
Davide, žádný auto se nevyplatí, pokud nejsi taxikář. Pokud by všichni vybírali jen podle ekonomiky provozu, servisních nákladů, pojištění a já nevím čeho všeho, neprodalo by se asi žádné BMW, Mercedes apod, ale jezdily by Dacie logan, S.Spark, D.matis a podobné pojízdné rakve. Nezatracujme majitele, který si koupí auto jaké chce, protože na to má, líbí se mu, i když se mu "nevyplatí". Pokud někdo chce opravdu šetřit, nechť jezdí hromadnou dopravou. Jo a vykašli se na insignii, kup si pořádný auto, třeba tohle: http://www.tipcars.com/subaru-outback/30-r-comfort-at-5841266.html.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 13:27, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
David V napisał:
Hele a koupil by sis na denní dálniční porci 200 km naftový Polo? Já ne.
Pominu, že nafta grátis u kamioňáka je krádež a přijmu to jako fakt. Naftu prodám a provozuju benzínové auto. Jednak jsem mimo podezření a jednak ušetřím také. Jezdím 10 tisíc ročně a pomalu plánuju další vozidlo - Insignia 2.8 V6 turbo a vím, že náklady na palivo rozhodně nebudou u toho auta ta hlavní část, tak jako u mých dosavadních vozidel náklady na palivo činily zhruba 30% všech nákladů (teď díky vyšší ceně benzínu a...
Nejvetsi naklady budou porizovaci, potom palivo a nakonec servis atd... Alespon u normalniho auta )) Naftu bych si poridil tak od 25 tisic za rok, ale klidne naftove Polo s 1.9 SDI a budes jen jezdit, jezdit a jezdit a tankovat naftu hooodne dlouho. Pul mega urcite. Howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 13:54, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
subarák napisał:
Davide, žádný auto se nevyplatí, pokud nejsi taxikář. Pokud by všichni vybírali jen podle ekonomiky provozu, servisních nákladů, pojištění a já nevím čeho všeho, neprodalo by se asi žádné BMW, Mercedes apod, ale jezdily by Dacie logan, S.Spark, D.matis a podobné pojízdné rakve. Nezatracujme majitele, který si koupí auto jaké chce, protože na to má, líbí se mu, i když se mu "nevyplatí". Pokud někdo chce opravdu šetřit, nechť jezdí hromadnou dopravou. Jo a vykašli se na insignii, kup si pořádný a...
Nevyplatí, s tím souhlasím, nechápu pak, proč se dělají do osobáků naftové motory.
Ad Subaru - nemám rád boxery.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 14:10, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
subarák napisał:
Davide, žádný auto se nevyplatí, pokud nejsi taxikář. Pokud by všichni vybírali jen podle ekonomiky provozu, servisních nákladů, pojištění a já nevím čeho všeho, neprodalo by se asi žádné BMW, Mercedes apod, ale jezdily by Dacie logan, S.Spark, D.matis a podobné pojízdné rakve. Nezatracujme majitele, který si koupí auto jaké chce, protože na to má, líbí se mu, i když se mu "nevyplatí". Pokud někdo chce opravdu šetřit, nechť jezdí hromadnou dopravou. Jo a vykašli se na insignii, kup si pořádný a...
Ale přecejen ušetřit se dá:
Chtěl jsem střední třídu, protože mám rodinu a nesouhlasím s tím, že Fabia kombi je rodinné auto. Pak jsem měl 2 možnosti:
1) koupit nové auto v hodnotě cca 750 tisíc a provozovat ho svých 6 let a pak jej za 200 tisíc prodat - roční ztráta necelých 100 tisíc a při 10 tisících km ročně nebudu řešit 10 tisíc úsporu na palivu, když jsem ve ztrátě řádově výše.
2) koupit ojeté auto v hodnotě 140 tisíc, což jsem udělal, sem tam na něm něco opravit, řekněme, že mě to za těch 6 let provozu stálo 30 tisíc, čili jakobych investoval na začátku 170 a po 6-ti letech jsem jej za 25 tisíc prodal, což mi ročně vychází na ztrátu cca 24 tisíc.
Znovu a znovu se rozhoduji pro variantu 2), protože se mi narozdíl od varianty 1) zatím vyplácí. Jenže spotřeba v tom zásadní roli nehraje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 14:21, RE: Olej a Captiva
Petr S napisał:
Možná i řeší jestli jít na garančku striktně po roce jak je to v servisce nebo stačí chodit na garančky např. po 1,5-2 letech (předpokládám že záruku už nemá tak si to může dovolit). No a cena garančky je poněkud vyšší než jen cena za výměnu oleje.
No, já ho chápu, poněvadž pro mě je největší otrava vůbec do servisu jet, nechat tam auto, zajistit si odvoz, odpoledne zajistit dovoz k servisu, vyzvednout auto, koukat tam na kyselé ksichty, prověřit, zda udělali co měli a neošidili něco, atd.........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 15:04, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
David V napisał:
Ale přecejen ušetřit se dá:
Chtěl jsem střední třídu, protože mám rodinu a nesouhlasím s tím, že Fabia kombi je rodinné auto. Pak jsem měl 2 možnosti:
1) koupit nové auto v hodnotě cca 750 tisíc a provozovat ho svých 6 let a pak jej za 200 tisíc prodat - roční ztráta necelých 100 tisíc a při 10 tisících km ročně nebudu řešit 10 tisíc úsporu na palivu, když jsem ve ztrátě řádově výše.
2) koupit ojeté auto v hodnotě 140 tisíc, což jsem udělal, sem tam na něm něco opravit, řekněme, že mě to za t...
Pak je varianta 3) koupit novou nižší střední třídu, např. Focus combi a provozovat ho při nízkém nájezdu 8-10 let. Focus combi není rodinné auto? <br>
