europa00 napisał:
takze auto je v provozu od 2008 od te doby ma namontovane lpg LANDI RENZO..bomba se bude muset vymenit za necele dva roky...pry lpgeckem motor trpi...je vubec vyhodne kupovat tak stare auto v lpg? a pak tam davat zase bombu na 10 let..kdyz to auto diky tomu lpg treba dalsich 10 let ani nevydrzi?? jak moc to ten motor znici to sucha palivo za tech 10 let? jak to poznam??proc mi tady kazd pise jak jsou naftaky problematicke na udrzbu atd atd...pritel zase tvrdi opakjaka je hlavni nevyhoda naftaku?? už mě boli hlava z toho .-)zavidim babam co to nemusi resit .-)
O tomhle všem už byly popsány kilometry a kilometry papíru, a i tady na tipcars je toho napsáno mnoho a mnoho, stačí jenom hledat. Pokud tě z toho bolí hlava, dej peníze příteli a řekni mu, ať ti doveze auto... Pokud se kvůli tomu hádáte, tak se v tom asi vyzná, není jenom plnej hospodskejch keců a pár ojetejch nafťáků už koupil... On ti vybere takovej, kterej bude dalších deset let potřebovat jenom novej olej a naftu...
Největší výhoda benzínových motorů je jednoduchost. To je u ojetiny s neznámou historií opravdu velká výhoda. Tuto výhodu nákupem plyňáku nebo nafty ztrácíš a jdeš do rizika dražších oprav.
Ale, pokud vybereš kousek v dobrým stavu, jakékoliv motorizace, a budeš se o něj dobře starat, nemusíš na něm nikdy nic řešit... Pokud ale vybereš unavenou hujdu, tak benzínovou uvedeš do lepšího stavu mnohem levněji než jinou...
Přestože jsem pár desítek tisíc km na plyn najezdil, plynovou ojetinu bych si nikdy nekoupil... Stejně tak ojetou naftu bych hledal s jiným rozpočtem a nájezdem aspoň 25 tisíc km...
Nehledě na to, že přetěžovat přední nápravu pola téměř dvoulitrovým nafťákem mi přijde stupidní... Nehledě na to, že 8 let starý auto v naftě bude mít najeto kolem 250 tkm...