0
powrót
 

diskuze k tématu: Češi přeřazují na ojetiny

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 00:35, Kdo?
Prosím Vás, napište konkrétní jména lidí, kterým vadí, že úplně jiní lidé mají starší auto, než je průměr v západní Evropě. Jo a prosím nejmenovat ředitele automobilek, tam je to snad samozřejmé.
Je mi úplně jedno, jaké je průměrné stáří vozidel. Je to jen číslo a takové dobře huntované auto na tom po 4 letech může být hůře než opečovaná 10-ti letá "voňafka". Rozhodujícím kritériem pro zdvižený prst by nemělo být stáří vozidel, ale technický stav. Eviduje se někde kolik % vozidel opouští STK s lehkou závadou nebo kolik odjíždí nezpůsobilých napoprvé nebo opakovaně? A teď bychom do toho mohli zamíchat stáří, ať je to zajímavější.
Tohle je jen psychologický nátlak, jak nás donutit nakupovat ty nové klumpy. Já si kupuji auto za několik platů a není moc nových, na které dosáhnu, ale žádné z nich neuspokojí moje požadavky na velikost, výkon a pohodlí. Zase na druhou stranu děkuji všem, kteří dosáhnou na auto, které se ke mě dostane jako ojeté, vážím si vás, bez vás bych byl ztracen a šel do Logana MPV. Jen se mi prosím o to auto o něco líp starejte Ano, mluvím na Vás s tou Insignií 2.8 V6 Turbo. (když turbo, tak aspoň v něčem, co má smysl)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 10:08, RE: Kdo?
David V napisał:
Prosím Vás, napište konkrétní jména lidí, kterým vadí, že úplně jiní lidé mají starší auto, než je průměr v západní Evropě. Jo a prosím nejmenovat ředitele automobilek, tam je to snad samozřejmé.
Je mi úplně jedno, jaké je průměrné stáří vozidel. Je to jen číslo a takové dobře huntované auto na tom po 4 letech může být hůře než opečovaná 10-ti letá "voňafka". Rozhodujícím kritériem pro zdvižený prst by nemělo být stáří vozidel, ale technický stav. Eviduje se někde kolik % vozidel opouští STK s ...
moje autiko stary 18 let udrzovany neshnily, semtam trochu rzi na dverich prochazi stk bez vetsich problemu. na lautr suchym motoru mi napsali unik oleje aby to prej nebylo blby ze nic nenasli. samozrejmne mezitim se menily treba tlumice, cepy, ramena, stabilizatory, kotouce s deskama. pristi mesic me ceka dalsi technicka a nevim o nicem co by bylo spatnyho, ikdyz neprojde tak se za par korun zregeneruje a da dalsi aspon 2 technicky nez pude do kytek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 10:37, Fiat pokles?
Tak to je dobrá zpráva hned zrána. Není se čemu divit. V naši zaprděné Ostravě chtějí v slavném AFcentru 1000 Kč/h za servis. A za banální šroubování toho či onoho si říkají sumy, kdy se člověk už musí jenom smát. Ani není nasraný..., jenom se mu huba roztáhne k úsměvu (a jde ke konkurenci...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 12:00, Veteráni
On je tu ještě jeden problém, já mám třeba svou Škodu 120 Garde na normálních SPZ i když s ní skoro nejezdím. Znám spoustu lidí co mají opečovávaného veterána, ale kvůli naší blbé legislativě ho mají na klasických značkách jen proto aby s ním mohli jezdit kdy chtějí. Skoro všude v Evropě se stáří veteránů do normálního průměru nepromítá, protože majitelé ta auta mají na speciálních značkách, u nás, když máte auto na veteránských značkách, tak pokud chcete jezdit, tak aby se člověk řídil tím kdy mu to stát milostivě dovolí. Když potom vezmete, že takových aut je sice málo, ale jejich věk je 30+, tak se to v tom průměru docela slušně projeví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 12:33, RE: Kdo?
David V napisał:
Prosím Vás, napište konkrétní jména lidí, kterým vadí, že úplně jiní lidé mají starší auto, než je průměr v západní Evropě. Jo a prosím nejmenovat ředitele automobilek, tam je to snad samozřejmé.
Je mi úplně jedno, jaké je průměrné stáří vozidel. Je to jen číslo a takové dobře huntované auto na tom po 4 letech může být hůře než opečovaná 10-ti letá "voňafka". Rozhodujícím kritériem pro zdvižený prst by nemělo být stáří vozidel, ale technický stav. Eviduje se někde kolik % vozidel opouští STK s ...
Tak tak, panika že musíme co nejvíc nakupovat nová auta jsou jen keci. Jedna věc je stáří aut v registru (údaj celkem na nic), druhá věc je stáří aut na silnici, ale ještě jiná věc je jejich stav. Ve švýcarsku nebo německu jezdí úplně běžně 10 či 15 let starý káry, ale často v perádnim stavu, fakt. Ti lidé se o to starají líp než u nás. Jasně, určitě je to větší kupní silou, ale mam pocit že je to i v přístupu k věci. U nás je běžné vidět velký silný auto v žalostnym stavu, protože majitel tomu nedává potřebný servis, ale zato má supr tunerský kola, sníženej podvozek a fólie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2011 15:36, Snad se to dalo čekat...
Tou vyjímkou ohledně odpisu za 2 roky se akorát posunula spotřeba směrem "co nejdříve" na úkor roků následujících. a dojíždí na to všichni... Ruku na srdce - kdo z vás zná takovýho blázna, aby si jako běžný občan koupil novou káru a za 2 roky jí prodal? Asi jich moc nebude... Zato těch, kdo by si chtěl koupit zánovní 2 letý firemní fáro je dost... Ale současnej model (téměř) nutí firmy držet si auta do konce odpisovýho období (5 let). Že má takový auto potom nalítáno 200kkm a víc nikoho nepřekvapí... Ale už to není žádnej šlágr, navíc to s tou statistokou taky moc nepohne.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.