Jinak klidně bych po dálnici dojížděl 100 km tam a pak zpět Yarisem kdybych musel. Jediné co by mi vadilo že bych neměl tempomat. Přeci není nutné na dálnici jezdit zásadně a jenom autama střední a lepší třídy. Stačí se podívat co jezdí na dálnicích v Německu. Tam jezdí i Smarty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 15:14, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
Petr S napisał:
Pak je varianta 3) koupit novou nižší střední třídu, např. Focus combi a provozovat ho při nízkém nájezdu 8-10 let. Focus combi není rodinné auto? <br>
Jinak klidně bych po dálnici dojížděl 100 km tam a pak zpět Yarisem kdybych musel. Jediné co by mi vadilo že bych neměl tempomat. Přeci není nutné na dálnici jezdit zásadně a jenom autama střední a lepší třídy. Stačí se podívat co jezdí na dálnicích v Německu. Tam jezdí i Smarty.
A poradit kamioňákovi ať naftu co si uleje někomu prodává, a sám jezdí na benzín aby nebyl v podezření. No nevím co je pro něj větší riziko. Ale třeba se to vůbec neděje, mám to z jen z doslechu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 15:25, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
Petr S napisał:
Pak je varianta 3) koupit novou nižší střední třídu, např. Focus combi a provozovat ho při nízkém nájezdu 8-10 let. Focus combi není rodinné auto? <br>
Jinak klidně bych po dálnici dojížděl 100 km tam a pak zpět Yarisem kdybych musel. Jediné co by mi vadilo že bych neměl tempomat. Přeci není nutné na dálnici jezdit zásadně a jenom autama střední a lepší třídy. Stačí se podívat co jezdí na dálnicích v Německu. Tam jezdí i Smarty.
Ano to je další řešení, ale ne pro mě. Kombíky se mi nelíbí, a proto musím volit střední třídu, abych se se standardním kufrem dostal na velikost nižší střední v provedení kombi. Sedany jsou krásné, ale i při velkém kufru mají nepraktickou jeho dostupnost. Já sháním liftbacky. Velký kufr, splývavá záď, která má spíše blíž k sedanu než kombíku. Zásadně nevyskládávám náklad nad hranu zadních sedadel, takže by mi kombík stejně nepomohl. Pokud potřebuju nabalit více věcí, než je kapacita auta, mám rakev na střeše s dalšími 330 ltr prostoru.
Nevím, prostě jsem měl pocit, že se vyrábí různá auta pro různé zaměření, takže ano, je možné vidět Yarise a Smarta na dálnici, ale ne, neprovozoval bych ho tam, protože ta auta primárně patří jinam. A jet s malým autem po dálnici v okolí Brna, připomíná cestování na koni. Navíc malá auta mají často nedostatečný výkon motoru a ve vysokých rychlostech jsou méně stabilní. Jejich bezpečnost v porovnání s většími bratry také zaostává. Že je tak někdo provozuje, je jeho volba, ale já na to mám jiný názor, a i přes to, že je to tak vidět v Německu. Stejně tak, pokud bych byl nucen dojíždět autem do práce, snažil bych si vybrat práci, abych nemusel jezdit Polem SDi a třást se, jestli mi nárůst mzdy nepožerou cestovní náklady. Já třeba do práce jezím mhd, je to výrazně levnější, časově výhodnější a operativnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.05.2011 17:45, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
David V napisał:
Ano to je další řešení, ale ne pro mě. Kombíky se mi nelíbí, a proto musím volit střední třídu, abych se se standardním kufrem dostal na velikost nižší střední v provedení kombi. Sedany jsou krásné, ale i při velkém kufru mají nepraktickou jeho dostupnost. Já sháním liftbacky. Velký kufr, splývavá záď, která má spíše blíž k sedanu než kombíku. Zásadně nevyskládávám náklad nad hranu zadních sedadel, takže by mi kombík stejně nepomohl. Pokud potřebuju nabalit více věcí, než je kapacita auta, mám r...
K té stabilitě. Co jsem jel Yarisem párkrát 140-150 (podle tacho) po dálnici, tak mi připadal celkem stabilní, o mnoho stabilnější než stará Mazda 626 z roku 89, která ve 120 dost plavala. Ale samozřejmě se Yaris nedá srovnat třeba s Mazdou 6 co jede jako po kolejích i ve 190ti. Na relativně rovnou a volnou hradeckou dálnici bych se Yarisem určitě nebál, pokud bych jezdil 130 tacho. Jen by mi vadil chybějící tempomat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.05.2011 19:52, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
gottak napisał:
Nejvetsi naklady budou porizovaci, potom palivo a nakonec servis atd... Alespon u normalniho auta )) Naftu bych si poridil tak od 25 tisic za rok, ale klidne naftove Polo s 1.9 SDI a budes jen jezdit, jezdit a jezdit a tankovat naftu hooodne dlouho. Pul mega urcite. Howgh.
Pul mega ne. Určitě spíš giga... Dyť je to poctivý fau wé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.05.2011 20:05, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
gottak napisał:
Nejvetsi naklady budou porizovaci, potom palivo a nakonec servis atd... Alespon u normalniho auta )) Naftu bych si poridil tak od 25 tisic za rok, ale klidne naftove Polo s 1.9 SDI a budes jen jezdit, jezdit a jezdit a tankovat naftu hooodne dlouho. Pul mega urcite. Howgh.
Nedalo mi to...musím ještě něco připsat o těch 500 000Km

Auto: VW Polo Sdi (vlastnosti)
0-200 000Km podprůměrná plečka bez jiskry, 100km/h 20s, nuda, nuda, nic

200 000Km - 500 000Km auto hovado, 100km/h 35 s, kravál, řiťotřas, olej až za krkem, rezonující plechy, odpadlý znak VW, prohnutá torzní příčka do U, vepředu obě vzpěry macpherson prohnuté do A, žhavení v zimě 10 minut, spotřeba 9 litru na sto..., litr oleje na sto...

Prostě auto lahůdka... to už by chlap, který by do toho sedl nesměl mít koule a tím pádem výrobnu testosteronu...

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.05.2011 08:50, RE: Nafták na 8000 za rok!!!
gablenz napisał:
Nedalo mi to...musím ještě něco připsat o těch 500 000Km

Auto: VW Polo Sdi (vlastnosti)
0-200 000Km podprůměrná plečka bez jiskry, 100km/h 20s, nuda, nuda, nic

200 000Km - 500 000Km auto hovado, 100km/h 35 s, kravál, řiťotřas, olej až za krkem, rezonující plechy, odpadlý znak VW, prohnutá torzní příčka do U, vepředu obě vzpěry macpherson prohnuté do A, žhavení v zimě 10 minut, spotřeba 9 litru na sto..., litr oleje na sto...

Prostě auto lahůdka... to už by chlap, který by do toho sedl...
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ............................
Pan je asi vtipalek co v tom nikdy nesedel nebo jezdil jako deb**, tohle jezdi za 5 L na sto, dynamika nizka, ale o tom to neni, hlavne to jezdi a jezdi a jezdi a dojede kam ma, olej zere tak 1 L/10 tisic, pravda predek trochu poddimenzovany, ale zivotnost auta dobra a moc to nezere . Howgh.
reagować
kronikar.esa
ilość wystąpień4
data registracji10.08.2017
Poniedziałek 30.09.2019 11:28, A co servis? :D
A není jednoduší to zavést do servisu, /smazáno admin/ než to hrotit sám? :D
reagować
KonyR
ilość wystąpień1
data registracji07.11.2019
Cztwartek 07.11.2019 23:32, Rozvody Captiva
Dobrý den,
rád bych se zeptal jak je to s výměnou rozvodů u Captivy rv. 2007 2.4i 100kw
Po kolika km je doporučená výměna atd.
informace od servisů se značně rozchazeji,
jeden servis tvrdí po120tkm další nemění se je tam řetěz.
Děkuji.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.